افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

پیشنهاد «ناخودآگاهی سازمانی و مدیریتی» در کتابفروشی ها – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

  • کد خبر : 288813
پیشنهاد «ناخودآگاهی سازمانی و مدیریتی» در کتابفروشی ها – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات تخصصی ناشر به تازگی کتاب «ناخودآگاهی های سازمانی و مدیریتی» نوشته محمدرضا راستین مرام را منتشر کرده است. این کتاب تحقیقی برای شناخت رفتارها و تمایلات مخرب در مدیریت و سازمان است. در مقدمه این کتاب آمده است: وقتی جامعه ای عادات و رویه های مخرب را بپذیرد، هیچ کس […]

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات تخصصی ناشر به تازگی کتاب «ناخودآگاهی های سازمانی و مدیریتی» نوشته محمدرضا راستین مرام را منتشر کرده است. این کتاب تحقیقی برای شناخت رفتارها و تمایلات مخرب در مدیریت و سازمان است.

در مقدمه این کتاب آمده است:

وقتی جامعه ای عادات و رویه های مخرب را بپذیرد، هیچ کس از خطاها، حتی خطاهای آشکار و جدی مصون نخواهد بود. برای التیام این دردها، بیش از هر چیز، باید به خود جرات مقابله با نگرش ها و عاداتی را بدهیم که علیرغم تأثیرات مخربی که برای خدمت به جامعه و رشد روزافزون آن در پیش گرفته ایم. ابعاد مخرب عمیق تر

در بخشی از این کتاب همچنین می خوانیم:

«جدید در عصر» اصطلاحی فرهنگی است که عمدتاً در مورد آن دسته یا طبقاتی شنیده ایم که با سرعتی نامتعارف یا بدون مبانی فکری و فرهنگی لازم از نظر شرایط اقتصادی و مادی به رونق و شکوفایی رسیده اند.

بسیاری اوقات فراتر از رشد طبیعی یک تخصص یا هنر یا تلاش حرفه ای و ناشی از اقتصاد نامتعادل و آسیب های آن مانند تورم، فرصت های نابرابر و نامنظم، قوانین ضعیف یا محدودیت های غیرقانونی و یا گاه اقبالی که در اقتصاد برای آنها فراهم شده است. روند. سیر تحولات و توسعه اقتصادی به نان و کره رسیده اند.

از آنجایی که راه دستیابی به نان و نان در دوران اخیر شکستن و عبور از بسیاری از بنیان‌ها و مرزهای فرهنگی و ارزش‌های پذیرفته شده جامعه بوده است، آنان نیز مشتاق انکار و زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و هنجارهای جامعه هستند. جامعه، زیرا به همین دلیل است که اغلب می بینیم که منشأ بسیاری از هنجارها و انحرافات از ارزش های عمومی جامعه، همان گروه هایی هستند که به تازگی وارد عصر شده اند.

آنها نیز با امکانات به ثروت رسیده اند. از یک سو با اعتماد به نفس و حق ابراز وجود و تجمل گرایی، لذت و رفاه خود، حتی اگر اخلاق، هنجارها و باورهای جامعه را زیر پا بگذارند، و از سوی دیگر، داوطلبانه یا ناخواسته، سبک زندگی خود را با رفاه و لذت نشان دهند. و موفقیت آن مورد توجه بخشهایی از جامعه قرار گرفته است و خواه ناخواه با کسب نوعی اقتدار اجتماعی قدرت فرهنگ و جامعه و حتی جریان سیاسی را خواهید یافت.

این کتاب در 153 صفحه و قیمت 140 هزار تومان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.