افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

پیشنهاد خرید قلی زاده و جهانبخش را دادند!

  • کد خبر : 190707
پیشنهاد خرید قلی زاده و جهانبخش را دادند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه باشگاه استقلال مبنی بر لغو اردوی امارات گفت: بیانیه باشگاه استقلال نشان می دهد که می خواهند سر ما را بگیرند. جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پی لغو اردوی خارج از کشور (امارات) و وضعیت این تیم اظهار داشت: می خواهم در مورد […]

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه باشگاه استقلال مبنی بر لغو اردوی امارات گفت: بیانیه باشگاه استقلال نشان می دهد که می خواهند سر ما را بگیرند.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پی لغو اردوی خارج از کشور (امارات) و وضعیت این تیم اظهار داشت: می خواهم در مورد اتفاقاتی که افتاده توضیحی بدهم چرا که مالک اصلی این تیم هواداران هستند. . . کسانی که در هوای سرد و گرم هوادار تیم هستند، اگر استقلال در نیم فصل اول توانست قهرمان شود و نیم فصل اول را تمام کند به خاطر حضور هواداران و بازیکنان بوده است نه به خاطر من و کادر فنی از روز اول گفتم اگر 13 بازیکن هم داشته باشم کارم را انجام می دهم.

وی افزود: بیانیه امروز نشان داد که منتظرند سر ما را بگیرند، این از نامه ای که از هیئت مدیره دریافت کردند مشخص است که هر لحظه می خواستند مربی را برکنار کنند و بازیکنان و هواداران استقلال نشان دادند که او شایسته است. رهبر باشد

و افزود: بیانیه امروز باشگاه نشان می دهد که منتظرند سر ما را ببرند و این از نامه ای که از هیئت مدیره دریافت کردند مشخص است که هر لحظه خواستند مربی را برکنار کنند. بازیکنان و هواداران استقلال نشان دادند که شایسته رهبری هستند. اگر در نیم فصل اول قهرمانی را به دست آوردیم فقط به لطف بازیکنان و هواداران است و لطفا چیزی نگویید.

آنها فقط می خواهند قدرت خود را نشان دهند.

سرمربی استقلال ادامه داد: ما از روز اول با مدیریت باشگاه درگیری داشتیم. بازیکنان به دلیل نگرفتن پول از باشگاه اعتصاب کردند و مدیران باشگاه گفتند به شما پول نمی دهیم چون اعتصاب کردید. در واقع فقط لجبازی و مبارزه بود، سران باشگاه از ابتدا می خواستند قدرت خود را نشان دهند.

من به مدیران باشگاه اعلام کردم که بازیکن نمی گیریم، به اردو نمی رویم.

سرمربی استقلال در خصوص لغو اردوی دبی گفت: در آخرین دیداری که در تهران داشتیم رسما به مدیریت باشگاه اعلام کردم که اگر بازیکن نگیرند تیم را به تمرین نمی برم. قرار بود اردویی در دبی برگزار شود که در جریان پیشنهادی که قرار بود 2 بازی دوستانه در آنجا انجام دهیم، به من هم داده شد اما وقتی بازیکن نگرفتیم با خودم گفتم که نمی رویم. خارجی به اردوگاه. در روزهای اخیر جلساتی با مدیرعامل این تیم برگزار شد که بار دیگر درخواست اردوی خارج از کشور را دادم اما آن را مشروط به خرید بازیکن کردم.

با 2 لیستی که به باشگاه دادم مشخص کردم که چه بازیکنانی را می خواهم

نکونام با اشاره به اردوی خارجی آبی پوشان گفت: بازیکنان دو سال است که با هم بازی می کنند و همدیگر را می شناسند، این بازیکنان جدید هستند که باید در زمان دیدار با رفتار، تاکتیک ها و شرایط تیم آشنا شوند. تیم را جمع می کنند وگرنه ما نیازی به اردو نداشتیم. استقلال نیاز به بازیکن دارد، از دوشنبه گذشته که اولین جلسه را با مدیرعامل داشتم تا دیروز منتظر اتفاقات مثبت بودم اما وقتی بازیکنی نخری هیچ چیز ممکن نیست.

وی تصریح کرد: پس از پایان نیم فصل قبل از رفتن به استراحت 2 لیست را به مدیران باشگاه دادم و اعلام کردم چه بازیکنانی را می خواهم. نمی دانم چرا بازیکنی به خدمت گرفته نشد، مدیران باید پاسخ دهند. در این مدت فقط می دانم که نامه های متعددی به باشگاه هایی مانند سپاهان ارسال شد اما سپاهان مخالف این انتقال بود.

مسئولان هر بازیکنی را که بخواهند جذب می کنند.

سرمربی آبی های پایتخت درباره عدم جذب بازیکنان مورد نظر خود گفت: از شما سوال می پرسم مثلا تیمی که می خواهد رونالدو را بخرد تا زمانی که با مخالفت باشگاهی مواجه نشود دست از کار برنمی دارد. اگر مسئول با پول نقد به آنجا برود و بگوید: می خواهم این بازیکن را بخرم، اوضاع فرق می کند. در حال حاضر تیم سپاهان یک بازیکن عراقی را مد نظر داشتند که می خواستند و به همین دلیل مسئولان این باشگاه برای جذب این بازیکن برای سپاهان راهی عراق شدند اما مسئولان استقلال عقب نشسته اند و می گویند این بازیکن نیست نمی آید. و اینکه بازیکن نخواهد آمد.

پیشنهاد خرید قلی زاده و جهانبخش را دادند!

نکونام در خصوص درایت بازیکنانی مانند قلی زاده و جهانبخش گفت: مدیرعامل باشگاه پیشنهاد خرید قلی زاده و جهانبخش را به من داد و من با تعجب از او پرسیدم: پول داری؟ مدیرعامل باشگاه در پاسخ به سوال من گفت: باید ستاره بخریم و من هم قبول کردم. او گفت که در ابتدای فصل با آنها صحبت کردم اما آنها گفتند که نمی خواهند به ایران بیایند اما حالا با هم صحبت کردیم و بر این اساس نام آنها را در لیست خود قرار دادم./ادامه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.