افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

پیشنهاد ایتالیا برای پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان

  • کد خبر : 405301
پیشنهاد ایتالیا برای پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان

وزیر امور خارجه و معاون نخست‌وزیر ایتالیا که روز دوشنبه به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد، گفت: ایتالیا پیشنهاد ایجاد منطقه حائل با حضور نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در مرز لبنان با رژیم صهیونیستی را دارد. به گزارش ایسنا، آنتونیو تایانی در گفتگو با همتای اسرائیلی خود، اسرائیل کاتز و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم […]

وزیر امور خارجه و معاون نخست‌وزیر ایتالیا که روز دوشنبه به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد، گفت: ایتالیا پیشنهاد ایجاد منطقه حائل با حضور نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در مرز لبنان با رژیم صهیونیستی را دارد.

به گزارش ایسنا، آنتونیو تایانی در گفتگو با همتای اسرائیلی خود، اسرائیل کاتز و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از لزوم رعایت مصونیت نظامیان ایتالیایی حاضر در نیروهای سازمان ملل در لبنان (یونیفیل) خبر دادند. . ) و راه حلی که کشورش برای این بحران می خواهد را توضیح داد.

طیانی در گفت و گو با خبرنگار رای نیوز 24، تقویت ارتش لبنان را که در حال حاضر توسط نیروهای ایتالیایی در بندر بیروت آموزش می بینند، انتخابات ریاست جمهوری لبنان و ایجاد منطقه حائل با حضور یونیفل با بیشتر تشریح کرد. مردم و قدرت هایی مانند کسانی که توسط کشور شما پیشنهاد شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نیروی موقت سازمان ملل متحد در لبنان موسوم به یونیفل بارها از حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به مواضع خود خبر داده است. به گفته نیروهای حافظ صلح، نظامیان اسرائیلی به مواضع آنها از جمله دو پایگاه نیروهای ایتالیایی و مقر اصلی نیروهای موقت تیراندازی کردند و خط آبی را نیز نقض کردند.

نمایندگان رهبری ایتالیا بارها اقدامات رژیم صهیونیستی را غیرقابل قبول توصیف کرده اند. از اول اکتبر، اسرائیل عملیات زمینی را علیه نیروهای حزب الله در جنوب لبنان انجام داده و به بمباران هوایی کشور همسایه ادامه می دهد. جایی که بیش از 2000 نفر کشته شده اند و تعداد آوارگان از یک میلیون نفر فراتر رفته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.