افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

پیشرفت CFP TCU اعتباری برای یک فرهنگ و یک مربی

  • کد خبر : 3232
پیشرفت CFP TCU اعتباری برای یک فرهنگ و یک مربی

قورباغه های شاخدار پس از یک روز عرق کردن سرنوشت پس از فصل خود در میدان هستند. فورت ورث- با توجه به اینکه رایان دی از ایالت اوهایو و نیک سابان آلاباما مانند نامزدهای اولیه در تلویزیون ملی قبل و بعد از باخت TCU در روز شنبه در مسابقات قهرمانی Big 12 سیاست می ورزد، […]


قورباغه های شاخدار پس از یک روز عرق کردن سرنوشت پس از فصل خود در میدان هستند.

فورت ورث- با توجه به اینکه رایان دی از ایالت اوهایو و نیک سابان آلاباما مانند نامزدهای اولیه در تلویزیون ملی قبل و بعد از باخت TCU در روز شنبه در مسابقات قهرمانی Big 12 سیاست می ورزد، کمی استرس در آن عصر وجود داشت که شاید قورباغه های شاخدار از کالج خارج شوند. پلی آف فوتبال به نفع برندهای بزرگتر. پس از باخت در وقت اضافه مقابل ایالت کانزاس،TCUمربی سانی دایکز گفت که او به کمیته اعتماد خواهد کرد و سرنوشت برنامه خود را در دستان کمیته خواهد گذاشت.

اما روز یکشنبه، زمانی که تیم TCU، مربیان، مدیران، اهداکنندگان و خانواده‌هایشان برای یک مهمانی تماشای یکشنبه انتخابی در داخل استادیوم خود، حدود 25 مایلی از جایی که کمیته تصمیم‌گیری نهایی خود را می‌گرفت، گرد هم آمدند، هیچ‌کس واقعاً نمی‌دانست که چه چیزی قرار است انجام شود. رخ دادن.

مکس دوگان گفت: «در واقع خیلی عصبی بودم. «قلب من در انتظار آن بود. از اعلام شماره 2 تا شماره 3 آنقدر انتظار کشیدند.»

جرمیا دوناتی، مدیر ورزشی، می‌گوید شنبه شب به سختی می‌خوابید و متن‌هایی مانند «نلی عصبی» ارسال می‌کرد. دوگان هم زیاد نخوابید. علیرغم اینکه در بازی مقابل ایالت کانزاس تا حد زیادی خودش را خسته کرد، با دلهره تکان خورد و چرخید. کیت دایکز گفت که او و همسرش، سانی، صبح به توافق رسیدند، “فقط باید تا ساعت 11 صبح می رسیدیم. [local time]”برای مدیریت استرس.

بازیکنان TCU در حالی که منتظر سرنوشت خود بودند، نمایش انتخابی را تماشا می کنند.

ریچارد جانسون/Sports Illustrated

آنها این کار را انجام دادند و در یک فضای رویداد در یک سمت استادیوم آمون جی. کارتر، مشاهده کردند که TCU به طور رسمی در زمین پلی آف فوتبال کالج اعلام شد. کیت در حالی که دوگان هم تیمی هایش را در آغوش می گرفت، از یک طرف اتاق از خوشحالی پرید. سانی دخترانش را در آغوش گرفت و با در آغوش گرفتن و دست دادن، هیجان اولیه آمیخته با آرامش بود. TCU اولین برنامه ای از تگزاس است که به پلی آف می رسد – در بازی Lone Star بومی Dykes شکست نخورده است. آنها برای همیشه بر Longhorns، Aggies و Red Raiders فرمانروایی خواهند کرد، و آنها تنها دومین برنامه از Big 12 هستند که در تاریخ کوتاه این قالب به پلی آف راه یافته اند.

دایکز گفت: «از جایی که سال گذشته در این زمان بودیم تا جایی که امروز هستیم، سفر کاملاً طولانی بود. “شما باید به بازیکنان ما و همه کسانی که با برنامه ما مرتبط هستند اعتبار زیادی بدهید. فقط باور کردن با ایمان به سفر و انجام کارها به روش صحیح و درک، با سخت کوشی و آماده سازی پاداش دریافت می کنید. هر شنبه مخزن را خالی کنید و به محض تمام شدن آن دوباره پر کنید. بچه های ما کار باورنکردنی از انجام این کار انجام داده اند.»

چه تفاوتی در یک سال ایجاد می کند: فقط کمی بیش از 365 روز پیش، دایکز پس از استخدام در مقابل همین اتاق پر از مردم ایستاد و به جمع کنندگان گفت: “من فکر می کنم کاری که ما باید اینجا انجام دهیم، و هدف از همان ابتدا بازی و کسب عنوان قهرمانی است. من دیروز با بازیکنانمان صحبت کردم و این معیار ماست.»

تعداد کمی از مربیان به این تعهد به این سرعت عمل کرده اند. او به لینکلن رایلی و رایان دی به عنوان مربیانی می پیوندد که برنامه های خود را در سال اول به مرحله پلی آف رسانده اند. هر سه تیم‌های ساخته شده توسط اسطوره‌های مربیگری (باب استوپز، اوربان مایر، و گری پترسون) را بر عهده گرفتند، اما دایکز TCU را به بالاترین سطح در این ورزش رساند – دو نفر دیگر آنها را در آنجا نگه داشتند. این قورباغه‌ها مملو از پنج ستاره‌هایی نیستند که Sooners یا Buckeyes به آن‌ها افتخار می‌کردند، و آن‌ها این کار را به سختی انجام دادند، با کامبک‌های متعدد در نیمه دوم (TCU هفتمین امتیاز ملی در نیمه دوم در هر بازی است). دی و رایلی تیم‌هایی را به ارث بردند که سه بازی را در فصل‌های قبل از تصدی این تیم باختند و هر دوی این مربیان در زمان ارتقاء به سمت سرمربی در کادر فنی حضور داشتند. TCU سال گذشته 5-7 شد، و دایکز در تیم Metroplex مربی SMU بود و یکی از آن باخت ها را به ارمغان آورد.

دوگان گفت: «فرهنگی که او وارد این برنامه کرد تا ما را در یک سال به مسیر درست سوق دهد، چیزهای زیادی در مورد مربی دایکز و این کادر مربیگری و این فرهنگ و اینکه این برنامه به کجا می رود نشان می دهد.

طرف دیگر Amon G. Carter دارای علائم بسیاری است که تاریخچه پس از فصل TCU را به تصویر می کشد. جایی برای مسابقات قهرمانی ملی وجود دارد که آخرین آن در سال 1938 خواهد بود. هیچ جایی برای پلی آف وجود ندارد، که قورباغه ها در سال 2014 به سختی آن را از دست دادند. یکی از این موارد قطعاً اکنون تغییر خواهد کرد. Duggan و این برنامه قطعا خیلی را پشت سر گذاشته است. اما اکنون آنها به پلی آف فوتبال کالج می روند.

پوشش بیشتر فوتبال TCU:

میشیگان، TCU برای نیمه نهایی جذاب
نگاه شرط بندی: میشیگان نسبت به TCU مورد علاقه است
گنجاندن پلی آف TCU باعث صرفه جویی در فصل CFB می شود



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.