افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

پیشرفت 55 درصدی در بیمارستان رازی کوهدشت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 275978
پیشرفت 55 درصدی در بیمارستان رازی کوهدشت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت، امروز یکشنبه در شورای اداری. فلات کوهستانی وی با تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، گفت: رئیس جمهور فقید الگوی جدیدی از مدیریت اسلامی دولت و مردم و ایجاد حلقه واسط بین آنها را راه اندازی کرد و ما باید در جهت تقویت، تثبیت و […]

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت، امروز یکشنبه در شورای اداری. فلات کوهستانی وی با تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، گفت: رئیس جمهور فقید الگوی جدیدی از مدیریت اسلامی دولت و مردم و ایجاد حلقه واسط بین آنها را راه اندازی کرد و ما باید در جهت تقویت، تثبیت و ادامه این راه تا دست امام زمان (عج) گام بردارید.آه) رساندن

طعمهآسوراوی آن را یکی از پروژه های مهم و برجسته رئیس جمهور فقید برشمرد و افزود: جمعیت زیادی از ظرفیت های کشاورزی، دامداری، ماهیگیری و گردشگری این سد بهره مند خواهند شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه ساخت سد از آبگرفتگی جلوگیری می کند گفت: اقلیم منطقه باعث تغییر اراضی منطقه برای کشاورزی می شود. سرزمین خشک آبی می شود

شفقت بر تسریع در ساخت این پروژه تاکید کرد و افزود: در ادامه نظارت های قبلی مدیریت برنامه ریزی استان زمان مطالعه نسبت به پذیرش قطعی ماده 23 اقدام نماید.

وی تصریح کرد: برای مدیریت سد اجتماعی کارگروهی زیر نظر معاونت عمرانی تشکیل و برنامه ریزی مناسبی در خصوص مکان یابی، جابه جایی و اسکان شهرک هایی که زیر آب سد هستند انجام می شود. .

استاندار لرستان اضافه کرد: هرجا دولت جمهوری اسلامی به دلایل مختلف زمین هایی را از مردم گرفت و جایگزین کرد، به برکت حمایت ها سطح رفاه و درآمد اقتصادی آنها افزایش یافت.

پیشنهاد ایجاد دهکده گردشگری در اطراف سد معشوره

شفقت بر لزوم مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی استان در تقویت اشتغال تاکید کرد و گفت: با توجه به به گفته رهبران، مشکل اصلی ما اقتصاد است، اقتصاد با اشتغال رونق می گیرد و نتیجه اشتغال رونق تولید است.

وی گفت: برای جایگزینی دو روستای شهرستان های سله و دلفان که زیر آب این سد هستند، پیشنهاد می شود دو روستای گردشگری و کشاورزی برای رونق بیشتر اقتصاد و کشاورزی منطقه تعریف شود.

استاندار لرستان به پروژه. چهار خط خرم آباد – فلات کوهستانی با اشاره و تاکید بر اینکه مسیر زائر امام حسین(ع)به) در اربعین و یکی از مصوبات رئیس جمهور فقید است، افزود: راه و شهرسازی استان باید برای تامین منابع خود اقداماتی انجام دهد تا این پروژه که هم اکنون 90 کیلومتر طول دارد 68 درصد پیشرفت. و پنج کیلومتر باقیمانده با احداث پل در پیچ منطقه «چنار» تکمیل می شود. فلات کوهستانی در پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

شفقت تصریح کرد: برخی از روستاهای این منطقه توسط رودخانه ای از یکدیگر جدا شده اند که لازم است برای تبادل ظرفیت های کشاورزی و اقتصادی استان، طرح مطالعاتی احداث چندین پل و تامین منابع و ساخت آنها تهیه شود. . .

وی گفت: تصفیه خانه آب و فاضلاب. فلات کوهستانی از مصوبات دور اول بود که با اعتبار اولیه 45 میلیارد تومان از محل منابع اصل 56 ساخته شده و از سال 1400 پیشرفت آن رو به افزایش بوده است.

استاندار لرستان ادامه داد: عملیات اجرایی بیمارستان 250 تختخوابی رازی از سال 1396 آغاز شده و 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که باید در مدت زمان تعیین شده تکمیل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=275978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.