افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

پیشرفت نیروهای مسلح سریع و مطلوب است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 131514
پیشرفت نیروهای مسلح سریع و مطلوب است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (یکشنبه) به مدت یک ساعت در دانشگاه علوم و فنون هوافضا عاشورایی حضور یافتند و نیم یکی از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه زور ملاقات کرد در این نمایشگاه که شامل بخش هایی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (یکشنبه) به مدت یک ساعت در دانشگاه علوم و فنون هوافضا عاشورایی حضور یافتند و نیم یکی از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه زور ملاقات کرد

در این نمایشگاه که شامل بخش هایی در مورد موشک است، وزوزدفاع و فضا با عنوان «از ایده تا محصول کاملا ایرانی» دستاوردهای جدید و به روز دانشمندان و متخصصان جوان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه شد.

همزمان با حضور رهبر انقلاب اسلامی در این نمایشگاه از موشک کروز ماوراء صوت سامانه «فتاح 2». دفاع کردن موبایل «مهران» و سامانه بهبودیافته «9D» و همچنین پهپاد «شاهد 147» ارائه شد.

از دیگر بخش‌های این نمایشگاه آخرین اندازه‌گیری‌ها و تحولات در زمینه موشک‌های ماهواره‌ای و ارسال ماهواره به فضا بود.

حضرت آیت الله خامنه ای پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی هوافضای سپاه در جمع فرماندهان و مسئولان دانشگاه علوم و فنون هوافضا عاشورایی، بازدید از این نمایشگاه را شیرین و پسندیده توصیف و مهمترین شاخصه آن را برشمردند. به عنوان نیازسنجی صحیح و رویکرد علمی و پژوهشی به نیازها.

او به چنین دستاوردهای علمی دست یافت. در حال ظهور از انگیزه بستگی دارد تعهد و ایمان دانستند و تاکید کردند: هر جا جوانان ما با تعهد و ایمان وارد شدند، توانسته اند کارهای بزرگی انجام دهند و در این نمایشگاه تابلوهایی هم وجود دارد تعهد و ایمان کاملا مشهود بود.

رهبر انقلاب اسلامی یکی دیگر از ویژگی‌های نمایشگاه هوافضای سپاه را نوآوری و نوآوری برشمردند و خاطرنشان کردند: البته نباید به سطح موفقیت فعلی اکتفا کرد، زیرا بخش‌های مختلف نظامی و غیرنظامی در دنیا هستند. مداوم آنها در حال حرکت رو به جلو و پیشرفت هستند و ما باید تلاش کنیم که عقب نمانیم.

حضرت آیت الله خامنه ای، حرکت و پیشرفت در نیروهای مسلح سریع و آن را مطلوب خواندند و بر کاهش آن تاکید کردند. انجام ندادن سرعت حرکت افزودند: در برخی نقاط کشور وضعیت بسیار خوبی داریم. ولی در برخی بخش‌ها وضعیت ما خوب نیست و کمبودها و نقص‌ها وجود دارد و در این بخش‌ها باید نیازها را به درستی شناسایی کنیم. سمت رفع نقطه نیاز منتقل شده

رهبر انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حوادث فلسطین و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفتند: قضایای غزه بسیاری از حقایق پنهان را برای مردم جهان آشکار کرد. که یکی از آنها حمایت رهبران کشورهای غربی از تبعیض نژادی است.”

آیت الله خامنه ای رژیم صهیونیستی ظاهر آنها آن را تبعیض نژادی خواندند و گفتند: صهیونیست ها خود را نژاد ارباب می دانند و بقیه را احد انسان ها نژاد پستی محسوب می شوند. به این دلیل بدون است وجدان هزاران کودک را کشته است.

وی تاکید کرد: وقتی رئیس جمهور آمریکا، صدراعظم آلمان، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس با همه این اظهارات از چنین رژیم نژادپرستی حمایت می کنند و به آنها کمک می کنند، به این معنی است که این آقایان از تبعیض نژادی به عنوان منفورترین آنها حمایت می کنند. مشکلات در جهان

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: مردم اروپا و آمریکا باید در این شرایط تکلیف خود را روشن کنند و نشان دهند که طرفدار تبعیض نژادی نیستند.

نکته دیگری که حضرت آیت الله خامنه ای درباره مشکلات غزه به آن اشاره کردند، شکست نظامی و عملیاتی رژیم صهیونیستی بود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی با وجود بمباران های گسترده در غزه تاکنون نتوانسته است وارد عمل شود زیرا از ابتدا می گفتند هدف ما از بین بردن حماس است. تحمل و آنها را آسیاب کنید ولی پس از گذشت بیش از 40 روز و استفاده از تمام توان نظامی خود، هنوز نتوانسته اند این کار را انجام دهند.

رهبر انقلاب اسلامی از بمباران وحشیانه بیمارستان ها و زنان و کودکان غزه ابراز نگرانی کردند. بودن سران رژیم صهیونیستی به خوبی از شکست خود آگاه بودند و افزودند: شکست رژیم صهیونیستی در غزه یک واقعیت است و پیشروی و ورود به بیمارستان ها یا خانه ها پیروزی نیست، زیرا پیروزی به معنای شکست است. دادن آن طرفی است که رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته به آن دست یابد و در آینده نیز نخواهد توانست به آن دست یابد.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند زیرا ابعاد این نتوانست خارج از رژیم صهیونیستی است، گفتند: این نتوانست همچنین به این معناست که آمریکا و کشورهای غربی نمی توانند این کار را انجام دهند و اکنون همه دنیا با این واقعیت مواجه شده اند که رژیمی با امکانات و تجهیزات نظامی دقیق و پیشرفته نتوانسته طرف مقابل خود را که هیچ کدام از اینها را ندارد شکست دهد. امکانات . .

وی درباره وظایف و عملکرد دولت‌های مسلمان نیز افزود: برخی از دولت‌های اسلامی در مجامع ظاهرا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند و برخی دیگر تاکنون این کار را نکرده‌اند. ولی این، قابل قبول این نیست. وظیفه اصلی آن است شریان و جریان حیاتی رژیم صهیونیستی قطع شود و دولت های اسلامی از آن جلوگیری کنند. ورود انرژی. و دارایی های این رژیم.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: دولت‌های اسلامی باید حداقل برای مدت محدود رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: ملت‌ها با ادامه اجتماعات و تظاهرات خود اجازه ظلم ندهند. ملت فلسطین را باید فراموش کرد.

وی در پایان تاکید کرد: ما وعده خدا را داریم. ایمان داشتن ما داریم و به آینده امیدواریم و به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.