افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
7

پیش‌بینی‌های جام جهانی از نو: انتخاب از مرحله یک چهارم نهایی

  • کد خبر : 4242
پیش‌بینی‌های جام جهانی از نو: انتخاب از مرحله یک چهارم نهایی

چه کسی همه اینها را در قطر خواهد برد؟ اکنون که میدان یک چهارم نهایی تعیین شده است، پانل ما در پیش‌بینی نتیجه جام جهانی دچار شکاف دیگری می‌شود. همینطور، جام جهانی 2022 به هشت تیم پایانی خود اختصاص دارد و چه میدان یک چهارم نهایی است. چهار قهرمان قبلی حضور دارند، از جمله آخرین […]


چه کسی همه اینها را در قطر خواهد برد؟ اکنون که میدان یک چهارم نهایی تعیین شده است، پانل ما در پیش‌بینی نتیجه جام جهانی دچار شکاف دیگری می‌شود.

همینطور، جام جهانی 2022 به هشت تیم پایانی خود اختصاص دارد و چه میدان یک چهارم نهایی است.

چهار قهرمان قبلی حضور دارند، از جمله آخرین قهرمان، که به دنبال انجام کاری است که هیچ تیم مردانی در شش دهه به آن دست نیافته است. اینجاست که پارتی‌شکن، مراکش، تازه از حذف اسپانیا. و بزهای جدید و قدیمی وجود دارند – حتی اگر نقش کریستیانو رونالدو در پرتغال به دنیایی از عدم قطعیت پرتاب شده باشد.

طبیعتاً، پیش‌بینی‌های ما از این رویداد از هفته قبل از آن ثابت شده است… در حالی که همه اعضای تیم تخصصی ما برزیل یا آرژانتین را از یک طرف بیرون می‌آوردند (واقعاً تماس‌های جسورانه)، نیمی دیگر جایی بوده است که به برخی از مولگان‌ها نیاز است. خوشبختانه، ما قوانین را تعیین کردیم، بنابراین مولگان ها اعطا شدند. ما شکاف دیگری در پیش‌بینی آینده گرفتیم و بازی‌ها را از مرحله یک چهارم نهایی جمعه تا فینال 18 دسامبر در لوسیل انتخاب کردیم.

شما می توانید به انتخاب های قبلی ما در اینجا مراجعه کنید و هر طور که می خواهید سرگرم شوید. در مورد انتخاب های اصلاح شده ما:

AVI CreDITOR

اورجینال فینال چهار

نیمه نهایی: برزیل مقابل آرژانتین; دانمارک در مقابل آلمان

نهایی: برزیل بر آلمان

انتخاب های جدید 

یک چهارم نهایی: برزیل مقابل کرواسی; آرژانتین مقابل هلند؛ پرتغال مقابل مراکش؛ فرانسه بر انگلیس

نیمه نهایی: برزیل مقابل آرژانتین; فرانسه مقابل پرتغال

نهایی: برزیل بر فرانسه

خوب، نیمی از انتخاب های اصلی هنوز خوب به نظر می رسند. من در مورد Das Re-Reboot کمی بیش از حد خوش‌بین بودم و به نظر می‌رسید که دانمارک در تابستان گذشته حرکتی ایجاد کرده بود، در حالی که آشکارا قدرت ماندگاری کرواسی و اراده شیرهای اطلس را دست کم می‌گرفتم. من به نیمه‌نهایی سوپرکلاسیکو آمریکای جنوبی در آن طرف می‌مانم و از سوی دیگر بازی برگشت فینال یورو 2016 را انتخاب می‌کنم. فرانسه، علی‌رغم اینکه همه چیز بر خلاف آن در آستانه رقابت‌ها پیش می‌رود، دوباره آن ظاهر را دارد (مخصوصاً کیلیان امباپه)، در حالی که پرتغال (که مراکش را به خطر می‌اندازم-باز هم دست کم گرفتم) بهترین قرعه‌کشی را در بین همه افراد باقی‌مانده و مقداری آزادی در حال حاضر دارد. که فرناندو سانتوس مهر خود را بر نقش کریستیانو رونالدو در این رقابت ها زده است. همه اینها به یک فینال تبدیل می شود: برزیل برای ششمین عنوان قهرمانی خود و فرانسه با هدف تبدیل شدن به اولین قهرمان تکراری در 60 سال گذشته.

همه هنوز هم بازی آخر هفته گذشته رونالدو- مسی را دریافت می کنند که آرزوی آن را دارند – فقط در بازی مقام سومی.

ممکن است طرفداران برزیل ششمین قهرمانی جام جهانی را در 18 دسامبر در قطر جشن بگیرند؟

Mike Egerton/PA Images/Imago Images

اندرو گاستلوم

اورجینال فینال چهار

نیمه نهایی: برزیل مقابل هلند; فرانسه بر بلژیک

نهایی: برزیل بر فرانسه

انتخاب های جدید

یک چهارم نهایی: برزیل مقابل کرواسی; هلند مقابل آرژانتین پرتغال مقابل مراکش؛ فرانسه بر انگلیس

نیمه نهایی: برزیل مقابل هلند; فرانسه مقابل پرتغال

نهایی: فرانسه مقابل برزیل

جدای از فروپاشی بلژیک، سه نفر از چهار نفر از نیمه‌نهایی‌های اصلی من هنوز در ترکیب هستند – و من هنوز هم مانند قبل از مسابقات، در مورد شکست هلند آرژانتین در یک چهارم نهایی احساس می‌کنم. هلندی ها به طرز باورنکردنی پشت درخشش تاکتیکی لوئیس فان خال سازماندهی شده اند و بازگشت ممفیس دیپای مقداری به حمله اورانژ که در مرحله گروهی غایب بود افزوده است. پرتغال نیز مانند یک تیم متعادل به نظر می رسد که در نهایت می تواند قدرت شلیک معمول خود را در حمله با یک دفاع مستحکم ترکیب کند، اما من نمی توانم ببینم که هلندی ها یا پرتغالی ها از غول هایی که در نیمه نهایی با آنها روبرو می شوند عبور کنند.

اما در حالی که من در ابتدا برزیل را برای شکست دادن فرانسه در فینال انتخاب کردم، Les Bleus زمانی که تیم اول خود را در زمین بازی می کند غیرقابل توقف به نظر می رسد، و من احساس می کنم که فرانسه مشکلات بسیار بیشتری را برای برزیل ایجاد می کند تا برعکس. من در ابتدا مطمئن نبودم که فرانسه چگونه می‌تواند با فشار دفاع از عنوان قهرمانی خود کنار بیاید، اما دیدیه دشان به جای تکیه بر ستاره‌های 2018، کار باورنکردنی را در تقویت تیم با استعدادهای جدید و گرسنه انجام داده است. من عمق و حمله خوب فرانسه (و درخشش امباپه) را به عنوان تفاوت هایی می بینم که به امید برزیل برای داشتن ششمین ستاره جام جهانی در بالای اوج پایان می دهد و فرانسه را به عنوان قهرمانی پشت سر هم تاج می گذارد.

مارکوس کروم

اورجینال فینال چهار

نیمه نهایی: آرژانتین مقابل برزیل; بلژیک بر دانمارک

نهایی: آرژانتین مقابل بلژیک

انتخاب های جدید

یک چهارم نهایی: برزیل مقابل کرواسی; آرژانتین مقابل هلند؛ پرتغال مقابل مراکش؛ فرانسه بر انگلیس

نیمه نهایی: آرژانتین مقابل برزیل; فرانسه مقابل پرتغال

نهایی: آرژانتین مقابل فرانسه

دانمارک با راهیابی به نیمه نهایی یورو 2020 قلب هواداران سراسر جهان را به دست آورد، سپس تابستان امسال دو بار فرانسه را شکست داد. دانمارکی ها آماده به نظر می رسیدند تا یک بار دیگر در قطر بازی کنند عزیزم. آنها مطمئناً من را فریب داده بودند. سه بازی بی‌حال بعد، و دانمارک با یک گل و صفر برد به خانه رفت. فینالیست اولیه من، بلژیک، پس از شکست در مرحله گروهی، به نظر آماده بازسازی است.

در حالی که نیمی از براکت کاملاً از دست رفته است، ما نیاز به ارزیابی مجدد برخی از تیم های برتر جهان داریم که با فرم ضعیف وارد مسابقات شده اند. من به اسلحه‌هایم می‌چسبم، حتی اگر آنها در مرحله گروهی کمی شلیک کردند. این هنوز هم به نظر می رسد مسابقاتی است که هر کسی باید برنده شود. تیمی بدون ایراد وجود ندارد، اما تیمی نیز وجود ندارد که نفهمیده است چگونه آنها را پنهان کند. لیونل مسی و آرژانتین باید قدرت آتش کافی برای پشت سر گذاشتن هلند را داشته باشند و برزیل را در بازی برگشت فینال کوپا آمه ریکا 21 غافلگیر کنند، در حالی که امباپه و فرانسه برای بازگشت به فینال بر قرعه بسیار دشواری غلبه می کنند. مسی آرژانتین را به یک پیروزی نهایی می رساند و نشان می دهد که تغییر گارد در پاری سن ژرمن (و در کل ورزش) هنوز کامل نشده است.

مسی و آرژانتین ممکن است در نیمه نهایی جام جهانی به مصاف برزیل بروند.

موریتز مولر/تصاویر ایماگو

برایان استراوس

اورجینال فینال چهار

نیمه نهایی: برزیل مقابل آرژانتین; بلژیک بر انگلیس

نهایی: برزیل مقابل بلژیک

انتخاب های جدید

یک چهارم نهایی: برزیل مقابل کرواسی; آرژانتین مقابل هلند؛ پرتغال مقابل مراکش؛ فرانسه بر انگلیس

نیمه نهایی: برزیل مقابل آرژانتین; فرانسه مقابل پرتغال

نهایی: برزیل بر فرانسه

بنابراین، بلژیک. اوف که خوب پیش نرفت پیش‌بینی بسیار بدی است که باید از شرکت در قطعات «متخصص» آینده محروم شوم. هر گونه اعتباری که از انتخاب فرانسه چهار سال پیش به دست می‌آید، سریع‌تر از یک تکه زباله در بخشی از حامیان ژاپن از بین رفته است. علاوه بر این، من در مورد Les Bleus اشتباه کردم. به نظر می‌رسید که مصدومیت‌های زیادی وجود دارد و حواس‌پرتی‌های زیادی بر دفاع از عنوان آنها کشیده شده است. آنها یکی از شش بازی را که به قطر می رفتند را برده بودند! و همه ما می دانیم که فرانسه در گذشته شکننده بوده است. اما استعداد استعداد است و عمق، عمق. امباپه غیرقابل توقف بوده است، در حالی که آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و اولیویه ژیرو حتی بهتر از آن چیزی بوده اند که تبلیغ می شود. فرانسه باید بدون دردسر پیشرفت کند.

در طرف دیگر براکت، هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای کنار گذاشتن انتخاب‌های اصلی وجود ندارد. برزیل، با کلیک کردن، خطرناک ترین تیم در مسابقات باقی می ماند. نیمار آماده است و ریچارلیسون در حال استفاده از لحظات خود است. یک بازی حماسی کینه توز مقابل مسی و آرژانتین، سلسائو را جسارت خواهد کرد تا در برابر قهرمانان حاکم و شکنجه‌گران تاریخی‌شان، ششمین ستاره را کسب کنند.

امباپه و ژیرو نقش مهمی در راهیابی فرانسه به مرحله یک چهارم نهایی داشتند.

فرانک هورمن / سون سایمون / تصاویر ایماگو

جاناتان ویلسون

اورجینال فینال چهار

نیمه نهایی: آرژانتین مقابل اسپانیا; آلمان بر فرانسه

نهایی: آرژانتین مقابل آلمان

انتخاب های جدید

یک چهارم نهایی: برزیل مقابل کرواسی; آرژانتین مقابل هلند؛ پرتغال مقابل مراکش؛ فرانسه بر انگلیس

نیمه نهایی: برزیل مقابل آرژانتین; فرانسه مقابل پرتغال

نهایی: فرانسه مقابل برزیل

من شانس فروپاشی فرانسه را مانند سال 2002 یا 10 بیش از حد برآورد کردم و نتوانستم در نظر بگیرم که آلمان چقدر با گزینه‌های مهم فاصله دارد. من انتظار نداشتم اسپانیا اینقدر بی دندان باشد. فکر می کردم تمام شده است. بلژیک به همان اندازه که انتظار داشتم وحشتناک بود، در حالی که دانمارک یک ناامیدی بزرگ بود.

برزیل خوب به نظر می رسد، اما در مورد خط هافبکش در مقابل حریف بهتر مطمئن نیستم. کرواسی تهدید بیشتری نسبت به کره جنوبی ارائه خواهد کرد، اما برزیل همچنان باید بسیار قوی باشد. اگر شور و شوق آرژانتین در یک چهارم نهایی بر یخ هلند غلبه کند، ممکن است بازی معروف یک شانزدهم نهایی در سال 1990 تکرار شود، زمانی که آرژانتین تحت فشار شدید مقاومت کرد و به لطف درخشش دیگو مارادونا و پایان کلودیو کانیجیا پیروز شد.

در سوی دیگر قرعه کشی، احتمال دویدن امباپه در قلب پرمشقت خط دفاعی انگلیس به این معنی است که فرانسه احتمالاً از برتری برخوردار است، در حالی که فرناندو سانتوس باید بتواند به اندازه کافی برتری هجومی پرتغال پس از رونالدو را تعدیل کند. با تهدید ضد حملات مراکش مبارزه کنید. فرانسه مقابل پرتغال تکرار نیمه‌نهایی سال 2006 است و باید نتیجه مشابهی داشته باشد، تجربه فرانسوی و در نهایت حرف‌های ناگوار.

هم فرانسه و هم برزیل تیم‌های هجومی عالی هستند، اما فرانسه احتمالاً در خط میانی برتری دارد، به همین دلیل است که من باید اولین تیمی از برزیل در سال 1962 باشد که تاج خود را حفظ می‌کند.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.