افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
13

پیسرز، پادشاهان از موفقیت پس از تجارت پرفروش لذت می برند

  • کد خبر : 836
پیسرز، پادشاهان از موفقیت پس از تجارت پرفروش لذت می برند

چه کسی در مبادله تایرس هالیبرتون-دومانتاس سابونیس برنده شد؟ در حال حاضر هر دو تیم برنده به نظر می رسند. در ایندیانا، جایی که تایرس هالیبرتون در بخش پاس گل پیشتاز NBA است، تیم خوشحال است. به وجد آمده، واقعا پیسرز، کاندیدای پیش فصل برای به پایان رساندن در انتهای جدول رده بندی، در رقابت […]



چه کسی در مبادله تایرس هالیبرتون-دومانتاس سابونیس برنده شد؟ در حال حاضر هر دو تیم برنده به نظر می رسند.

در ایندیانا، جایی که تایرس هالیبرتون در بخش پاس گل پیشتاز NBA است، تیم خوشحال است. به وجد آمده، واقعا پیسرز، کاندیدای پیش فصل برای به پایان رساندن در انتهای جدول رده بندی، در رقابت های پلی آف کنفرانس قرار دارند و هالیبرتون دلیل اصلی آن است. این شوت اندرو نمبهارد بود که روز دوشنبه لیکرز را شکست داد، اما ریباند تهاجمی هالیبرتون، هوشیاری ساعت و طناب یخ زده از یک پاس بود که او را آماده کرد.

در ساکرامنتو، جایی کهدومانتاس سابونیسیکی از قابل اعتمادترین گلزنان داخلی NBA است، امیدی وجود دارد. امید واقعی 16 سال از حضور کینگز در پلی آف می گذرد، سال هایی پر از تغییرات مربیگری، تغییرات در دفتر اصلی و یک درفت فاجعه بار. در حین عبورلوکا دونچیچدر سال 2018 برای چندین دهه ساکرامنتو را تحت الشعاع قرار خواهد داد (به طور جدی، Vlade Divac، به چه فکر می کردید؟)، Sabonis-دی آرون فاکسجفت شدن – همراه با مجموعه ای از شوترها که دفتر اصلی فعلی در اطراف آنها قرار داده است – به طرفداران کینگز نسبت به آینده خوش بین شده است.

در NBA – یا به طور دقیق تر، در NBA توییتر – اغلب تمرکز بر معاملات برنده است. سلتیکس که پل پیرس و کوین گارنت سالخورده را به پیش نویس حقوق جیلن براون و جیسون تاتوم تبدیل کرد، نتز را به کله زد. اوکلاهاما سیتی که دو انتخاب دور اول، دو تعویض انتخاب وکریس پلاز هیوستون برایراسل وستبروک، از راکت ها کلاهبرداری کرد. امروز، تصمیم تندر برای تخلیهپل جورجبهکلیپرزبرایشای گیلجوس-الکساندرو انباری از انتخاب‌ها و مبادله‌ها شبیه سرقت بزرگراه است.

با این حال، مدیران NBA روی برنده شدن در معاملات متمرکز نیستند. ساختن را در اولویت قرار می دهند آنها تیم بهتر با توجه به اینکه ایندیانا قرار است چهارشنبه برای اولین بار در این فصل به مصاف کینگز برود، پس از تجارت پرفروش فوریه گذشته که شامل هالیبرتون و سابونیس بود، هر دو تیم می توانند استدلال های قانع کننده ای داشته باشند.

پیسرز می‌دانست که در هالیبرتون چه چیزی به دست می‌آورد، یک بازی‌ساز قوی، ۲۲ ساله و ۶.۵ اینچی که به عنوان یکی از توپ‌های دزدی کلاس درافت ۲۰۲۰ ظاهر شده بود. هالیبرتون در ۵۱ بازی با ساکرامنتو میانگین ۱۴.۳ امتیاز و ۷.۴ پاس گل به دست آورد. فصل گذشته در 26 بازی که با ایندیانا در 22-21 بازی کرد، میانگین 17.5 امتیاز و 9.6 پاس گل به دست آورد. امسال هالیبرتون حتی چشمگیرتر بوده است. او تا 19.9 امتیاز و 11.3 پاس گل کسب کرده است. در 46 بازی با ایندیانا، هالیبرتون او 27 دابل دبل به ثبت رسانده است. او حمله پیسرز را تسریع کرده است که در رده سوم NBA در امتیازات سریع بریک قرار دارد. هالیبرتون در سه بازی اخیر خود 40 پاس گل در مقابل دریافت کرده است. صفر گردش مالی

ریک کارلایل، مربی ایندیانا در اوایل این فصل گفت: “او بازی هایی دارد که تماشای آن لذت بخش است.” «شما عاشق شادی، حال و هوا و مهارت هستید. او یک هنرمند است. ضربه او کمی متفاوت است. او بازیکن بسیار موثری است و بسیار کارآمد بوده است.»

تصمیم ساکرامنتو برای تجارت هالیبرتون به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفت. حتی یک ناظر معمولی NBA نیز می تواند این جهش را ببیند. پادشاهان نیز می دانستند که در هالیبرتون چه دارند. اما برای به دست آوردن چیزی – و Sabonis است چیزی—آنها باید چیزی را رها می کردند و هالیبرتون بهایی بود که باید می پرداختند. پادشاهان این تجمل را داشتند که فاکس را داشته باشند، یک آل استار نوظهور که در سال 2020 با یک تمدید پنج ساله و حداکثری قرارداد امضا کرده بودند و شک و تردیدهای درونی وجود داشت که مهارت های دو گارد اصلی تداخل پیدا کند.

فاکس و سابونیس با هم ترکیب می‌شوند و فاکس در حال حاضر پس از یک فصل بی‌حال 21–22 مانند یک ستاره بازی می‌کند. “این بهترین بسکتبال است [De'Aaron has] در دوران حرفه ای خود بازی کرد، فوروارد کینگزهریسون بارنزگفت. در همین حال سابونیس در سطحی شبیه به کریس وبر تولید می کند. او بهترین امتیاز خالص (به اضافه 5.1) را در بین هر بازیکن شروع کننده دارد و در تعداد پاس گل ها (6.4) تیم را رهبری می کند. او عملاً از ناحیه آرنج غیرقابل نگهبانی شده است، و در رده اول لیگ از نظر پاس گل (1.1) و سوم در امتیاز (4.1) از آن نقطه روی زمین قرار گرفته است. صفحات استخوان خردکننده او به شوترهای ساکرامنتو (کوین هورتر، گارد کینگز گفت: “صفحه نمایش باورنکردنی”) و سابونیس 26 ساله یکی از دو بازیکنی است که میانگین حداقل 15 امتیاز، 10 ریباند و 5 پاس منجر به گل را دارد. دیگری:جیانیس آنتتوکومپو.

مایک براون، سرمربی کینگز اخیراً گفته است: «از نظر تهاجمی، ما از چیزی که فکر می‌کردم می‌توانیم انجام دهیم، فراتر رفتیم. «بعضی از اعدادی که می‌گذاریم، وقتی می‌بینم، مدام سرم را تکان می‌دهم. به اعتبار بچه ها، ما می توانیم تیراندازی کنیم. از تابستان دیدمش … تمام کارهای کوچکی که باید به صورت تهاجمی انجام دهید، ما سعی می کنیم انجام دهیم.”

سالها می گذرد تا مبادله هالیبرتون و سابونیس به طور کامل ارزیابی شود. پادشاهان باید از نظر دفاعی پیشرفت کنند-به طور چشمگیری قبل از اینکه بتوانند به یک رقیب جدی تبدیل شوند، پیشرفت کنند، و فهرست ایندیانا در حال حاضر دست کم روان است. اما هالیبرتون ظاهر یک آل استار همیشگی دارد در حالی که به نظر می رسد سابونیس آماده است تا برای سال های آینده یک حمله پویا را مهار کند. به نظر می رسد یکی از بزرگ ترین تریدهای فصل گذشته برای هر دو تیم خوب عمل کرده است و به دو فرنچایز متوسط ​​که به شدت نیاز به تکان داشتند، انرژی داد.

پوشش NBA بیشتر:

  • بام آدبایو موتور میامی هیت است
  • The Heat گیج کننده ترین تیم NBA هستند
  • نوت بوک پیش نویس NBA: براندون میلر به رشد خود ادامه می دهد
  • رتبه بندی قدرت NBA: Suns and Cavs Gain Ground
  • پیش نویس ساختگی NBA: ومبانیاما در کلاس قوی پیشروی می کند



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.