افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

پیروی از رهنمودهای رهبری عامل عزت کشور است

  • کد خبر : 32705
پیروی از رهنمودهای رهبری عامل عزت کشور است

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رهبر جامعه مدرسین گفت: انقلاب ما با ویژگی های خاصی پیروز شد و اهداف و آرمان هایی را ترسیم کرد که در قالب شعارهای مختلف از جمله شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی متبلور شد. وی با اشاره به وابستگی رژیم پهلوی به کشورهای غربی گفت: قبل از انقلاب اسلامی […]

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رهبر جامعه مدرسین گفت: انقلاب ما با ویژگی های خاصی پیروز شد و اهداف و آرمان هایی را ترسیم کرد که در قالب شعارهای مختلف از جمله شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی متبلور شد.

وی با اشاره به وابستگی رژیم پهلوی به کشورهای غربی گفت: قبل از انقلاب اسلامی کشور ما کشوری وابسته به بیگانگان بود و سفرای کشورهای غربی برای پادشاه کشور تصمیم می گرفتند. اگرچه این وابستگی برای مردم محسوس بود. اما امام خمینی (رحمت الله علیه) دلش سوخت و این وابستگی ها را با صدای بلند فریاد زد.

امام جمعه قم ادامه داد: امام خمینی (قدس سره) در دوران مبارزات انتخاباتی بر بحران های سختی فائق آمد و رمز پیروزی ایشان اراده آهنین و امدادهای نامرئی الهی بود که ناشی از توکل ایشان به خدا بود.

وی اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را عامل عزت کشور ارزیابی کرد و تصریح کرد: زمانی که امام (قدس سر) از دنیا رفت، خیلی ها فکر می کردند اقتدار انقلاب کم می شود. اما به فضل الهی چندین دهه است که مقام معظم رهبری، مدظله العالی، این مسئولیت را به خوبی بر عهده گرفته و به طور مستمر، به ویژه در دیدار با گروه های مختلف، جنبه جدیدی از شخصیت ایشان نمایان می شود.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعار سال افزود: رهنمودهای شما نتیجه ای جز عزت اسلام، انقلاب و کشور ندارد و امسال که بحث مهار تورم و رشد تولید مطرح است، هر قدمی در این راستا باعث افزایش استقلال کشور می شود.

وی خطاب به تولیدکنندگان ادامه داد: همه باید به نحوی شعار استقلال کشور را اجرا کنند. با وجود همه فراز و نشیب هایی که در دولت های مختلف وجود داشته، اکنون دوره تولید است و شما باید تمام ابتکار، نوآوری و قدرتی را که دارید به میدان بیاورید.

دستاوردهای خود را به بهترین نحو به اشتراک بگذارید تا مردم در مورد آنها بدانند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ضمن تاکید بر لزوم تقویت اطلاع رسانی دستاوردها و فعالیت ها، خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و تبلیغات مسموم دشمنان، تمامی فعالیت ها و اقدامات مثبتی که انجام می شود تحت الشعاع قرار می گیرد. بنابراین، شما باید دستاوردهای خود را به بهترین شکل انتقال دهید تا مردم نیز از آنها مطلع شوند.

وی خطاب به مسئولان تصریح کرد: نتیجه اقدامات دولت باید بر سر سفره مردم احساس شود تا سایر اقدامات مثبت نیز دیده شود. اگر از این امر غفلت شود، آثار خوب و پسندیده دیگری دیده نمی شود.

وی آینده کشور را امیدوارکننده خواند و تصریح کرد: امیدواریم در نتیجه افزایش تولید، ارزش و اعتبار پول ملی موجب بهبود کسری بودجه و ذخایر ارزی شود.

استاد حوزه علمیه قم در پایان خطاب به مدیران شرکت آهن و فولاد ارفع گفت: مسئولیت های اجتماعی خود را جدی بگیرید و سعی کنید خدماتی مانند آب و برق را به اطرافیان حوزه فعالیت خود ارائه دهید. به خصوص که وجود صنایع بزرگ عوارضی را برای مردم آن مناطق به همراه دارد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه دکتر مجتبی مهری نژاد گزارش کوتاهی از فعالیت های شرکت آهن و فولاد ارفع ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.