افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

پیروزی پرسپولیس در نیمه اول مقابل شمس آذر – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 410979
پیروزی پرسپولیس در نیمه اول مقابل شمس آذر – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس قزوین و شمس آذر از ساعت ۱۹:۱۵ امروز شنبه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر این فصل در ورزشگاه شهدای شهر آغاز شد. نیمه اول این دیدار با تک گل علی علیپور (11) به سود پرسپولیس همراه بود. ترکیب پرسپولیس با پنج بازیکن باقی مانده! خوان […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس قزوین و شمس آذر از ساعت ۱۹:۱۵ امروز شنبه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر این فصل در ورزشگاه شهدای شهر آغاز شد.

نیمه اول این دیدار با تک گل علی علیپور (11) به سود پرسپولیس همراه بود.

ترکیب پرسپولیس با پنج بازیکن باقی مانده!

خوان کارلوس گاریدو تا صبح امروز در تلاش بود تا جای خالی محمدحسین کنعانی زادگان، ایوب المود، فرشاد فرجی و اوستون آرونوف را به دلیل مصدومیت پر کند اما سرمای عجیب الکسی گاندوز بعد از ظهر امروز تشدید شده تا پنجمین غایب لوس روخوس شود. در دیدار مقابل شمس آذر، کادر فنی پرسپولیس برای شروع بازی باید از ترکیب زیر استفاده کند:

امیررضا رفیعی، گئورگی گلسیانی، مرتضی پور علیگنجی، سهیل صحرایی، میلاد محمدی، میلاد سرلک، سعید مهری، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و علی علیپور.

در آن سوی زمین رضا مهاجری، شمس آذر سرمربی جدید تصمیم گرفت در اولین تجربه رسمی خود روی نیمکت این تیم، بازیکنان زیر را انتخاب کند:

محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، علی وزیری پناه، صادق البوصابیح، هومان ربیع زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجواد آزاده و علی آزادمنش.

بازی ناقص با یک گل زودهنگام کامل شد

مود فنادی داور این دیدار در وقت مقرر برای صعود پرسپولیس با استراتژی تصاحب توپ و میدان سوت خود را دمید. قرمزها با بهره گیری از توانایی هافبک های خود در ارسال پاس های صحیح، توانستند دقت بالایی در ایجاد تاکتیک های تهاجمی به نمایش بگذارند.

قرمزها با بهره گیری از سرعت وینگرهای خود توانستند در اولین حمله جدی خود به گل اول برسند.

پاس دقیق سروش رفیعی زیر پای سهیل صحرایی مدافع پیش رو این تیم افتاد تا او با ارسال خود از جناح راست علی علیپور را در موقعیت تک به تک قرار دهد. مهاجم پرسپولیس ابتدا نتوانست با پای چپ شوت بزند و پس از گیر افتادن مجبور شد با دیدن گل شمس آذر آن را زیر پای خود بچرخاند و تبدیل به گل کند.

پس از این گل، بازی سریع و تهاجمی دو تیم ادامه یافت و یک بازی هیجان انگیز را رقم زد، اما شوت های محکم علیپور و میلاد محمدی به تور دروازه شمس آذر راه پیدا نکرد و به همین دلیل یک گل برای پرسپولیس کافی بود 45 دقیقه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.