افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

پیروزی نوجوانان ایرانی مقابل تیم فوتبال انگلیس در نیمه اول – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 127665
پیروزی نوجوانان ایرانی مقابل تیم فوتبال انگلیس در نیمه اول – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، از ساعت 15:30 امروز سه شنبه دیدار تیم های فوتبال جوانان ایران و انگلیس از گروه C جام جهانی زیر 17 سال در ورزشگاه بین المللی جاکارتا پایتخت اندونزی با عبدی برگزار شد. ابوالفضل زمانی (31) در نیمه اول برای ایران گلزنی کرد. بازی منطقی ایران مقابل قدرت اروپایی ارشا […]

به گزارش خبرنگار مهر ، از ساعت 15:30 امروز سه شنبه دیدار تیم های فوتبال جوانان ایران و انگلیس از گروه C جام جهانی زیر 17 سال در ورزشگاه بین المللی جاکارتا پایتخت اندونزی با عبدی برگزار شد. ابوالفضل زمانی (31) در نیمه اول برای ایران گلزنی کرد.

بازی منطقی ایران مقابل قدرت اروپایی

ارشا شکوری، عرفان درویش علی، حسام نفری، نیما اندرس، ابوالفضل زلیخایی، امیرمحمد رزاق نیا، ابوالفضل زمانی، اسماعیل قلی زاده، یعقوب باراژ، ماهان صادقی و ابوالفضل مردی 11 بازیکن ایرانی مقابل انگلیس در ابتدای بازی بودند.

حسین عبدی بدون ترس از نام نوجوانان انگلیسی و سابقه موفقیت آمیز خود در رده نوجوانان، بدون اینکه تیمش را به طور کامل برای یک بازی تدافعی آماده کند، یک بازی منطقی انجام داد. نوجوانان انگلیسی می خواستند با نفوذ به کناره ها راهی برای تکان دادن دروازه شکوری پیدا کنند که بازی بدون خطا مدافعان ایران و خروج های موفق این دروازه بان مانع از این شد.

با گذشت زمان بازی، تقابل های تک به تک به نفع ایرانی ها تمام شد تا کمترین نفوذ از عمق دروازه ایران حاصل شود اما اکثر ضدحملات نیمه اول توسط ایران انجام شد.

در یکی از این ضدحملات این تیم توانست یک کرنر بزند و نیما آندرس پشت توپ ایستاد تا با سانتر مورد نظر خود به میدان برود و ضربه سر مدافع ایرانی به پای کریس رید برخورد کرد و ابوالفضل توانست تور انگلیس را به لرزه درآورد.

پس از این گل موقعیت هایی برای هر دو تیم ایجاد شد اما پایان نیمه اول با یک گل به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.