افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پیروزی مقتدرانه سپاهان مقابل چادرملو/ 3 گل و 3 امتیاز – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 329503
پیروزی مقتدرانه سپاهان مقابل چادرملو/ 3 گل و 3 امتیاز – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و چادرملو در چارچوب هفته اول لیگ برتر امروز جمعه 5 مردادماه از ساعت 19:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت امیر عرب براقی یک به مصاف یکدیگر رفتند. به نفع شاگردان “خوزه مورایس”. ترکیب سپاهان: پیام نازاس، صالح حردانی (15- کارت زرد) (65- جواد آقایی […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و چادرملو در چارچوب هفته اول لیگ برتر امروز جمعه 5 مردادماه از ساعت 19:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت امیر عرب براقی یک به مصاف یکدیگر رفتند. به نفع شاگردان “خوزه مورایس”.

ترکیب سپاهان: پیام نازاس، صالح حردانی (15- کارت زرد) (65- جواد آقایی پور) (75- رضا اسدی)، برایان دابو، محمد کریمی (کارت زرد)، کاوه رضایی (89- اسماعیل فلامرزی)، آریا یوسفی، وحدت. حنانوف، محمدمهدی محبی (رضا شکاری – 65)، حسین گودرزی، محمدامین حزباوی (کارت زرد – 60) و محمد دانشگر

ترکیب چادرملو: حجت صدخی، سیروس صادقیان، محمد بختیاری، محمدحسین فلاح، محمد پاپی (کارت زرد 2+45) (والاس آلمیدا-72)، هادی حبیب نژاد، علی طاهران (کارت زرد 61)، محمد حسینی (77 -). سعید محمدی فرد)، علی خدادادی (65- علاءالدین الدالی)، علی یاحی زاده و رضا دهقان (72- ماتئوس سانتوس سوارس)

سپاهان در نیمه اول مالکیت کامل توپ و زمین بازی را در اختیار داشت و موقعیت های زیادی را مقابل دروازه میهمان تدارک دید اما هیچ کدام سودی نداشت. در دقیقه 5 پس از یک رفت و برگشت توپ به کاوه رضایی رسید و این بازیکن ضربه ای به بیرون زد.

در دقیقه 9 آریا یوسفی که از جناح راست فرار کرده بود، با حجت صدخی تک به تک شد اما نتوانست توپ را وارد دروازه کند و چادرملو دروازه بان آن را متوقف کرد. در دقیقه 30 محمدمهدی محبی موفق شد دروازه چادرملو را باز کند اما گل او به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

در نتیجه نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گل اول سپاهان توسط رضایی

بازی در نیمه دوم بسیار جذاب تر از نیمه اول بود. در دقیقه 54 آریا یوسفی در محوطه چادرملو روی زمین افتاد و داور برای سپاهان پنالتی اعلام کرد.

کراوات چادرملو پاپی

چادرملوها پس از دریافت گل حملات خود را به سمت دروازه سپاهان تشدید کردند و در دقیقه 62 توپ در یک رفت و برگشت بیرون از محوطه جریمه به محمد پاپی رسید و او توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. با یک ضربه زیبا برای شمارش یک به یک از دروازه سپاهان وارد شوید.

بازیکنان سپاهان پس از گل تساوی بار دیگر صاحب توپ و میدان شدند و در دقیقه 64 ضربه سر کاوه رضایی به طرز خطرناکی از بالای دروازه چادرملو به بیرون رفت.

گل پیروزی سپاهان

در دقیقه 69 محمد کریمی موفق شد با یک ضربه آرام از روی ارسال کاوه رضایی برای دومین بار دروازه چادرملو را باز کند.

گل سوم شخاری برای سپاهان

در وقت اضافه نیمه دوم رضا شخاری موفق شد گل سوم سپاهان را به ثمر برساند تا این تیم در اولین دیدار خود به پیروزی بزرگی دست یابد.

این دیدار در نهایت با برتری 3 بر یک سپاهان به پایان رسید تا مورایس و شاگردانش فصل بیست و چهارم را با پیروزی آغاز کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=329503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.