افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

پیروزی قاطع سه آزاده ایرانی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409506
پیروزی قاطع سه آزاده ایرانی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آغاز رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان در سال 2024 ظالم علی رضایی، دارنده مدال طلای نوجوانان جهان، پایتخت آلبانی، در دور اول تسلیم شکست شد. در وزن 61 کیلوگرم ابراهیم جواری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر درزها آن را بخرید […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در آغاز رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان در سال 2024 ظالم علی رضایی، دارنده مدال طلای نوجوانان جهان، پایتخت آلبانی، در دور اول تسلیم شکست شد.

در وزن 61 کیلوگرم ابراهیم جواری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر درزها آن را بخرید ایتالیا را شکست داد. او در دور بعد با نتیجه 12 بر 1 پیروز شد. آدیلیتا محمداف آنها قزاقستان را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند. تحقیر در این مرحله مخالف آلکن اسپانیا بابا نوئل اهل کلمبیا است.

در وزن 74 کیلوگرم علی رضایی که به تازگی مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را کسب کرده بود با نتیجه 11 بر 3 مغلوب شد. کوتا تاکاهاشی او از ژاپن قهرمان آسیا شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه مدال برنز را داشته باشد. گرفت آوردن

در وزن 86 کیلوگرم ابوالفضل رحمانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد. ولادیمیر گامکرلیدزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان آمده و برای ادامه کار در گروه بازنده ها باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد.

وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 13 بر 1 یون وی دمیان از مولداوی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. در این مرحله او givi بلیتزه کشتی از یونان.

در دسته 125 کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر کومار آنیرود هند را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. در یکی از پیکارهای وزن 125 کیلوگرم این دوره از مسابقات، کشتی گیران ارمنی و ترکیه ای به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که کشتی گیر ارمنی با اختلاف یک بر صفر از حریف خود پیش بود، ناگهان دو کشتی گیر به شدت درگیر شدند که منجر به لغو هر دو مبارزه شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.