افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

پیروزی قاطع اردن مقابل مالزی در نیمه اول – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 179661
پیروزی قاطع اردن مقابل مالزی در نیمه اول – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال اردن و مالزی در دیدار گروهی جام ملت های آسیا 2023 با قضاوت محمد عبدالله محمد رو در ورزشگاه الجنوب به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری 3 بر صفر به پایان رسید. برای تیم اردن ترکیب تیم اردن: ابولیلا، حداد، نصیب، یزدان العرب، […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال اردن و مالزی در دیدار گروهی جام ملت های آسیا 2023 با قضاوت محمد عبدالله محمد رو در ورزشگاه الجنوب به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری 3 بر صفر به پایان رسید. برای تیم اردن

ترکیب تیم اردن: ابولیلا، حداد، نصیب، یزدان العرب، العجلین، الروآباده، الرشیدان، موسی التماری، اولوان، المردی (35-محمد الحشیش) و النعمت.

ترکیب تیم مالزی: هازم، مارک دیویس، آمارهان، داین کولز، عارف ایمن، فاضل، ویلکین، کوربی اونگ، حلیم، لوک و مورالس.

برتری مطلق اردن در نیمه اول

ملی پوشان اردن در نیمه اول بر بازی مسلط شدند و موقعیت های زیادی مقابل دروازه مالزی ایجاد کردند و 3 توپ اردن تبدیل به گل شد و داور با کمک کمک ویدئویی VAR گل را مردود اعلام کرد. سیستم داوری برای جلوگیری از شکست سنگین تیم مالزی در نیمه اول.

در دقیقه 12 اردنی ها روی دروازه مالزی موقعیت ایجاد کردند و النعیمات توپ را گرفت و به الموردی پاس داد و این بازیکن توانست ضربه خود را از فاصله نزدیک و از فاصله تقریبا دور به گل تبدیل کند. ، که جردن خیلی زود با یک گل حریف خود را شکست داد.

اعلام پنالتی و زدن گل دوم در کمتر از 20 دقیقه

حملات اردن به سمت دروازه مالزی پس از به ثمر رساندن گل اول ادامه داشت و النعیمات در دقیقه 17 در محوطه مالزی سرنگون شد که داور پس از بررسی صحنه پنالتی اعلام کرد و موسی التماری پشت توپ قرار گرفت. و یک ضربه پنالتی را با موفقیت به ثمر رساند و در دقیقه 18 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

VAR مانع از گلزنی جردن می شود

بازیکنان اردنی که با روحیه ای عالی به بازی ادامه دادند بلافاصله پس از گل دوم موسی التماری به گل رسیدند اما داور پس از بررسی VAR آن را رد کرد و به این ترتیب گلزنی تا دقیقه 25 با نتیجه 2-0 ادامه داشت. به نفع اردن

ال موردی دوباره برای اردن گلزنی کرد

موج جدیدی از حملات تیم اردن در دقیقه 32 روی دروازه مالزی شکل گرفت و النعیمات در نزدیکی محوطه جریمه توپ را به الموردی رساند و او توپ را به گوشه سمت راست دروازه مالزی زد. الموردی در نیمه اول گل دوم و سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

مصدومیت ستاره اردنی

3 دقیقه پس از به ثمر رساندن گل سوم اردن، الموردی با خطای نقش بازیکن مالزیایی برخورد کرد که منجر به مصدومیت و تعویض او شد و به جای الموردی، محمد الحشیش برای مهار دروازه وارد زمین شد. ستاره اردنی نمی تواند بازی را ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.