افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

پیروزی دیوانه وار شباب الاهلی مقابل الوحده با آزمون دوگانه

  • کد خبر : 372070
پیروزی دیوانه وار شباب الاهلی مقابل الوحده با آزمون دوگانه

آفتاب نیوز: در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال امارات، تیم های شباب الاهلی و الوحده به مصاف یکدیگر رفتند. با توجه به حضور بازیکنان ایرانی در ترکیب دو تیم، این دیدار به نوعی دربی ایران در لیگ امارات بود. شباب الاهلی سردار آزمون و سعید عزت اللهی را در اختیار دارد و احمد نورالهی […]

آفتاب نیوز:

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال امارات، تیم های شباب الاهلی و الوحده به مصاف یکدیگر رفتند. با توجه به حضور بازیکنان ایرانی در ترکیب دو تیم، این دیدار به نوعی دربی ایران در لیگ امارات بود. شباب الاهلی سردار آزمون و سعید عزت اللهی را در اختیار دارد و احمد نورالهی هم برای الوحده بازی می کند.

این دیدار در حالی آغاز شد که آزمون در ترکیب اصلی شباب الاهلی و نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده حضور داشتند. عزت اللهی دیگر بازیکن ایرانی شباب الاهلی این دیدار را از روی نیمکت آغاز کرد.

شباب الاهلی در این دیدار پیروز شد و توانست با نتیجه 5 بر 4 الوحده را شکست دهد. آزمون در این دیدار دو گل از 5 گل شباب الاهلی را به ثمر رساند و به روند گلزنی خود در لیگ امارات ادامه داد. آزمون پاس گل چهارم شباب الاهلی را نیز به ثبت رساند. برای الاهلی آزمون در دقیقه 7 و 3+45، یوری در دقیقه 13 و موناس دابور در دقیقه 88 و 90 گلزنی کردند.

عمر خربین، مهاجم سوری الوحده در دقایق 3، 33 و 81 گلزنی کرد و پیمنتا پرز لوپز در دقیقه 4+90 برای الوحده گلزنی کرد. در این دیدار نوراللهی پاس گل اول خربعین را داد.

آزمون در این دیدار 90 دقیقه برای شباب الاهلی به میدان رفت و عزت اللهی در دقیقه 64 به جای لوکا میلیویویچ وارد زمین شد. نوراللهی 89 دقیقه در ترکیب الوحده به میدان رفت و سپس کروسپکی را جایگزین او کرد.

شباب الاهلی با این برد 9 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شارجه در رده دوم قرار گرفت. الوحده با 6 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

در دیگر بازی لیگ برتر امارات، تیم های العروبه امارات و خور فکان به تساوی یک بر یک دست یافتند. محمدرضا آزادی در دقیقه ۲+۴۵ با یک ضربه ایستگاهی دیدنی تک گل الاروبا را به ثمر رساند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.