افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

پیروزی دونالد ترامپ؛ دلیلی برای سقوط بازار میم سکه؟

  • کد خبر : 412766
پیروزی دونالد ترامپ؛ دلیلی برای سقوط بازار میم سکه؟

امید ملکان (امید ملکان)، استاد امور مالی، گفت: ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ایالات متحده می تواند memecoin ها را در یک روند نزولی قرار دهد. زیرا آنها به عنوان بیانیه ای علیه بی عدالتی محبوب شده اند. برخی از تحلیلگران با نظرات ملکان موافق بودند و برخی دیگر به شدت با آن مخالف بودند. […]

امید ملکان (امید ملکان)، استاد امور مالی، گفت: ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ایالات متحده می تواند memecoin ها را در یک روند نزولی قرار دهد. زیرا آنها به عنوان بیانیه ای علیه بی عدالتی محبوب شده اند. برخی از تحلیلگران با نظرات ملکان موافق بودند و برخی دیگر به شدت با آن مخالف بودند.

به گزارش اسمارتک نیوز، ملکان بر این باور است که پیروزی ترامپ و حضور جمهوریخواهان در عرصه قدرت ایجاد خواهد کرد. مقررات منطقی در آمریکا همینطور خواهد بود این به ضرر سکه های میم استزیرا حوزه کریپتو را روی برنامه های غیرمتمرکز (Dapps) و سایر مسائل مهم متمرکز می کند و این موضوع منجر به ایجاد بازار نزولی بلندمدت در زمینه میم کوین خواهد بود.

اظهارات امید ملکان درباره تاثیر پیروزی ترامپ بر بازار ارزهای دیجیتال

بر اساس داده های CoinGeco (CoinGecko)، ارزش بازار (Market Cap) سکه های میم، به بیش از 62 میلیارد دلار می رسد

ملکان گفت که چرا پیروزی ترامپ و/یا حرکت جمهوری خواهان برای memecoin ها نزولی است:

1) Memecoin ها خود نوعی پوپولیسم اقتصادی هستند. آن‌ها بیانیه‌ای علیه فناوری ناعادلانه (و اغلب سخت‌گیرانه) کوین‌های دارای پشتوانه VC و پشتوانه داخلی هستند.

2) اما سکه های دارای پشتوانه VC یک پدیده مدرن هستند که به دلیل سمی بودن رژیم Gensler/Elizabeth Warren به ما تحمیل شده است. مانند اقدامات شدید مانند airdrops با محدودیت جغرافیایی، مسدود کردن کاربران با استفاده از VPN و غیره.

3) آمدن یک جمهوری خواه همه اینها را خنثی می کند و ICOها، airdrops برای همه و انواع دیگر بازارهای سالم برای توکن ها را باز می گرداند.

4) همچنین، حضور جمهوری خواهان باعث می شود که سوئیچ های کارمزد توکن و سود سهام و سایر روش های اقتصادی مولد که ممکوین ها ندارند، ارزش خود را به دارندگان توکن برگردانند.

بنابراین سلامت نظارتی در ایالات متحده برای mimecoin‌ها بد است زیرا بازار ارزهای دیجیتال را روی dApps و سایر مواردی که واقعاً مهم هستند متمرکز می‌کند و منجر به یک بازار نزولی طولانی‌مدت در mimecoin‌ها می‌شود که در آن بیشتر افراد پول خود را از دست می‌دهند. .

نیک کارتر، یکی از اعضای شرکت Castle Island Venturesبه قول ملکان موافق و در پلتفرم اجتماعی X نوشت که می توان به memecoin ها تا حد زیادی واکنش نشان داد تسلط و سرکوب SEC و اگر این موسسه عاقلانه تر رفتار کند، معامله گران خرده فروشی تمایل کمتری به معامله memecoins نشان خواهند داد.

موافق نیک کارتر با امید ملکان در پلتفرم X

برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده اند که بر اساس وعده های انتخاباتی ترامپ، پیروزی او با ایجاد خوش بینی بیشتر در بازارمی تواند باعث شود افزایش قیمت آلتکوین ها بودن

برخی از تحلیلگران با مالکان موافق نیستند

با این حال، نظریه مالیکان مخالفان سرسخت برخی نیز معتقد بوده است معامله گران Mimcoin به سیاست اهمیت نمی دهند و محبوبیت این سکه ها ارتباط چندانی با سیاست های دولت ندارد. مراد محموداف که در زمینه میم سکه بسیار فعال است، از جمله این مخالفان بود و گفت:

99 درصد از خریداران memecoin اصلاً به سیاست اهمیت نمی دهند.

محمودوف مدعی محبوبیت ممکوین ها شد عرضه مداوم پول او گفت که در سطح جهانی به جمع آوری پول مصرف کننده برای تحریک هزینه ها وابسته است و این روند تحت تأثیر پیروزی ترامپ متوقف نخواهد شد.

همچنین، ماهی جردنیک معامله گر کریپتو به نام کوبی شناخته شده است، گفت:

Memecoin ها محبوب هستند زیرا مردم می‌خواهند چیزهایی بخرند که قیمتشان افزایش پیدا کند.

وی افزود که برای یک فرد عادی تقریبا غیر ممکن سرمایه گذاری در توکن هایی غیر از memecoins در مراحل اولیه است. او گفت:

حتی اگر SEC در زمان ترامپ عاشق کریپتو با این حال، بسیاری از کاربران کریپتو علاقه ای به خرید توکن های دیگری به جز memecoin هایی ندارند که در صرافی هایی مانند Binance با ارزش بازار بالا فهرست شده اند. زیرا افراد دیگر قبلاً آنها را در یک دوره دسترسی ویژه خریداری کرده اند.

ماهی بیان کرد:

تنها تغییر ممکن در سیاست SEC که مهم است این است برای توکن های غیرمتمرکز معافیت ایجاد کنید به سبک تامین مالی جمعی است

احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات و نتایج احتمالی آن

ترامپ در مبارزات انتخاباتی خود وعده های مبهم او در مورد تغییر مقررات کریپتو گفته است که از ایالات متحده می خواهد پایتخت جهانی کریپتو و بیت کوین تبدیل او همچنین اعلام کرده است که می خواهد تمام بیت کوین های باقی مانده در ایالات متحده تولید خواهد شد.

به نظر می رسد موضع ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال، حداقل برای تعداد محدودی که قصد رأی دادن به یک نامزد طرفدار رمزارز را دارند، باشد. پربار بوده است

بر اساس نظرسنجی کوین بیس که ماه گذشته منتشر شد 2/3 معامله گران رمزارز در حالت های حساس آریزونا، میشیگان، نوادا، پنسیلوانیا و ویسکانسین آنها علاقه مند به رای دادن به نامزدی هستند که از صنعت کریپتو حمایت می کند.

با این حال، به نظر می‌رسد حمایت رای‌دهندگان فعال در حوزه رمزنگاری وجود دارد به طور مساوی بین ترامپ و کامالا هریستقسیم می شود.

نتایج نظرسنجی پلتفرم FiveThirtyEight در مورد انتخابات آتی ایالات متحدهنتایج نظرسنجی پلتفرم FiveThirtyEight در مورد انتخابات آتی ایالات متحده
نتیجه نظرسنجی پلتفرم FiveThirtyEight درباره انتخابات آینده آمریکا

فقط هشت روز تا انتخابات آمریکا در 5 نوامبر (15 نوامبر) هریس و ترامپ در نظرسنجی ها باقی مانده است تقریبا برابر و طبق آخرین نظرسنجی ها پلتفرم FiveThirtyEight در 27 اکتبر (6 نوامبر)هریس با تفاوت کوچک (1.4%) رهبر است در همین حال، در پلت فرم پلی مارکت، مزیت تا حد زیادی از ترامپ است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-28 15:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.