افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

پیروزی خفیف فرانسه با گل به خودی مدافع اتریش – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 301671
پیروزی خفیف فرانسه با گل به خودی مدافع اتریش – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال فرانسه و اتریش در اولین دیدار خود در گروه D یورو ۲۰۲۴ بعدازظهر روز دوشنبه ۷ خرداد در ورزشگاه دوسلدورف آرنا با قضاوت «ژسوس مانزانو» به مصاف هم رفتند. 30 با برتری یک بر صفر شاگردان دشان به پایان رسید. ترکیب فرانسه: مایک میگنان، تئو هرناندز، ویلیام سالیبا، دایو […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال فرانسه و اتریش در اولین دیدار خود در گروه D یورو ۲۰۲۴ بعدازظهر روز دوشنبه ۷ خرداد در ورزشگاه دوسلدورف آرنا با قضاوت «ژسوس مانزانو» به مصاف هم رفتند. 30 با برتری یک بر صفر شاگردان دشان به پایان رسید.

ترکیب فرانسه: مایک میگنان، تئو هرناندز، ویلیام سالیبا، دایو اوپامکانو، ژول کوند، آنتوان گریزمان (یوسف فوفانا-90)، آنگولو کانته، آدرین رابیو (ادواردو کاماوینگا-71)، مارکوس تورام، عثمان دمبله (کارت زرد-56) (71-رندال کولو موانی) و کیلیان امباپه (89-کارت زرد) (90-الیور ژیرو)

ترکیب اتریش: پاتریک پنتز، استفان پوش، کوین دانسو (کارت زرد 2+90)، ماکسیمیلیان وبر (کارت زرد 16-) (59- تراونر)، فیلیپ اموینا (34- کارت زرد)، نیکلاس سیوالد، مارسل سابیتزر، کنراد لایمر (1+90-رومانو اشمید)، کریستوف بانمگارتنر (80 کارت زرد)، فلوریان گریلیش (60-پاتریک ویمر)، میخائیل گریگوریش (59-مارکو آرناتوویچ)

نیمه اول این دیدار با نمایش تهاجمی فرانسوی ها همراه بود و در یکی از موقعیت های این تیم کیلیان امباپه با پاتریک پنتز تک به تک شد که توپ او از کنار دروازه عبور کرد. با فاصله کوتاه

در دقیقه 38 کیلیان امباپه از سمت راست توپ را به داخل محوطه اتریش فرستاد که با خطای ماکسیمیلیان وبر مدافع این تیم همراه شد و با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد تا پس از آنتونیو رودیگر دومین بازیکن شود. برنده یورو 2024. در یک مسابقه، او به طور تصادفی دروازه خود را باز کرد.

هر دو تیم در نیمه دوم موقعیت هایی داشتند. در دقیقه 54 امباپه پس از پاس زیبای رابیو با دروازه بان اتریش تک به تک شد اما او با بی دقتی توپ را زد و فرصت گلزنی فرانسه را از دست داد.

با شروع نیمه دوم، آنتوان گریزمان پس از برخورد با بیلبوردهای تبلیغاتی دچار شکستگی سر شد و کیلیان امباپه از ناحیه بینی آسیب جدی دید و در پایان نیمه دوم پس از برخورد با بازیکن اتریشی دچار خونریزی شد.

این دیدار با برتری یک بر صفر فرانسه به پایان رسید تا این تیم به همراه هلند با 3 امتیاز صدرنشین گروه D هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.