افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ/ هت تریک طارمی و ضعف همیشگی او – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 288186
پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ/ هت تریک طارمی و ضعف همیشگی او – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ امروز از ساعت 15:30 در ورزشگاه 40 نفره هنگ کنگ در حالی برگزار شد که نیمه اول این دیدار با پیروزی همراه بود 4-2 شاگردان امیر قلعه نویی. مهدی طارمی (12 پنالتی و 34 پنالتی و 56) و سردار آزمون (65) به […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ امروز از ساعت 15:30 در ورزشگاه 40 نفره هنگ کنگ در حالی برگزار شد که نیمه اول این دیدار با پیروزی همراه بود 4-2 شاگردان امیر قلعه نویی.

مهدی طارمی (12 پنالتی و 34 پنالتی و 56) و سردار آزمون (65) به برای ایران و HVIM (14) و پینتو (60) برای هنگ کنگ گل زد.

ترکیب دو تیم

تیم ایران که صعود خود به آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی را قطعی کرد، در این دیدار با ترکیب زیر به میدان خواهد رفت:

پیام ضروری محمد امین حزباویشجاع خلیل زاده، آریا یوسفی (66- صالح حردانی)، سید ابوالفضل جلالی (66- میلاد محمدی)، محمد قربانی، سامان مقدس (78- امید نورافکن)، علیرضا جهانبخش، مهدی قائدیمهدی طارمی (جواد) آقا پور – 90) و سردار آزمون (78 – شهریار مغانلو)

همچنین گرگ لوئیس که اخیراً رهبری هنگ کنگ را بر عهده گرفت، ترکیب زیر را برای راه اندازی این حزب انتخاب کرد:

پارس سگ هنگ وای فایلئون جونز (-73 الیور گیربش) خوزه از سوزا گونسالوس، زینم یکیو همینطور؟ صرفه جویی زندگی، از شما زیرا مردم، چان شینیچی، جونینیو (76- استبان)، جذاب رابی وو (73- چوکپان نیان) رابی وو، سلام وی ما (57-آنتونی پینتو) و خیر و (76-میگل اودبولوزور)

دیداری پر از خطا در خط دفاعی ایران

همانطور که انتظار می رفت تیم ایران کنترل کامل توپ و میدان را در اختیار داشت. شاید اگر هنگ موقعیت مناسبی برای توپ داشته باشد وای فای دروازه بان هنگ کنگ در دقیقه دوم بازی غایب بود، مهدی طارمی می توانست خیلی زود گل اول را به ثمر برساند اما ژلر بومی ها با کمک تیرک توپ را مهار کردند اما تنها 10 دقیقه توانستند جلوی دروازه را بگیرند تا اینکه مهدی طارمی از روی یک پنالتی به گل رسید. قائدی با مرکز او توپ را به دست مدافع هنگ کنگ و به تور دروازه میزبان کوبید.

پس از این گل بازیکنان هنگ کنگ با خطای آریا یوسفی در ارسال توپ از خط دفاعی به خط هافبک و روی جایگیری “هی وی ما” که با خطای خلیل زاده تکمیل شد، یک بازی مستقیم برای ضدحمله انجام دادند. منجر به تساوی شد. پس از این گل دفاع پر خطا ایران از امین ناهماهنگتر به نظر می رسید. حزباوی و آریا یوسفی در فاز دفاعی مرتکب اشتباهات مکرر می شوند.

پیروزی در نیمه با پنالتی های طارمی

بازی یک طرفه تیم ایران ادامه داشت تا اینکه مهدی طارمی موفق شد با یک گل از عمق دفاع هنگ کنگ عبور کند. ممنوعیت یک به یک انجام شود و راه حلی برای آن وجود دارد ژلر میزبان نسبی قیمت روی مهاجم ایرانی خطایی صورت نگرفت و داور عمانی برای دومین بار به نقطه پنالتی اشاره کرد که بازی در 45 دقیقه اول با نتیجه 2-1 ایران به پایان رسید. اگرچه تیم ایران در نیمه اول موقعیت های زیادی را از طارمی و سردار آزمون هدر داد اما ضربات پنالتی طارمی در نیمه اول به پیروزی منجر شد.

هت تریک طارمی مقابل هنگ کنگ برای جبران جوانی در خط دفاعی ایران

پرداخت جوانی در دفاع با تسلط بر مثلث حمله

نیمه دوم با بازی مالکیت شاگردان امیر قلعه نویی همراه بود. او که ترجیح داده بود وارد خط دفاعی متفاوتی شود و با تغییرات کلی تاوان جوانی را بپردازد، در فاز هجومی مثلث طارمی، سردار و قائدی در رکاب جهانبخش و مقدس آنها به گونه ای شارژ کردند که بارها دروازه حریف را با خطر تهدید کردند تا مهدی طارمی در یکی از حملات به گل برسد. اینجا فوت و فن و در دقیقه 57 با پاس مهدی گل سوم خود و تیمش را به ثمر رساند قائدی به یاد داشته باشید

بازیکنان هنگ کنگ که شانسی برای صعود در گروه نداشتند، در ادامه بازی شجاعانه خود، مهاجم دیگری را به خط حمله اضافه کردند تا در دقیقه 59 در صحنه ای که محرز روی علیرضا جهانبخش خطا می کند، گل دوم را به ثمر برساند.

با این حال جریان بازی هجومی تیم ایران ادامه داشت تا اینکه سردار آزمون توانست جلو بیفتد. مرکز محمد قربانی و خطای خط دفاعی تیم میزبان با یک ضربه کم محکم گل چهارم را به ثمر رساند.

پس از این گل حملات هنگ کنگ بیش از پیش افزایش یافت تا اینکه دفاع شکننده ایران چند مسابقه را به زحمت انداخت و قلعه نویی در دفاع از جوانی با اشتباهات فردی جبران کرد اما دیگر گلی در کار نبود تا این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد. 4-2 سرخپوشان ایران به پایان می رسد.

تیم ایران با این پیروزی 13 امتیازی شد تا موقتا در صدر جدول گروه E با یک امتیاز در رده چهارم باقی بماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.