افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

پیروزی تراکتور در نیمه اول مقابل الوکره با درخشش سرخابی های سابق – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 367664
پیروزی تراکتور در نیمه اول مقابل الوکره با درخشش سرخابی های سابق – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال الوکره قطر و تراکتورسازی ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2 آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه الجنوب به مصاف یکدیگر رفتند. ترکیب الوکره: محمد البکری، لوکاس مندز، عمر صلاح، تمیم المحیزه، عبدالکریم حسن، ایوب عسل، گلسون دالا، حمدی فتحی، ریکاردو گومز، الکساندر شولز و عیسی العیدون. ترکیب […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال الوکره قطر و تراکتورسازی ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2 آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه الجنوب به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب الوکره: محمد البکری، لوکاس مندز، عمر صلاح، تمیم المحیزه، عبدالکریم حسن، ایوب عسل، گلسون دالا، حمدی فتحی، ریکاردو گومز، الکساندر شولز و عیسی العیدون.

ترکیب تراکتورسازی: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، عارف آقاسی، عارف غلامی (کارت زرد 35)، دانیال اسماعیلی فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین زاده، مهدی ترابی و تومیسلاو اشترکل.

بازیکنان تراکتور بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه 2 امیرحسین حسین زاده از پشت محوطه الوکره شوت زد و دروازه بان این تیم توپ را از مهاجم تراکتور در اختیار گرفت.

اشتباه بازیکن سابق پرسپولیس و گل اول الوکره

حملات نیمه تراکتورسازی ادامه داشت و در دقیقه 14 در حالی که حسین زاده صاحب توپ بود، پاس او به عبدالکریم حسن بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که اکنون در تیم الوکره بازی می کند، رسید و او به اشتباه توپ را به او پاس داد. به دروازه رسید و این بازیکن با یک ضربه زیبا توانست گلزنی کند. گل اول بازی را برای تراکتور به ثمر رساند.

گلگیر دوم برای تراکتور.

در دقیقه 16 در حالی که نیمی از بازیکنان تراکتور در حال حرکت بودند توپ به محمد نادری رسید که او بلافاصله توپ را به مهدی ترابی داد و وینگر تراکتورسازی موفق شد گل دوم این تیم را به ثمر برساند.

حسین زاده درخشش خود را تکمیل کرد

در دقیقه 41 بازیکنان تراکتورسازی از سمت چپ حمله ای را تدارک دیدند که پاس محمد نادری با اشتباه مدافع الوکره همراه شد و توپ به امیرحسین حسین زاده رسید و این بازیکن توانست گلزنی کند. گل سوم تیمش به سمت دروازه الوکره.

در نهایت نیمه اول این دیدار با برتری 3 بر صفر نماینده ایران به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.