افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

پیروزی بزرگ پرسپولیس مقابل تیم جوانان + عکس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 261969
پیروزی بزرگ پرسپولیس مقابل تیم جوانان + عکس – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) پس از پایان بازی رسمی در دیداری دوستانه میزبان تیم ملی جوانان ایران بود. شاگردان عثمر در این دیدار با نتیجه 5 بر یک پیروز شدند. تیم جوانان ایران با هدایت بازیکنان سابق پرسپولیس امروز از سوی سرخپوشان برای دیداری تدارکاتی دعوت شد.در این بازدید از حسین عبدی و محمد […]

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) پس از پایان بازی رسمی در دیداری دوستانه میزبان تیم ملی جوانان ایران بود. شاگردان عثمر در این دیدار با نتیجه 5 بر یک پیروز شدند.

تیم جوانان ایران با هدایت بازیکنان سابق پرسپولیس امروز از سوی سرخپوشان برای دیداری تدارکاتی دعوت شد.
در این بازدید از حسین عبدی و محمد انصاری به گرمی استقبال شد. افشین پیروانی همچنین خاطراتی از بازی با عبدی همبازی سابق خود داشت و محمد انصاری دستیار او در تیم ملی جوانان نیز با اعضای تیم گرم می کرد.
باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس نیز یک تی شرت به یادگار به آنها اهدا کردند.
نیمه اول این مبارزه با نتیجه 2-1 به پایان رسید. پرسپولیس در دقیقه 28 توانست به گل برسد در این دقیقه یک پنالتی روی محمد خدابندلو اعلام شد. سعید صادقی شوت زد اما به گل ختم نشد.
سه دقیقه بعد تیم جوانان با یک ضربه ایستگاهی و یک ضربه مستقیم به گل رسید.
پاسخ این هدف 5 دقیقه بعد داده شد. سروش رفیعی روی یک ضدحمله با شوت محکم وحید امیری به گل رسید.
اما گل دوم در دقیقه 40 به ثمر رسید. ضربه سر را علی نعمتی از این نقطه وارد دروازه دوم پرسپولیس کرد.
هر دو تیم با این نتیجه برای استراحت به رختکن رفتند. در نیمه دوم، ویرا به بازیکنان جوان فرصت داد. این نیمه 3 بر صفر به سود پرسپولیس بود.
گل سوم را ابوالفضل بابایی از روی پنالتی به ثمر رساند. ده دقیقه بعد محمد خدابندلو با یک ضربه حساب شده دروازه تیم حریف را باز کرد و در نهایت در دقیقه 82 گل پایانی به ثمر رسید.
علیرضا عنایت زاده که رباط صلیبی خود را پاره کرده بود و پس از بهبودی و آماده سازی پس از عمل چند هفته ای است با این تیم تمرین می کند، پس از یک بازی خوب بازگشت خود را با گلزنی جشن گرفت.
گفتنی است بازیکنان تیم اصلی دیدار مقابل هواداران که در این دیدار غایب بودند برنامه ریکاوری خود را زیر نظر این بدنساز در این دیدار دوستانه انجام دادند.
حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز این دیدار را از نزدیک دنبال کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)