افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

پیروزی انقلاب اسلامی شکست ایدئولوژی امپریالیستی بود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 117183
پیروزی انقلاب اسلامی شکست ایدئولوژی امپریالیستی بود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه تهدیدات سایبری و تهدیدات نوظهور قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) بعدازظهر چهارشنبه در همایش دانش فناوری سایبری اطلاع رسانی و ارتباطات که در شهرک شهید برگزار شد. . دانشگاه محلاتی قم، انقلاب اسلامی را انقلاب ارزشی خواند. وی دانست و تصریح کرد: امروز انقلاب […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه تهدیدات سایبری و تهدیدات نوظهور قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) بعدازظهر چهارشنبه در همایش دانش فناوری سایبری اطلاع رسانی و ارتباطات که در شهرک شهید برگزار شد. . دانشگاه محلاتی قم، انقلاب اسلامی را انقلاب ارزشی خواند. وی دانست و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در جهان توانسته چشم انداز جدیدی را به بشریت ارائه دهد و دلیل آن این است که روح الهی، انسانی نزدیک به معصوم، بنیانگذار و رهبر این انقلاب است. و روح معنوی امام خمینی (ره)، این پیام ملکوتی را از قم به گوش جهانیان رساند.

سرلشکر یزیدی انقلاب اسلامی را مقدمه انفجارهای مهیب در منطقه دانست و یادآور شد: باید با بصیرت راه شهدا را که از امانت های انقلاب اسلامی هستند ادامه دهیم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات جدید قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه انسان در چشم انقلاب اسلامی دو رسالت دارد، تصریح کرد: همانطور که پیامبر اکرم (ص) یک مأموریت درونی داشتند و این. رسالت درونی در غار حرا یکی است و تأثیر بسزایی دارد که موجب نازل شدن قرآن بر قلب نورانی پیامبر اکرم (ص) شده است.

وی افزود: انسان رسالت بیرونی نیز دارد و این رسالت بیرونی، رسالت پیامبر اکرم (ص) است و مصداق بارز آن «یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه» است.

سرلشکر یزدی با تاکید بر اینکه رسالت بیرونی همان رسالت انقلاب اسلامی است، افزود: پیامبر(ص) برای این رسالت مبعوث شد و ائمه هدی نیز این راه را با مشکلات و شهادت پیمودند تا مردم به آن برسند. حیات حق و از راه طاغوت تا راه نور به حق هدایت می شود. انقلاب اسلامی نیز این مأموریت را دارد.

وی با اشاره به سخنان میشل فوکو فیلسوف غربی که گفت: انقلاب اسلامی بعد از رنسانس کار بزرگی انجام داده است، اذعان داشت: غربی ها مکاتب مختلفی داشتند و اساس مکاتب مختلف آنها انسان گرایی بود و اساس آن. اومانیسم اومانیسم است و این بدان معناست که انسان ماتریالیست است. کل ساختار لیبرالیسم غربی و سایر دولت هایی که آنها تشکیل دادند بر اساس نگرش انسان گرایانه است.

سرلشکر یزیدی مبانی فلسفی بینش اومانیستی را مبتنی بر قدرت عنوان کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی از نظر میشل فوکو معنویت را وارد سیاست کرد و پیروزی انقلاب اسلامی را شکست قطعی ایدئولوژی امپریالیستی دانست.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات جدید قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما ابعاد گسترده ای دارد و با سایر انقلاب ها کاملا متفاوت است، خاطرنشان کرد: انقلاب واقعی، انقلاب اسلامی است. از جنبش های بزرگ انقلاب اسلامی که امروز شاهد آن هستیم، انفجارهای عظیم در منطقه، می توان به ماجرای طوفان الاقصی اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات بی نظیر طوفان الاقصی باعث نابودی این رژیم منفور صهیونیستی شده است که همه کشورهای عربی دستخوش آن بودند، گفت: طوفان الاقصی دستاوردهای بزرگی به همراه داشته است و این حرکت بسیار مبارکی است. خداوند به این درخواست ادامه دهد.» این رژیم باطل را برهم خواهد زد.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه عملیات تهاجمی الاقصی چندین ارزش دارد، تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس در منطقه فلسطین با ارتشی که روحیه خود را از دست داده، مهاجرت های معکوس و حکومتی پر از اختلاف در حال فروپاشی و متلاشی شدن است.

وی با بیان اینکه همه نقشه های اسرائیل نابود شده است، افزود: همه دنیا در آشوب است و این اتفاق حکایت از حرکت تمدنی جدید در هندسه قدرت و تمدن انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده حوزه سایبری و تهدیدات جدید حوزه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه فضای مجازی پاشنه آشیل دشمن است، تصریح کرد: غربی ها اعتراف کرده اند که شرایط کنونی با نبرد اقتصاد متفاوت است. و حکومت داری و باید با Let’s do it موافقت کرد.

سرلشکر یزدی با تاکید بر اینکه دنیای حکمرانی جدید وارد فضای پارادایماتیک جدیدی شده است، تاکید کرد: در این فضا، سایبرنتیک خاستگاه تحولی بدیع در تمامی ارکان قدرت ملی (اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، دفاعی) است. . و برای پیشرفت در همه زمینه‌ها و بنیان‌گذاری تمدنی جدید در هندسه جدید قدرت باید به طور اساسی به آن پرداخته و در بازسازی معماری حاکمیت در عصر جدید تلاش کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.