افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

پیروزی استقلال مهمتر از هر چیز دیگری است/ هواداران باید آرامش خود را حفظ کنند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 125315
پیروزی استقلال مهمتر از هر چیز دیگری است/ هواداران باید آرامش خود را حفظ کنند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حسینی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی بسیار سختی را با پیروزی به پایان رساندیم. تراکتور حریف آسانی نبود. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و می توان گفت این تیم یکی از پربازده ترین تیم های ایران است اما توانستیم با بازی هماهنگ […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حسینی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی بسیار سختی را با پیروزی به پایان رساندیم. تراکتور حریف آسانی نبود. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و می توان گفت این تیم یکی از پربازده ترین تیم های ایران است اما توانستیم با بازی هماهنگ و بدون خطا این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم تا همچنان برتری خود را حفظ کنیم. در لیگ

وی در خصوص شکایت شجاع خلیل زاده از سوی هواداران استقلال گفت: شجاع یکی از دوستان خوب ماست و با او در تیم ملی هم بازی کردیم. هواداران استقلال باید آرامش خود را حفظ کنند. به کسی توهین نکنید و فقط روی تشویق تیم تمرکز کنید تا بتوانیم با روحیه بهتری رقبای خود را شکست دهیم.

حسینی گفت: از هواداران استقلال هم می خواهم در بازی های آینده به کسی توهین نکنند و برای برهم زدن جو خوب ورزشگاه بطری و اشیا پرتاب نکنند.

کاپیتان تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا توانستیم در این دیدار بسیار حساس دروازه خود را بسته نگه داریم، گفت: خوشحالم که نگذاشتم دروازه ام باز شود اما موفقیت استقلال هدف ماست و امیدوارم بتوانم. توانسته اند به موفقیت استقلال کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی نزدیک است و باید آماده باشد، گفت: به عنوان سرباز اگر دعوت شوم در تیم ملی خدمت می کنم. در آنجا هدف همه ما موفقیت تیم ملی است که بتوانیم افتخار بزرگی برای فوتبال کشورمان کسب کنیم.

حسینی در پایان درباره پیروزی تیم جوانان مقابل برزیل گفت: فوتبالیست های نوجوان ما کار بزرگی انجام دادند و به آنها تبریک می گویم. شکست دادن برزیل کار سختی بود و امیدوارم در دیدارهای بعدی هم این روند را ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.