افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

پیروزی استقلال مقابل فولاد با صحنه مشکوک/ بازگشت آبی ها به اوج – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 263533
پیروزی استقلال مقابل فولاد با صحنه مشکوک/ بازگشت آبی ها به اوج – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و خوزستان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز دوشنبه با صلاحدید داور موعود در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. تحت پوشش نهایی شد. ایمان سلیمی (58) برای استقلال گلزنی کرد. ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی (84 […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و خوزستان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز دوشنبه با صلاحدید داور موعود در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. تحت پوشش نهایی شد. ایمان سلیمی (58) برای استقلال گلزنی کرد.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی (84 قرارداد بابایی)، زوبیرنیک نفس (90 آرمان رمضانی)، گوستاو سفیدامید حامدی فر، سیدابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی (46 سامان تورانیان – کارت زرد)، رافائل داسیلوا (کارت زرد)، جلال الدین ماشاریپوف (90 جعفر سلمانی)، آرش رضاوند.

ترکیب فولاد:

شهاب گردان (کارت زرد)، مجتبی نجاریان، موسی می توان بالی (کارت زرد)، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدانسینا مریدی (61 محمدرضا غبیشاو، لوکاس کاندید و (83 محمد عسگری)، محمد علینژاد (70 علی شجاعی)، ساسان انصاری، ابراهیم حصار (کارت زرد – 61) پریرا).

تماشاگران زیادی حضور داشتند و دو پیراهن را تعویض کردند.

شروع مسابقه با بارش شدید باران همراه بود تا تماشاگران پرشمار حاضر در ورزشگاه شرایط مساعدی را روی سکوها نداشتند. اما هیجان مسابقه و تشویق بی وقفه آنها شرایط را متفاوت کرد. قبل از شروع بازی با تصمیم اساسی فولادی های دور که باید پیراهن مشکی می پوشیدند، رنگ لباس خود را تغییر دادند و قرمز پوشیدند. وی پس از تعویض لباس فولاد نکونام که با تی شرت سفید وارد ورزشگاه شده بود، تی شرت مشکی به تن کرد و به کنار زمین نزدیک شد.

بازگشت استقلال به صدر
کاپیتان های فولاد و استقلال در کنار تیم داوری

عطش استقلال و آرامش فولاد

انگیزه دانش آموزان جواد نکونام از حضور پرشمار هواداران است آه تو آنها از دقایق ابتدایی استفاده کرده بودند و حریف را به گونه ای تحت فشار قرار داده بودند که تنها سیدحسین حسینی در زمین خودی مانده بود و همه بازیکنان در زمین حریف بودند اما فولادی ها با آرامش و بدون خطا. گرفتن خطر جدی در دروازه رابطه عاشقانه آنها تسلیم نشدند تا اینکه بازی به دقیقه 30 رسید و کمی متعادل بود. در آن دقایق مهرداد محمدی یک موقعیت خوب را از دست داد و شهاب گردان ضربه سر او را از داخل محوطه مهار کرد.

وضعیت خطرناکی وجود ندارد

اگرچه استقلال در نیمه اول تلاش زیادی برای باز کردن دروازه فولاد داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه میهمان جنوبی ایجاد کنند تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

بازگشت استقلال به صدر

شروع هجومی دو تیم در نیمه دوم

اگرچه عطش استقلال برای گلزنی بیشتر بود اما در ابتدای نیمه دوم فولاد موقعیت های متعددی روی دروازه استقلال ایجاد کرد اما نتیجه ای برای این تیم حاصل نشد. اما استقلالی ها عملکرد بهتری داشتند و بعد از چند موقعیت خطرناک، بالاخره در دقیقه 58 پاس ابوالفضل جلالی و ضربه سر ایمان سلیمی به گل منجر شد تا استرس باران آبی ها به پایان برسد. تحت پوشش برداشته شود

اعتراض فولاد در صحنه مشکوک منجر به گل شد

گل تیم فوتبال استقلال در شرایطی به ثمر رسید که مودنی فر در صحنه قبل برخورد توپ به پای مدافع فولاد را تشخیص داد و یک کرنر اعلام کرد که منجر به گل شد. این در حالی بود که بازیکنان و کادر فنی فولاد معتقد بودند کرنر اشتباه اعلام شده و توپ برخورد کرده است. اوت رفته بود.

مدیریت بازی در دستور کار استقلال است

شاگردان جواد نکونام پس از به ثمر رساندن گل اصلی و خارج شدن از فشار هواداران و استرس کسب سه امتیاز، سعی در مدیریت بازی داشتند و تمرکز خود را روی بازی تدافعی برای مراقبت از گل زده و همچنین نگاهی به دروازه داشتند. حریفی داشتند. با این حال فولادی ها با چند تعویض توسط عبدالله وایسی به دنبال گل تساوی بودند.

پیروزی استقلال مقابل فولاد با صحنه مشکوک/ بازگشت آبی ها به اوج

شرایط بازی برعکس شد.

در دقایق پایانی 21 بازیکن در زمین استقلال حضور داشتند و حملات فولادی ها روی دروازه تهران ادامه داشت تا شاید این تیم بتواند گل تساوی را وارد دروازه آبی ها کند. تحت پوشش آهسته. تدریجی

استقلال با این برد 60 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت تا با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس مدعی اول قهرمانی بماند. فولاد با 22 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت تا یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=263533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.