افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

پیروزی ارزشمند 9 نفره سپاهان مقابل نیروی هوایی – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 138494
پیروزی ارزشمند 9 نفره سپاهان مقابل نیروی هوایی – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و نیروی هوایی عراق در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. فرشاد احمدزاده تنها گلزن این دیدار بود. سید پیام نازاز، هادی محمدی (اخراجی نیمه دوم)، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، محمد قربانی، […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و نیروی هوایی عراق در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. فرشاد احمدزاده تنها گلزن این دیدار بود.

سید پیام نازاز، هادی محمدی (اخراجی نیمه دوم)، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین نژاد (اخراج نیمه اول)، آریا یوسفی (46-شهریار مغانلو)، فرشاد. احمدزاده، رضا اسدی (76 دابو) در این بازی تیم سپاهان را تشکیل دادند.

در نیروی هوایی محمد حمید، حمود مشعان، باکاری اندیایی (60 کریم عبدالحکیم)، مصطفی سعدون، رسلان حنون، سعد عبدالامیر (80 سیمپسون ادوکو)، فرانکو آچو، ابراهیم بایش، همام طارق (59 محمدقاسم مجید)، علی جاسم و مهند عبدالرحیم به میدان رفتند.

برتری مطلق سپاهان در نیمه اول

تیم سپاهان در نیمه اول بازی بهتری را مقابل دیدگان خود به نمایش گذاشت و رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده نقش مهمی در این نمایش داشتند. زردپوشان اصفهانی خیلی زود صاحب موقعیت شدند و در دقیقه 5 با بازی خوب رامین رضاییان و شوت این بازیکن کنار خط دروازه نیروی هوایی فرشاد احمدزاده تبدیل به گل شد تا خیال خوزه مورائیس راحت شود.

سپاهان در بیشتر دقایق نیمه اول برتری نسبت به حریف عراقی داشت و تنها نکته تلخ برای آنها اخراج محمدجواد حسین نژاد بود که در دقایق پایانی نیمه اول کارت قرمز مستقیم از زمین دریافت کرد. برای یک بازی سخت خطایی که او روی بازیکن نیروی هوایی انجام داد و بازی تمام شد.

حمایت هواداران سپاهان از خوزه مورایس قبل از شروع دیدار مقابل نیروی هوایی

سپاهان در نیمه دوم محتاطانه بازی کرد

تیم سپاهان برخلاف نیمه اول نیمه دوم را بسیار کند آغاز کرد و با توجه به 10 نفره بودن این تیم چندان به دروازه هوایی نزدیک نشدند. بر خلاف سپاهان، نیروی هوایی از ابتدا به صورت تهاجمی شروع به کار کرد و در دقیقه 47 علی جاسم و مصطفی سعدون حمله ای را به سمت دروازه نماینده ایران تدارک دیدند، این بازیکن خطرناک از کنار دروازه نیازمندان بیرون آمد. . پیام

در دقیقه 61 کرنر برای نیروی هوایی ایجاد شد و ارسال بازیکن هوانیروز به رسلان حنون رسید که پیام فریم به خوبی ضربه سر او را مهار کرد.

نجات دروازه سپاهان توسط نیازمندان

نیروی هوایی که در نیمه دوم بهتر از سپاهان بازی می کرد، در دقیقه 78 موقعیت دیگری را از علی جاسم ایجاد کرد که نزدیک به محوطه جریمه نیروی هوایی شلیک کرد. حملات نماینده عراق ادامه داشت و در دقیقه 82 حرکت پای محمد قاسم به سمت توپ از وسط زمین شروع شد و او توپ را به علی جاسم داد که قصد شوت زنی داشت و باز هم پیام لازم مانع او شد. توپ .

اخراج محمدی در دقایق پایانی نیمه دوم

هادی محمدی به دلیل درگیری با بازیکن نیروی هوایی در دقایق پایانی نیمه دوم با کارت قرمز اخراج شد تا سپاهان با 9 نفره بازی را به پایان برساند.

در پایان این دیدار با تک گل فرشاد احمدزاده در نیمه اول به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم با 10 امتیاز پس از الاتحاد عربستان همچنان در رده دوم قرار داشته و از برتری بالایی برخوردار باشد. شانس صعود به مرحله حذفی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.