افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

پیروزی ارزشمند کره جنوبی مقابل بحرین با درخشش دو بازیکن – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 179473
پیروزی ارزشمند کره جنوبی مقابل بحرین با درخشش دو بازیکن – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و بحرین از ساعت ۱۵ در ورزشگاه جاسم بن حمد با قضاوت نینگ ما به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک کره جنوبی به پایان رسید. ترکیب تیم ملی کره جنوبی: کیم سونگ جو، سئول یونگ وو، جونگ سونگ […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و بحرین از ساعت ۱۵ در ورزشگاه جاسم بن حمد با قضاوت نینگ ما به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک کره جنوبی به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی کره جنوبی: کیم سونگ جو، سئول یونگ وو، جونگ سونگ هیون، کیم مین جائه (کیم یونگ وون-72)، لی کی (کیم تائه هوان-52)، لی کانگ -in، In Beom-hwang، Park Young-woo، Lee Jae Sung (72- Jeong Woo Yeong)، سون هیونگ مین

ترکیب تیم ملی بحرین: ابراهیم لطف الله، علی حسنعلی سلمین، ولید محمد الهیام، امین بنادی، عادل محمد (72-مهدی فیصل الحمیدان)، مرحون، محمد الحردان، مزس جونا (66-خلیف) ، کمیل حسن الاسود، الحشش (66- هلال) علی جعفر مدن (73- الوالی مصطفی)

موقعیت های نیمه و نیمه کره جنوبی

بازیکنان تیم ملی فوتبال کره جنوبی چندین موقعیت نیمه و نیمه روی دروازه بحرین ایجاد کردند و در دقیقه 35 ضربه پای چپ لی جائه سونگ از بالای دروازه بحرین به بیرون رفت.

ضربه آزاد هوانگ یین در دفاع مطلق بحرین

بازیکنان کره جنوبی در نیمه اول تلاش زیادی برای رسیدن به دروازه بحرین انجام دادند که با دفاع جانانه بازیکنان بحرین همراه بود اما در دقیقه 38 با ضربه پای چپ زیبای دروازه این تیم باز شد. از هوانگ بود و کره توانست با ذخیره این گل نیمه اول را نجات دهد تا به سود خود تمام شود.

بازی خشن دو تیم در نیمه اول

نیمه اول این دیدار بسیار پر درگیری بود و داور چینی 5 بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد. پارک یانگ وو، کیم مین جائه و لی کی از کره جنوبی و علی جعفر مدن و موسی جونا از بحرین در نیمه اول کارت زرد دریافت کردند.

پیروزی ارزشمند کره جنوبی مقابل بحرین با درخشش دو بازیکن

بحرین نیمه دوم را خوب آغاز کرد

در نیمه دوم بازیکنان بحرین برای جبران گل خورده هجوم بازی را آغاز کردند و پس از چندین حمله متوالی عبدالله الحشش موفق شد گل تساوی بحرین را در دقیقه 50 به ثمر برساند و این تیم حاشیه خلیج فارس تیم خیلی زود به بازی برگشت.

بازگشت کره با گل زیبای لی کانگ این

کره ای ها پس از دریافت گل تساوی، بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 56 کیم مین جائه توپ را در اختیار گرفت و خارج از محوطه جریمه به لی کانگ این پاس داد و این بازیکن توانست گل دوم کره ای را به ثمر برساند. . گل در دروازه بحرین با یک ضربه زیبا تا چشم بادامیس خیلی زود به بازی برگردد و برتری خود را حفظ کند.

در مورد ترس لی کانگ این در نیمه دوم

بازیکنان کره که توانستند به خوبی از حملات بحرین جان سالم به در ببرند باز هم توسط لی کانگ این مورد توجه قرار گرفتند تا این بازیکن با دو گل در هفته اول مرحله گروهی در کنار اکرم عفیف از قطر و مینامینو از ژاپن نام خود را به دست آورد. . جام ملت ها آسیا آن را خواهد دید. در دقیقه 69 هوانگ زننده گل اول کره توپ را برای کانگ این ارسال کرد و این بازیکن با ضربه ای زیبا توپ را به گوشه دروازه بحرین رساند تا گل سوم کره جنوبی به ثمر برسد.

هوانگ و لی کانگ این با درخشش خود در این بازی به پیروزی تیم ملی کشورشان مقابل بحرین کمک کردند.

در دیگر دیدار گروه E، تیم های مالزی و اردن از ساعت 21 روز دوشنبه 4 آذرماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.