افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

پیروزی آلومینیوم در دیدار جنجالی و جذاب شمس آذر و تساوی در تهران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 147395
پیروزی آلومینیوم در دیدار جنجالی و جذاب شمس آذر و تساوی در تهران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه ۲۶ آذرماه با انجام ۳ دیدار ادامه یافت که تیم های شمس آذر و آلومینیوم اراک موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و دیدا پیکان و ذوب آهن. با تساوی بدون گل به پایان رسید. ملوان – شمس آذر تیم های ملوان و […]

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه ۲۶ آذرماه با انجام ۳ دیدار ادامه یافت که تیم های شمس آذر و آلومینیوم اراک موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و دیدا پیکان و ذوب آهن. با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ملوان – شمس آذر

تیم های ملوان و شمس آذر در ورزشگاه قایقرانی سیروس انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.

ترکیب ملوانان افشار صداقت، حامد نورمحمدی، رضا جعفری، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، ابوذر صفرزاده، مهران احمدی (73-مسعود زائر کاظمینی)، حسین صادقی (73-73) می باشد. نماز خواندن. سلیمانی (45 – عهدنامه رنجبری را تشکیل داد.

توسط جعلی ها آذر قزوین، علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، سعید کریمی، هومان ربیع زاده، امیرمحمد نسایی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صدیق بسابیه (86-مصطفی احمدی)، فراز امامعلی (63- حسین عربی) (علیقار) 89) – محمدرضا رضایی) عیسی مرادی (66- رحمان جعفری) وارد زمین شد.

نیمه اول این دیدار در حالی که ملوان در بیشتر دقایق برتری نسبت به رقیب خود داشت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمی از مربیان با افزایش دقیق کار را به پایان رساندند

در نیمه دوم این دیدار ابتدا ملوان صاحب موقعیت شد که ضربه این مهاجم به دروازه بان شمس آذر برخورد کرد. پس از این موقعیت بازیکنان شمس آذر به سمت دروازه میزبان خود هجوم بردند و در دقیقه 54 در محوطه جریمه شمس آذر بازیکن ملوان نقش به زمین افتاد که داور خطایی اعلام نکرد و شمس آذر به سرعت بازی را آغاز کرد. در یک ضد حمله توپ به محوطه ملوان منتقل شد که ضربه بازیکن شمس آذر توسط مهیار صداقت مهار شد اما در ریباند علی اصغر عربی دروازه را باز کرد تا نتیجه یک بر صفر به سود شمس رندوم شود.

عربی با گل دوم خود خطای روی ملوان زد

شاگردان شمس آذر که پس از به ثمر رساندن گل اول اعتماد به نفس زیادی پیدا کردند، در دقیقه 75 و باز هم در یک ضدحمله با پاس های متعدد، توپ به رحمان جعفری رسید که ضربه ای نیمه تمام مهار شد. اصغر عربی گل دوم خود و تیمش را در این بازی به ثمر رساند تا نتیجه 2-0 شود.

شمس آذر با این پیروزی با 13 امتیاز در رده دهم باقی ماند و ملوان با سقوط موقتا به رده چهارم صعود کرد. این اولین پیروزی شمس آذر در انزلی بود.

پیکان – چدن

تیم های پیکان و ذوب آهن در ورزشگاه پاس قوامین (داسگردی) تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

محمد ناصری، ایمان اکبری، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، منصور باقری، حامد پاکدل، امیرحسین صدکی، علی اکبر رنجبر، امیر طاهر، محمدجواد آزاده و مجتبی حقدوست (59- مهرداد بایرامی) تیم پیکان را تشکیل دادند. . .

حبیب فرعباسی، امیرحسین رنگرز جدی، سیدمحمد قریشی، نادر محمدی، پوریا آریا کیا، مجید علیاری، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی و سعید باقر پسند نیز بازیکنان ذوب آهن در این دیدار بودند.

دو تیم در نیمه اول بسیار آرام بازی کردند، موقعیت های گلزنی زیادی به وجود نیامد و بازیکنان پیکان تنها در یک صحنه موفق به گلزنی شدند که واکنش خوب حبیب فرعباسی باعث شد توپ از کنار دروازه به بیرون برود.

تساوی خسته کننده دو تیم.

بازی در نیمه دوم نیز مانند نیمه اول ادامه داشت و بازیکنان دو تیم نتوانستند از فرصت های اندکی که در اختیار داشتند استفاده کنند. در دقیقه 51 ضربه سر محمدجواد آزاده به بیرون رفت تا پیکان این موقعیت خوب را از دست بدهد.

در دقیقه 69 پیکانی ها بار دیگر فرصت گلزنی داشتند که ضربه سامان نریمان جهان راهی کرنر فر عباسی شد. در دقیقه 90 این دیدار پوریا آریا کیا با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان محمد ربیعی با 10 نفره بازی را ادامه دهند.

ذوب آهن با کسب این تساوی موقتاً به رده سوم جدول صعود کرد و پیکان با 10 امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

برد آلومینیوم در دیدار جنجالی/دلخراش شمس آذر و تساوی در تهران

صنعت نفت آبادان – آلومینیوم اراک

در ورزشگاه تختی آبادان تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود آلومینیوم به پایان رسید.

پیام پارسا، حسین سنگرگیر (45- یوسف وکیا)، امیرمحمد پناهی، محمدرضا خانزاده، رحیم آلبوغبیش، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، رضا امانی نژاد (45- فاخر تهامی)، یوسف ک. شمس (45- حکیم نصاری، میثم). تحیدست و فیاض میردورقی بازیگران صنعت نفت بودند.

در ترکیب تیم آلومینیوم احمد گوهری، امیر نوری، ابوالفضل سلیمانی، علیرضا نقی زاده، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، رضا جبیره، میلاد فخرالدینی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدی مهدی لطفی به میدان رفتند.

آلومینیوم اراک بازی را بهتر از میزبانش آغاز کرد و شاگردان مجتبی حسینی خیلی زود در ثانیه چهلم توسط محمدامین کاظمیان به گل رسیدند. اما در ادامه صنعت نفتی حملاتی را روی دروازه میهمان خود تدارک دید و در دقیقه 27 یوسف کی شمس موفق شد گل تساوی را به طرز شگفت انگیزی به ثمر برساند. در حالی که بازی به تساوی یک رسید، رضا جبیره در دقیقه 43 توانست با پاس کاظمیان و برتری آلومی گل دوم را به ثمر برساند تا شاگردان حسینی در نیمه اول با پیروزی به رختکن بروند. در ادامه در نیمه اول این دیدار در دقیقه 37 محمدرضا خانزاده با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

جنجال پنالتی در نیمه دوم

نیمه دوم این بازی را آلومینیوم نشینان بهتر از حریف 10 نفره خود آغاز کردند و در دقیقه 59 داور نقطه پنالتی را برای حرکت آلومینیوم نشینان در محوطه صنعت نفت اعلام کرد که با جنجال همراه بود. روی نیمکت تیم محلی بود و بازی دقایقی ادامه داشت. داور بعدا با کمک دستیارانش تصمیم خود را پس گرفت. در دقیقه 80 ارسال از سمت راست خط حمله آلومینیومی با ضربه سر خفیف همراه بود و توپ به طرز بسیار خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد.

با توجه به وقفه ای که در زمان اعلام پنالتی رخ داد، داور 15 دقیقه وقت تلف شده نیمه این بازی را اعلام کرد.

آلومینیوم با این پیروزی 17 امتیازی شد و موقتاً به رده هفتم جدول صعود کرد و تیم صنعت نفت آبادان با 10 امتیاز موقتاً در رده سیزدهم باقی ماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.