افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

پیروانی: مهدی طارمی محروم نشد، بیرانوند هم نمی شود/ اگر استقلالی ناراحت است قول می دهیم دفعه بعد با آرامش بیشتری تشویق کنیم!

  • کد خبر : 19210

افشین پیروانی سرمربی تیم پرسپولیس درباره خوشحالی سرخ ها پس از پیروزی در دربی گفت: اگر استقلالی ها ناراحت شوند قول می دهیم دفعه بعد که در دربی پیروز شدیم، آرام تر جشن بگیریم. بزرگترین برد هفته بیست و هفتم و شاید کل لیگ بیست و دوم را پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر […]

افشین پیروانی سرمربی تیم پرسپولیس درباره خوشحالی سرخ ها پس از پیروزی در دربی گفت: اگر استقلالی ها ناراحت شوند قول می دهیم دفعه بعد که در دربی پیروز شدیم، آرام تر جشن بگیریم.

بزرگترین برد هفته بیست و هفتم و شاید کل لیگ بیست و دوم را پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر به استقلال برد. پیروزی مهم شاگردان گل محمدی مقابل ساپینتو و بازیکنانش پایان کار نبود. افشین پیروانی مربی تیم پرسپولیس در حالتی خاص و شاد مشت هایش را گره کرد.

اما شادی علیرضا بیرانوند صدای استقلالی ها را بلند کرد و باعث شد تا از دروازه بان پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند و خواهان محرومیت او شوند.

گفت و گو با افشین پیروانی را با سوالی درباره خوشحالی علیرضا بیرانوند آغاز کردیم که منجر به جاهای جالب تری شد و…

علیرضا بیرانوند اقدامی خوشحال کننده انجام داد که منجر به گلایه استقلالی ها شد. نظری دارید؟

نمیدونم دوستان دنبال چی هستن! چرا باید دنبال حاشیه باشیم و بهتر است این شکست را بپذیریم. مهدی طارمی چند سال پیش در بازی مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا حرکتی مشابه در ابعاد بزرگتر و به عنوان جشن گل انجام داد که پاسخی به ندای کر کننده یکی از سعودی ها بود. بازیکنان دیدید تحریم نشد پس علیرضا بیرانوند به خاطر این خوشحالی محروم نمی شود و دوستان دنبال ماجرا نباشید!

اما وحید امیری هم از این شکل خوشحالی انتقاد کرد!

ببینید من هم خوشحالی علیرضا بیرانوند را تایید نمی کنم اما ببینید قبلا چه گفته شد. دوستان پرسپولیس را حریف تمرینی خواندند و اعلام کردند که حتی از رئال مادرید هم نمی ترسند! وقتی کوری را صدا می زنید، باید تحمل کنید که حریف خود را کوری صدا بزنید حتی پس از شکست. داستان خاصی نبود که اینقدر بزرگ شود.

خوشحال تر از قبل بودی؟

بله، دربی را بردیم و خیلی خیلی خوشحال بودیم. این برد هر بردی نیست و اگر استقلالی ها جای ما بودند بیشتر خوشحال می شدند.

اما ظاهرا استقلالی ها را آزار داده است.

خوب اگر استقلالی ها ناراحت هستند قول می دهیم دفعه بعد که دربی را ببریم با آرامش بیشتری تشویق کنیم!

این طعنه بود یا کوری جدید؟!

دیگر آواز خواندن ما گذشته است. وقتی جوان بودیم، تلفظ کلماتمان را در میدان یاد گرفته بودیم. دربی بازی مهمی بود که 3 امتیاز آن برای هر دو تیم مهم بود. اینکه ما خوشحال باشیم و آنها ناراحت باشند طبیعی است اما دنبال حاشیه و صحبت در مورد مسائل دیگر جالب نیست.

دادگاه چطور بود؟

حالا هر چه بگوییم می گویند چون پرسپولیس غلام افشین است پیروانش از داور تعریف می کنند. پیام حیدری قضاوت خوبی داشت اما اگر کل لیگ در فصل جاری را بسنجید متوجه می شوید که در بین مدعیان قهرمانی پرسپولیس بیشترین ضربه را از اشتباهات داوری خورده است. حالا عده ای از شکست خود صحبت می کنند و بهتر است این موضوع را به کارشناسان داوری بسپارند.

ماجرای مهدی عبدی و درگیری او بعد از دربی چه بود؟

چیز خاصی نبود سوء تفاهمی پیش آمد که خیلی زود برطرف شد. این دربی بسیار پر جنب و جوش و نزدیک است و بهتر است از بازی هجومی دو تیم و دلایل تاکتیکی پیروزی پرسپولیس صحبت کنیم و به جای مسائل حاشیه ای، مسائل دیگر را کنار بگذاریم.

فکر می کردی ملوان انزلی از سپاهان اصفهان امتیاز بگیرد؟

پیش بینی این دیدار با توجه به اینکه در اصفهان برگزار شد بسیار سخت بود اما در طول تاریخ این باشگاه ملوانان انزلی ثابت کرده اند که تیمی شجاع و ریشه دار هستند. مازیار زارع با این بازیکنان بی ادعا شاهکاری کرد و توانست جلوی تیم مدعی را بگیرد. با این حال ما کار خودمان را انجام می دهیم و زیاد به تیم های مقابل توجه نمی کنیم.

اما خیلی ها پرسپولیس را با پیروزی در دربی و توقف سپاهان اصفهان قهرمان لیگ بیست و دوم می دانند…

هنوز سه هفته مونده اتفاقات زیادی در سه هفته بارداری ممکن است رخ دهد. خودت گفتی سپاهان در اصفهان جلوی ملوان توقف کرد. در بازی هایی که باقی مانده باید خیلی هوشیار باشیم و البته یحیی گل محمدی، کادر فنی و بچه ها کاملا باتجربه هستند و انشاالله این لیگ را با سر و صدا پشت سر خواهند گذاشت.

به وضعیت ورزشگاه آزادی و تعداد تماشاگران اعتراضی داشتید؟

آنچه آشکار است باید گفته شود. فوتبال با تماشاگران زنده است و نمی توان آن را نادیده گرفت. زمانی سالن های سینمای ما به خصوص در تهران فرسوده و از کار افتاده بود، اما با راه اندازی سالن های سینمایی بزرگ و مجهز و چند منظوره، کمک زیادی به سینما شد. اکنون فوتبال نیز نیازمند توجه بیشتر مسئولان است. حیف که دربی با 100 هزار تماشاگر برگزار نمی شود. من خودم به عنوان یک بازیکن این شرایط را تجربه کردم و می دانم که چه شور و شوقی برای ورزشگاه و جوانان به همراه دارد.

امیدوارم ورزشگاه آزادی هر چه زودتر بازسازی شود و شهرهای فوتبال ما ورزشگاه های اختصاصی و مجهز خود را داشته باشند. با این حال وظیفه خود می دانم که صمیمانه از همه هواداران پرسپولیس به خصوص کسانی که به ورزشگاه آزادی آمده بودند تشکر کنم که با حمایت بی منت خود این تیم را به پیروزی و سه امتیاز رساندند. دست همه درد نکنه

اخبار ورزشی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.