افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

پیروانی: خوب نیست پنالتی پرسپولیس گل نمی شود و هم تیمی هایت خوشحال می شوند/ خود برونکو گفته تیم بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 148450
پیروانی: خوب نیست پنالتی پرسپولیس گل نمی شود و هم تیمی هایت خوشحال می شوند/ خود برونکو گفته تیم بود – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پنالتی ما گل نشود و همکارانش کف بزنند و تشویق کنند اتفاق زیبایی در فوتبال ما نیست. افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار درباره این دیدار گفت: بازی خوبی بود و موقعیت های خوبی داشتیم. بعد از بازی مقابل الدیل به این پیروزی نیاز […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پنالتی ما گل نشود و همکارانش کف بزنند و تشویق کنند اتفاق زیبایی در فوتبال ما نیست.

افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار درباره این دیدار گفت: بازی خوبی بود و موقعیت های خوبی داشتیم. بعد از بازی مقابل الدیل به این پیروزی نیاز داشتیم و خدا را شکر توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و برای بازی بعدی آماده شویم.

وی با اشاره به حواشی دیدار مقابل الدحیل خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی نیفتاد. هواداران ما همیشه عالی بودند و مواقعی بود که به جام نمی رسیدیم و تیم تشویق می کرد. نمی دانم آن روز چه شد، اما امروز جبران کردند و در طول هفته انرژی مثبت دادند. عده معدودی که اشتباه کردند نیز متوجه اشتباه خود شدند.

پیروانی درباره دربی 103 گفت: دربی هم شرایط خاص خودش را دارد. تیمی که بتواند به بهترین نحو از فرصت ها استفاده کند، برنده خواهد شد. شرایط ما خوب است و چند جلسه ریکاوری خواهیم داشت. نمی توانیم تمرین کنیم چون زمان مسابقات نزدیک است و امیدوارم بتوانیم پیروزی خوبی را تقدیم هواداران کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مطرح شدن نام برانکو و احتمال بازگشت او به پرسپولیس تصریح کرد: شکی نیست که برانکو مربی بزرگی است و خاطرات خوبی برای هواداران و باشگاه ایجاد کرده است، اما خودش. اعلام کرد تیم دارد گاهی بعضی از هواداران هیجان زده می گویند قابل تحمل است اما اینکه گزارشگر یا مجری تلویزیون آن حواشی را اصلاح کند بحث دیگری است؛ البته شرایط آن مجری را همه می دانند که پنالتی ندادن. و تشویق و تشویق هم تیمی ها اتفاق خوبی در فوتبال ما نیست.برانکو مربی بزرگی است اما در حال حاضر تیم دارد و شک نکنید گل محمدی هم مربی بزرگی است و افتخارات خوبی برای ما به ارمغان آورده است و خواهند آورد. روزهای خوب ما

وی در خصوص فاصله بین مدیریت و کادر فنی که به پرسپولیس آسیب رسانده است، تصریح کرد: مشکل اصلی ما مشکلات اقتصادی است. بحث محدودیت قرارداد بر مدیریت فشار وارد کرد. ما بازیکن خارجی نداشتیم که بتواند با تیم های آسیایی رقابت کند. امروز گفتند نصر باید یکی از ستاره هایش را کنار بگذارد، اما ما یک رقابت ناسالم و نامتعادل با چند بازیکن جوان آینده دار داشتیم. اینکه ما به سقف احترام بگذاریم و یک تیم 4 مهاجم خوب روی نیمکت داشته باشد معنایی ندارد. بالاخره ما پرسپولیس هستیم و هوادار داریم و با تمام وجود می جنگیم اما قانون باید برای همه تیم ها یکسان باشد. خللی وجود ندارد و اگر بحثی مطرح است به دلیل پیشرفت تیم است.

پیروانی در خصوص احتمال کسر امتیاز از استقلال گفت: خبری از آن ندارم. قطعا بهترین تصمیم را خواهند گرفت. داوران عزیزی که قضاوت کردند تی شرت های آستین کوتاه پوشیده بودند و هوا سرد است. امیدوارم فدراسیون لباس آستین بلند به آنها بدهد. به نظر من نباید حرف هایم ممنوع یا جریمه شود. در طول فصل هجمه های زیادی به داوران می شود و امیدوارم فدراسیون حداقل لباس مناسبی برای آنها فراهم کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)