افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

پیروانی: حل مشکلات ورزشگاه آزادی در عمر ما کافی نیست! / مشکل سربرگ حل شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 361236
پیروانی: حل مشکلات ورزشگاه آزادی در عمر ما کافی نیست! / مشکل سربرگ حل شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بر اساس رقم اعلام شده برای رفع کلی ایرادات ورزشگاه آزادی، نواقص این ورزشگاه تا مدت ها باقی خواهد ماند. افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی مهم و سختی مقابل الاهلی داریم. رقیب ما از […]

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بر اساس رقم اعلام شده برای رفع کلی ایرادات ورزشگاه آزادی، نواقص این ورزشگاه تا مدت ها باقی خواهد ماند.

افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی مهم و سختی مقابل الاهلی داریم. رقیب ما از هر لحاظ جذب کرده و بازیکنان گران قیمتی دارد. پرسپولیس چندین بار قهرمان فوتبال ایران شده و ما به عربستان می رویم تا خوب بازی کنیم و امتیاز بگیریم تا به ما کمک کند.

وی در خصوص اینکه توپ های پرسپولیس که در لیگ الیت آسیا استفاده می شود در گمرک رها شده است، خاطرنشان کرد: بحث ساخت ورزشگاه مطرح شد. من هم گفتم قبل از صحبت در مورد این موضوع باید در نظر داشته باشند که توپ ها پاک نشده است. توپ ها دیروز رسید و با سه چهار جلسه تمرین با توپ های لیگ برتر راهی عربستان می شویم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه قرمزها می توانند در ورزشگاه عبدالله الفیصل تمرین کنند، گفت: تیم میزبان نمی تواند به ما زمین بدهد. قانون می گوید یک روز قبل از بازی باید در ورزشگاهی که بازی برگزار می شود تمرین کنیم و دو تمرین در عربستان خواهیم داشت. کشور میزبان هماهنگی های لازم را انجام داده و برای بازیکنان جدید روادید صادر شده است. تا اینجای کار با مشکلی که حاشیه ای باشد مواجه نشده ایم.

پیروانی درباره انتقادات از مدیرعامل پرسپولیس گفت: رضا درویش سه سال است که در پرسپولیس حضور دارد و چهار قهرمانی هم کسب کرده است. نباید عملکرد او را بر اساس دو ماه گذشته قضاوت کنیم. روز چهاردهم شهریور (سالروز پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال) که روز هواداران بود، همین را گفتم. 40 مدیرعامل دیدم و زمانی که بازیکن بودم درویش در تیم بود. درویش عملکرد خوبی داشته است.

وی در خصوص افزایش سقف بودجه باشگاه های آسیایی گفت: چرا می گویند چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات سقف بودجه افزایش یافته است؟ اگر قرار است جلسه ای برگزار کنید، دو یا سه کارشناس بهتر است. لغو ناگهانی قانونی برای فدراسیون خوشایند نیست. قانون جدید چه کمکی به ما کرد؟ آیا برای دریافت جایزه 1300000 دلاری ( رقمی که به سقف بودجه اضافه می شود) همه بازی ها را برنده می شویم؟

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: اگر یکی دو باشگاه متوجه تغییر قانون شوند و برخی بازیکنان در آب نمک بخوابند چه اتفاقی می افتد؟ ما بازیکنان خوبی داریم و با در نظر گرفتن شخصیت خود مدعی اصلی قهرمانی هستیم. اما چرا قانون نقض شد؟ بین خوب و بهتر، هر کدام سراغ بهترین گزینه (بازیکن) می روند. اگر قانون خوبی وضع کردید چرا آن را حذف کردید و اگر قانون شما معیوب بود چرا آن را تصویب کردید؟

پیروانی با بیان اینکه رایج ترین بازیکن هم به اندازه مبلغی که پرسپولیس در نظر گرفته طلب دارد، گفت: آیا خبر تغییر قانون به دو باشگاه رسیده است؟ می توانید تفاوت بین باشگاه ها را بگویید؟ ما بهترین تیم را داریم اما به درویش گفتند چرا بازیکن بهتری نگرفتی. فدراسیون فوتبال یکی از بزرگترین سازمان های کشور است و رئیس فدراسیون فوتبال هر کشور از نیمی از وزیران شهرت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه 12 تیم لیگ برتری متضرر شدند، تصریح کرد: چرا سقف بودجه این باشگاه ها افزایش نیافت؟ خوب نیست پرسپولیس با این عظمت برای سه بازی دعوت شود. در جریان بازسازی ورزشگاه آزادی دو ورزشگاه ساخته شد! کسی میدونه دربی تهران کجا برگزار میشه؟ این موضوع برای آن تیم (استقلال) خوب نیست.

مدیرعامل تیم پرسپولیس با اشاره به اظهارات مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر اینکه ورزشگاه کاظمی تهران متعلق به باشگاه پرسپولیس نیست، خاطرنشان کرد: متعلق به کجاست؟ اگر ورزشگاه دست ما نبود خراب می شد. آیا نگهداری از این ورزشگاه آسان است؟ سه سال است که ورزشگاه آزادی را بازسازی می کنند.

پیروانی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت تجهیزات اماکن ورزشی گفته بود تعمیر کامل ورزشگاه آزادی پنج هزار میلیارد تومان هزینه دارد، گفت: پس این کار عمر شما و من را طولانی نمی کند و به نسل بعد می رسد!

وی در خصوص پیوستن میلاد سرلک به تمرین پرسپولیس و شکایت سینا اسدبیگی مبنی بر فسخ قراردادش با پرسپولیس در آخرین لحظات ممکن، گفت: سرلک و اسدبیگی هواداران و بازیکنان پرسپولیس هستند. سارلک بازیکن بزرگی است که زحمت کشیده و مشکلش حل شده است. اسدبیگی هم حق دارد و دیر رفتنش اما بازیکن بزرگی است و هر تیمی که با او مذاکره کند شکست نمی خورد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرمزها منتظر قهرمانی آسیا هستند، گفت: انسان به امید زندگی می کند. اخیراً ژانر ما تعدیل شده است و افراد خوبی را استخدام کرده ایم. فدراسیون فوتبال اشتباه قابل بحثی کرد اما باید منطقی فکر کرد. با توجه به بازیکنانی که تیم های خلیج فارس جذب کرده اند، رقابت با این تیم ها سخت است. البته اخیراً دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.