افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

پیروانی: امسال با تمام وجود برای قهرمانی جلو می رویم / کجای بحث ما نامعقول بود که دعوت شویم؟!

  • کد خبر : 24586

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای اظهار نظر در مورد قوانین جدید سازمانی لیگ واکنش نشان داد. افشین پیروانی در حاشیه تمرین دوشنبه شب تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط تیم فوتبال پرسپولیس خوب است و بازیکنان یکی پس از دیگری در حال تمدید قرارداد هستند. اکثر […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای اظهار نظر در مورد قوانین جدید سازمانی لیگ واکنش نشان داد.

افشین پیروانی در حاشیه تمرین دوشنبه شب تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط تیم فوتبال پرسپولیس خوب است و بازیکنان یکی پس از دیگری در حال تمدید قرارداد هستند. اکثر بازیکنان حفظ شده اند و چند بازیکن جدید اضافه شده اند. شرایط خوبه ما پرسپولیسی هستیم که فصل گذشته سه قهرمانی را به دست آوردیم و سه جام نیز با خود داریم. انشاالله امسال با تمام وجود برای قهرمانی جلو می رویم.

وی در خصوص آخرین نقل و انتقالات تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینجا پرسپولیس است، مطمئن باشید همه آن را دوست دارند و به نوعی به بودن در کنار باشگاه بزرگ پرسپولیس و نام پرسپولیس افتخار می کنند. خدا را شکر کار به خوبی پیش می رود و امیدواریم بتوانیم نتایجی را که سال گذشته گرفتیم تکرار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال عنوان کرد: به نظر من نباید واقعیت را بگوییم! اگر تبریک و تشکر کنیم مشکلی نیست. امسال بازی های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داریم. علاوه بر این بازیکنان ملی پوش در تیم ملی و تیم امید خواهیم داشت. آیا با این حجم بازی و همچنین شدت مسابقات با 19 بازیکن بزرگسال می توانیم به کار ادامه دهیم و در مسابقات مشکلی نداشته باشیم؟

وی با یادآوری اینکه 1+6 سهمیه بازیکنان خارجی است، گفت: شاید برخی از دوستان متوجه قانون نباشند. اگر بازیکن خارجی زیر 60 درصد بازی کند، سهمیه سال بعد به طور خودکار کاهش می یابد. یعنی اگر شش بازیکن خارجی بیاورید با این قانون باید آنها را به زمین بفرستید تا 60 درصد مسابقات را انجام دهند. شش بازیکن خارجی برای انتخاب مضر هستند. موضوع بعدی سقف قرارداد است. من بازیکنی نیستم که بتوان گفت بر خلاف این قانون صحبت کنم. سقف قرارداد برای نماینده کشوری که می خواهد به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برود و با رقبایی که این همه هزینه می کنند مناسب نیست. آیا به تیم های دیگر اشاره کردم که رعایت کنند؟ فکر می کنی چرا از تیم پرسپولیس جدا می شوند و با تیم های دیگر قرارداد می بندند؟

پیروانی ادامه داد: همه تیم ها دوست داشتنی و قابل احترام هستند اما تیمی که دارای هلدینگ، زیرگروه و خصوصی است دست بالا را برای عقد قرارداد دارد. آنها را نمی توان فریب داد. گفتیم پرسپولیس و استقلال ضرر می کنند. نمی دانم در این بحث غیرمنطقی کمیته اخلاق ما را احضار کرد. مشکلی نیست در حال حاضر، ما به یک سفر می رویم تا برگردیم و ببینیم چه می شود.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در پرونده بیرانوند سقف قرارداد را از دست داده یا پرداخت نهایی مبالغی است که در رسانه ها اعلام شده است، گفت: مطمئن باشید با توجه به اینکه بخشی از سهام پرسپولیس در بورس عرضه شده است. مبادله، ما نمی توانیم قانون را دور بزنیم. شاید دوستان بیایند و شعار بدهند که پرسپولیس قانون را دور زده است اما اینطور نیست. علیرضا بیرانوند هم مانند سال گذشته قرارداد دارد. او این کار را کرد تا بتواند پولش را بگیرد. او اشتباه کرد و اینجا هم می گویم، اما او دو برابر بیشتر تلاش می کند تا اتفاقی که برایش افتاده را جبران کند.

وی افزود: الان درباره بیرانوند یکسری استدلال می کنند که درست نیست. او به عنوان دروازه بان اول تیم ملی و یک فوتبالیست بزرگ حق دریافت یک چهره خوب را دارد. با این حال او سعی می کند اشتباه خود را جبران کند. مطمئن باشید اگر علیرضا بیرانوند زیاد دریافت کرد، 10 نفر مثل او در تیم داریم و باید همین مقدار را به آنها می دادیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس درباره نارضایتی هواداران این تیم از علیرضا بیرانوند برای مذاکره با تیم فوتبال استقلال گفت: البته علیرضا بیرانوند اشتباه کرده و خودش هم این موضوع را قبول دارد اما هواداران پرشور فوتبال پرسپولیس. تیم به اندازه بزرگ بودن این موضوع را ببخشد. مطمئن باشید در اولین دیداری که بیرانوند برای پرسپولیس به میدان می رود، هواداران مثل گذشته از او حمایت خواهند کرد. همه هواداران باید بدانند که وقتی شخصی آرم پرسپولیس را روی پیراهن می زند باعث افتخار است و مطمئنا هواداران از بیرانوند حمایت کافی خواهند کرد.

پیروانی در خصوص شرایط اردوی برون مرزی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انشاالله 31 تیرماه یک اردوی هشت روزه برگزار می کنیم و دو بازی دوستانه را در آنجا برگزار می کنیم. قبل از سفر یک بازی تدارکاتی با تیم شمس آذر قزوین خواهیم داشت. زمانی که به کشور برگردیم، قبل از شروع لیگ برتر یک بازی دوستانه دیگر خواهیم داشت. با اینکه دیر تمرین را شروع کردیم اما شرایط خوب است. بازیکنان ما حرفه ای هستند و اگرچه تمرینات دسته جمعی بهتر است اما بازیکنان سعی کردند با نگاه حرفه ای از نظر آمادگی عقب نمانند. ما پرسپولیسی هستیم و محکوم به قهرمانی هستیم. این قول را به هواداران پرسپولیس می دهیم که امسال با تمام وجود برای قهرمانی خواهیم آمد.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس و یحیی گل محمدی بیشتر نگران کدام پست هستند، تاکید کرد: این موضوع فنی است. برای هر سوالی در مورد بیرون زمین در خدمت شما هستم اما نمی توانم به سوال داخل زمین پاسخ دهم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم توافق عیسی آل کثیر با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد گفت: مطمئنا همه رویای بازی در پرسپولیس را دارند.

پیروانی درباره تقبیح کمال سغدنیا و سیامک نعمتی پس از جدایی از پرسپولیس گفت: بدعت بدی در فوتبال ما وجود دارد. به قول آقا غلام (برادر من) در فوتبال ایران ما خوش آمد و بد هستیم. در اکثر تیم‌ها پیش می‌آید که بازیکن سال‌ها سخت کار می‌کند، اما وقتی می‌خواهد تیم را ترک کند، این را بد می‌بینیم. البته اگر بزرگ ترین مهمانی را برای افراد جدا بسازند، به دلیل وجود ناراحتی، ممکن است قبول نشوند و حتی در مهمانی شرکت نکنند.

وی خاطرنشان کرد: البته باید از بازیکنان جدا شده جشن بگیرند و حمایت کنند، اما همانطور که بازیکن برای پرسپولیس زحمت کشیده، برند این تیم هم به این بازیکن کمک کرده است. درست است که برند پرسپولیس همه دنیا را بزرگ و معروف کرده است (اول از من شروع می کنم) اما باید کمی منطقی تر و اساسی تر نگاه کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: باشگاه در شرایط نقل و انتقالاتی است و نتوانستیم آنطور که باید از عزیزانی که نام بردید تکریم کنیم. در سال های گذشته مواردی وجود داشت که به یکباره به بازیکنان گفته می شد تماس بگیرید و در تمرین حضور نداشته باشید. البته این بازیکنان به تیم های دیگر رفتند و با تیم های خوب قرارداد بستند. به کنار پست سازمانی، من به عنوان یک دوست از شما تشکر می کنم، زیرا زحمت کشیدید و امیدوارم هر کجا که هستید موفق باشید. همه باید بدانند که هر ورود، خروجی دارد. انشاالله از این به بعد اعزام خوبی خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.