افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پیرموذن: حرکت پزشکان در راستای شعارها و وعده های دوران انتخابات است

  • کد خبر : 326517
پیرموذن: حرکت پزشکان در راستای شعارها و وعده های دوران انتخابات است

نماینده شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور معتقد است با همکاری همه جریان های مختلف کشور می توان مطالبات مردم را برآورده کرد به همین دلیل کابینه چند حزبی را معرفی کرد. کمال الدین پیرموذن در گفت وگو با ایسنا، درباره ترکیب کابینه دولت چهاردهم، اظهار کرد: مزکیان از مشکلات داخلی و ساختارهای پیچیده آن آگاهی […]

نماینده شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور معتقد است با همکاری همه جریان های مختلف کشور می توان مطالبات مردم را برآورده کرد به همین دلیل کابینه چند حزبی را معرفی کرد.

کمال الدین پیرموذن در گفت وگو با ایسنا، درباره ترکیب کابینه دولت چهاردهم، اظهار کرد: مزکیان از مشکلات داخلی و ساختارهای پیچیده آن آگاهی کامل دارد. او به مسائل بین المللی آگاه است و به توسعه کشور و بهبود کیفیت زندگی مردم پایبند است. شعار تعامل محترمانه با دنیا، ارتقای کیفیت زندگی مردم، بها دادن به حقوق شهروندی و مبارزه با فساد، تبعیض و ظلم را داده است.

وی تصریح کرد: اعتقاد آنها این است که در چارچوب این ساختار نظام می توان اقتدار کشور را ارتقا داد و مطالبات مختلف جوانان، زنان و دختران و همه اقشار جامعه را برآورده کرد و از طریق تعامل با جهان و با حذف تحریم ها می توان ثروت کشور را افزایش داد.

پیرموذن ادامه داد: رئیس جمهور معتقد است برای رسیدن به این اهداف برخلاف فاز اصلاحات باید از همه نیروهای انسانی توانمند در کشور استفاده کرد. وی معتقد است با همکاری همه جریان های مختلف کشور می توان مطالبات مردم را برآورده کرد و به همین دلیل کابینه چند حزبی را برای حل مشکلات خارجی کشور و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم معرفی کرد. او معتقد است اصلاح طلبی ملک مطلق هیچکس نیست و هرکس در جهت بهبود اوضاع و احوال کشور تلاش کند اصلاح طلب است.

این نماینده شورای اسلامی با اشاره به لزوم تعامل پزشکان با همه ارکان و ساختارهای نظام برای رسیدن به اهداف و شعارهای خود تصریح کرد: وی باید کابینه خود را به مجلسی ارائه می کرد که ترکیب آن با دولت فاصله زیادی داشته باشد. . ; بنابراین در اینجا برخی از ملاحظات وجود دارد. من فکر می کنم انتقاداتی هم به برخی از اعضای کابینه وجود دارد، البته آن انتقادات مطرح شده و رئیس جمهور هم به آنها گوش داده است. در حال حاضر نیز اصلاح طلبان باید به رئیس جمهور فرصت دهند تا خواسته های خود را عملی کند. پزشکان باید کابینه خود را بر اساس واقعیت های موجود بین قوا و سایر نهادهای نظام تشکیل دهند، اما با وجود همه این انتقادات معتقدم جهت گیری حرکت پزشکان در راستای شعارها و وعده های دوران انتخابات است.

پیرموذن در پایان به اصلاح طلبان برای ادامه حمایت از رئیس جمهور توصیه کرد و تصریح کرد: جمع آوری حصیرهای تنوری، کله پاچه های سیاسی، عمل خواه، تمامیت خواه و خشونت طلب کار ساده ای نیست. انتخاب پزشکان هم کار بزرگی است که انجام شده و باید از مردم تشکر کرد. الان هم باید به رئیس جمهور این فرصت داده شود که با همکاری و تعامل با همه اقشار نظام و جریان های فکری کمک های خود را پیش ببرد. تعامل عزتمندانه با دنیا، افزایش ثروت ملی، توجه به حقوق شهروندی و مبارزه با فساد و تبعیض مستلزم همکاری و تعامل است و این اهداف با یک حرکت سیاسی محقق نمی شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.