افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
4

پیرمرد 80 ساله پس از کشتن همسر و پسرش خودکشی کرد

  • کد خبر : 189939
پیرمرد 80 ساله پس از کشتن همسر و پسرش خودکشی کرد

به گزارش رکنا به نقل از فاکس نیوز، ساعت 6:50 شنبه 27 ژانویه 2024 به وقت محلی پلیس زوایا آمریکا در طول یک تیراندازی کردن آنها در خیابان Laredo در منطقه Granada Hills قرار داشتند. فردی که با پلیس تماس گرفت گفت که در جریان این تیراندازی مرگبار 4 نفر از اعضای خانواده وی کشته […]

به گزارش رکنا به نقل از فاکس نیوز، ساعت 6:50 شنبه 27 ژانویه 2024 به وقت محلی پلیس زوایا آمریکا در طول یک تیراندازی کردن آنها در خیابان Laredo در منطقه Granada Hills قرار داشتند. فردی که با پلیس تماس گرفت گفت که در جریان این تیراندازی مرگبار 4 نفر از اعضای خانواده وی کشته شدند.

پس از این تماس تیم های پلیسی بلافاصله راهی محل جنایت شدند و تحقیقات آغاز شد. وقتی به خانه مورد نظر رسیدند در زدند اما کسی جواب نداد. سپس در را شکستند و وارد خانه شدند. ماموران فردی را که با پلیس تماس گرفته بود در گوشه ای از خانه پیدا کردند. او کاملا شوکه شده بود و گفت که او تنها بازمانده این جنایت است.

وقتی مرد جوان کمی آرام شد، توضیح داد: من و مادرم، برادرانم در خانه بودیم که ناگهان پدرم با فریاد وارد خانه شد. او اسلحه داشت و فقط شلیک می کرد. خیلی ترسیده بودم و بلافاصله در گوشه ای دور از چشمانش پنهان شدم. در آن زمان نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است. اما پس از پایان تیراندازی مدتی منتظر ماندم و وقتی مطمئن شدم دیگر صدایی نمی آید از مخفیگاهم بیرون آمدم و صحنه وحشتناکی را مقابلم دیدم. همه اعضای خانواده ام کشته شدند.

او ماموران را به سمت اجساد هدایت کرد. یک زن 80 ساله و یک زن و مرد 40 ساله بر اثر اصابت گلوله جان باختند و اجساد آنها در خانه پیدا شد. در گوشه ای دیگر از خانه جسد پدر 80 ساله ای که پس از کشتن همسر و فرزندانش دست به خودکشی زده بود پیدا شد. پزشکی قانونی نیز مرگ وی را بر اثر اصابت گلوله اعلام کرد.

اداره پلیس لس آنجلس هنوز جزئیات و هویت قربانیان را منتشر نکرده و هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه منجر به تیراندازی شده است منتشر نکرده است و تحقیقات در مورد تیراندازی مرگبار ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.