افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

پیتر برنت احتمال رسیدن به سطح محلی بیت کوین/طلا را مطرح کرد

  • کد خبر : 363327
پیتر برنت احتمال رسیدن به سطح محلی بیت کوین/طلا را مطرح کرد

یک تاجر و تحلیلگر باتجربه، اخیراً نسبت بیت کوین به طلا او نظرات خود را به اشتراک گذاشته است و احتمال یک طبقه محلی قابل معامله را مطرح کرده است. به گزارش اسمارتک نیوز، ما در ادامه تحلیل های این معامله گر کهنه کار در مورد آینده بیت کوین را تحلیل کرده ایم. بیت کوین […]

یک تاجر و تحلیلگر باتجربه، اخیراً نسبت بیت کوین به طلا او نظرات خود را به اشتراک گذاشته است و احتمال یک طبقه محلی قابل معامله را مطرح کرده است.

به گزارش اسمارتک نیوز، ما در ادامه تحلیل های این معامله گر کهنه کار در مورد آینده بیت کوین را تحلیل کرده ایم.

بیت کوین نسبت به طلا در سطح محلی

پیتر برنت (پیتر برانتاین معامله گر محبوب در توییتی جدید، تحلیلی از نسبت مقایسه قیمت بیت کوین به طلا ارائه کرد. این نسبت یک شاخص مهم برای معامله گرانی است که به دنبال درک قدرت نسبی بیت کوین در برابر دارایی سنتی امن طلا هستند. برنت همراه با توییت خود نموداری ارائه کرد که نشان می‌دهد الگوی کانال موازی که بیت کوین در برابر طلا روند نزولی دارد.

نمودار بیت کوین به طلا - منبع: پیتر برنتنمودار بیت کوین به طلا - منبع: پیتر برنت
نمودار بیت کوین به طلا – منبع: پیتر برنت

«کانال موازی» یک الگوی فنی است که حرکت قیمت را بین دو خط روند تعریف می کند. یکی به عنوان مقاومت (خط بالایی) و دیگری به عنوان پشتیبانی (خط پایین). در رابطه با نسبت بیت کوین به طلا، الگوی مشاهده شده در شکل کانال نزولی است

این الگوی فنی نشان می دهد که نسبت بیت کوین/طلا در حال تجربه یک روند نزولی است، اما همچنین اشاره می کند که ممکن است به زودی به یک روند نزولی برسد. به سطح حمایت رسیده و قیمت معکوس شده است تجربه کردن

جداسازی مسیر بیت کوین از طلا

بر اساس تجزیه و تحلیل Cryptocoin (CryptoQuant) همبستگی بیت کوین از طلا جدا شده و قیمت آن کاهش یافته است، در حالی که طلا به بالاترین حد خود رسیده است.

همبستگی بیت کوین و طلا - منبع: Cryptocoinهمبستگی بیت کوین و طلا - منبع: Cryptocoin
همبستگی بیت کوین و طلا – منبع: کریپتوکوین

این امر منجر به همبستگی منفی بین این دو شده است. دوره ای از همبستگی منفی بین بیت کوین و طلا، که در آن طلا افزایش می یابد و بیت کوین سقوط می کند، معمولاً نشان دهنده یک محیط کمتر ریسک گریز است که در آن سرمایه گذاران به جای دارایی های پرخطر مانند بیت کوین، به دارایی های سنتی امن مانند طلا روی می آورند.

قیمت بیت کوین در معاملات آخر هفته افزایش یافت و به بالاترین سطح خود از اوایل آگوست رسید، زیرا معامله گران اطمینان بیشتری داشتند که نشست آتی فدرال رزرو می تواند منجر به کاهش بیشتر نرخ بهره شود.

وطن بلاک چین

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-15 11:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.