افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

پیام وزیر کشور به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس

  • کد خبر : 370455
پیام وزیر کشور به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس

۳۱ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۱۲:۵۸:۳۹ وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس تاکید کرد: دفاع مقدس یادآور ایام پرافتخار و جلوه ای از صلاحیت و اقتدار رزمندگان غیور و سرافراز این سرزمین است. به گزارش ایلنا، متن پیام اسکندر مومنی وزیر کشور به شرح زیر است: «بسم رب […]


۳۱ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۱۲:۵۸:۳۹





وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس تاکید کرد: دفاع مقدس یادآور ایام پرافتخار و جلوه ای از صلاحیت و اقتدار رزمندگان غیور و سرافراز این سرزمین است.

به گزارش ایلنا، متن پیام اسکندر مومنی وزیر کشور به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصالحین، و کشته شدگان در راه خدا مردگان را حساب نکنید، بلکه زندگان را نزد پروردگارشان به شما روزی می دهند».

فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس و هشت سال تاریخ ملت ایران در برابر نظام سلطه و رژیم بعثی صدام که سند عزت و اقتدار ایرانیان در دوران معاصر است را گرامی می داریم. . و از خداوند متعال خواستاریم که همه ما را جزو پیشگامان و حماسه سازان دین و میهن، عزت، عزت و امنیت ایران اسلامی قرار دهد.

در این گذر، حماسه وفاداری و فداکاری فرزندان غیور ملت ایران در جنگ تحمیلی غلبه یافته و با تعظیم در برابر کرامت شهدای هشت سال دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس یادآور آن عزیزان است. ایام پرافتخار و جلوه ای از صلاحیت و اقتدار رزمندگان سرافراز این سرزمین، انشاءالله با الهام از سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله) . علی(ع) در ادامه راه درخشان شهدا و جبهه مقاومت ثابت قدم خواهیم ماند.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.