افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

پیام وزیر دفاع و پشتیبانی به نیروهای مسلح پس از شهادت یحیی السنوار

  • کد خبر : 401231
پیام وزیر دفاع و پشتیبانی به نیروهای مسلح پس از شهادت یحیی السنوار

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم خبر شهادت مجاهد نستوه مبارز رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس. یحیی سینوار (ابوابراهیم)، دل همه آزادگان جهان را جریحه دار کرد و وجدان بیداران جهان را جریحه دار کرد. اما این عروج قهرمانانه نشانه تداوم […]

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت مجاهد نستوه مبارز رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس. یحیی سینوار (ابوابراهیم)، دل همه آزادگان جهان را جریحه دار کرد و وجدان بیداران جهان را جریحه دار کرد. اما این عروج قهرمانانه نشانه تداوم جهاد در راه خدا و حکایت از ادامه راه مقاومت و ادامه راه مبارزه دارد.

برخلاف ادعای دشمن صهیونیستی، یحیی سنوار نه تنها پنهان نشد، بلکه با سلاحی در دست و با آخرین قطره خون خود شجاعانه جنگید تا به هدف مقدس خود که همانا آزادی قدس شریف است، دست یابد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهادت این سردار دلیر و مجاهد، این جانباز دلاور و سرافراز و این شهید سعید را به تمامی آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت می گوید و بدون شک وعده الهی محقق خواهد شد. . و سرانجام خون بر شمشیر پیروز خواهد شد، غیبت بدنی و شهادت فرماندهان دلیر طوفان الاقصی باعث ایجاد اغتشاش در جبهه مقاومت نخواهد شد و این رژیم وحشی به زودی پاسخگوی جنایات وحشیانه خود خواهد بود. و مستضعفان قدرتمندی که در سمت راست تاریخ قرار دارند به زودی پرچم پیروزی و پیروزی را برافراشته خواهند کرد. آنها چراغ تاریخ را برافراشته خواهند کرد.

و سیعلم الذین ظالمین پشتیبان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

امیر سرتیپ دکتر عزیز نصیرزاده

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.