افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

پیام وزیر دفاع به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

  • کد خبر : 378906
پیام وزیر دفاع به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش رکنا، امیر نصیرزاده وزیر دفاع وی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را عزاداری کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بر همه مسلمانان واجب است که افتخار کنند که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله بایستند و آنها را در مقابله با رژیم غاصب، ظالم و شرور […]

به گزارش رکنا، امیر نصیرزاده وزیر دفاع وی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را عزاداری کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بر همه مسلمانان واجب است که افتخار کنند که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله بایستند و آنها را در مقابله با رژیم غاصب، ظالم و شرور یاری کنند. (امام خامنه ای مدظله العالی)

جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی با شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نشان از اوج حقارت، پستی و استیصال این رژیم تروریستی دارد.

کشتار وحشیانه مردم حومه لبنان و استفاده گسترده و بی‌سابقه از بمب‌های چند تنی اهدایی آمریکا برای کشتار مردم بی‌دفاع که اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها زنان و کودکان هستند، بار دیگر به جهانیان نشان داد که این بی‌سابقه جنایتکار از هیچ یک از قوانین بین المللی تبعیت نمی کند. حقوق بین الملل و حقوق بشر رعایت نمی شود.

اقدامات وحشیانه رژیم ننگین اسرائیل در ماه های اخیر با حمایت گسترده نظام سلطه جهانی نشان می دهد که این غده سرطانی حد و مرزی برای جنایات خود نمی بیند و برای زنده ماندن از وجود شرم آور خود به هر اقدام وحشیانه ای متوسل می شود. .

ترور فرماندهان مقاومت به رهبری شهید جاوید الاثر سید حسن نصرالله، کشتار دسته جمعی هزاران نفر در حادثه پیجر و کشتار بیش از 40 هزار نفر در غزه تنها بخشی از جنایات جنگی آن علیه بشریت است. آنچه جامعه بین المللی انتظار دارد، محاکمه و محاکمه این رژیم است.

امام ارواحنا له الله لطراب مقدسی الفدای مقام معظم رهبری را تقدیم شما می کنم. این ضایعه را به رهبران معظم له، ملت شریف ایران، ملت قهرمان لبنان، رزمندگان جبهه مقاومت و همه مردم آزاده ایران تسلیت می گویم. جهانیان، این جنایت رژیم اشغالگر قدس را به شدت محکوم می کنم و اعلام می کنم که بدون تردید پاسخ به این اقدام متناسب با این اقدام محور مقاومت به رهبری حزب الله خواهد بود. قهرمان خواهد داد و موافقت می کند. به قول سید مقاومت ما در این مبارزه قطعا پیروز هستیم.

و سیعلم الذین ظالمین پشتیبان

تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.