افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

پیام واحد رهبران مقاومت، نابودی رژیم صهیونیستی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 311266
پیام واحد رهبران مقاومت، نابودی رژیم صهیونیستی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ قاضی حنینا پنجشنبه شب در اجتماع منتقمین مسجد مقدس جمکران که با هدف خونخواهی شهید اسماعیل هنیه برگزار شد، با اشاره به اینکه فلسطینی ها خون او را ریخته اند، گفت: برای آزادی میهن و کشورش گفت: جهان شاهد است در 10 ماه گذشته هزاران نفر از مردم بی گناه […]

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ قاضی حنینا پنجشنبه شب در اجتماع منتقمین مسجد مقدس جمکران که با هدف خونخواهی شهید اسماعیل هنیه برگزار شد، با اشاره به اینکه فلسطینی ها خون او را ریخته اند، گفت: برای آزادی میهن و کشورش گفت: جهان شاهد است در 10 ماه گذشته هزاران نفر از مردم بی گناه غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی و در آخرین جنایات این رژیم وحشی به قتل رسیده اند. شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، شهید فواد شکر رهبر مبارز حزب الله لبنان و از فرماندهان حشدالشعبی عراق به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه خداوند به اسماعیل هنیه عنایت کرده بود تا در سرزمین جمهوری اسلامی شهید شود، گفت: امروز میلیون ها نفر از مردم ایران برای تشییع این شهید مجاهد به خیابان ها آمدند و به امامت رهبر انقلاب بر پیکر وی نماز خواندند. انقلاب جمهوری، آیت الله خامنه ای.

رئیس مجمع علمای مسلمان لبنان با تاکید بر اینکه در این تشییع باشکوه وحدت شیعه و سنی به نمایش گذاشته شد، گفت: دشمنان آمریکا و اسرائیل برای ایجاد تفرقه و نفرت بین اهل سنت و شیعه فتنه های زیادی ایجاد کرده اند، اما امروز دنیا او دیده است که ما یک ملت هستیم.

شیخ قاضی حنینا ضمن انتقاد از برخی کشورهای عربی که به ملت فلسطین ظلم کردند، گفت: خداوند به این مردم توفیق داد که محور مقاومت را از عراق، یمن و لبنان تشکیل دهند و به جمهوری اسلامی ختم شود.

وی افزود: در دو روز گذشته که اسراییل اسلحه خود را به سمت فرماندهان مقاومت نشانه رفت، رهبر معظم انقلاب، شیخ حسن نصرالله، بدرالدین حوثی و معاون دفتر حماس در واکنش به آن پیام واحدی صادر کردند چرا که این دشمن اسرائیل نخواهد بود. بایستد و هر بار که بگذرد، در پایان حیات ننگین اسرائیل، از سرزمین فلسطین محو خواهد شد.

رئیس مجمع علمای مسلمان لبنان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری است که آغوش خود را به روی فلسطین و رهبران آن گشود، گفت: این کشور با تمام وجود از حماس، جهاد اسلامی و حزب الله لبنان حمایت کرده است. قدرت و در برابر جبهه کفر آمریکا.” یک اسرائیلی ایستاده است.

وی ادامه داد: امروز لبنانی ها و فلسطینی ها، سنی ها و شیعیان در کنار هم با دشمن اسرائیلی می جنگند. زیرا سرنوشت همه ما یکی است و مطمئن هستیم که به اذن خدا بین ما و پیروزی فاصله کمی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.