افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

پیام های زلزله جدید در سرزمین های اشغالی

  • کد خبر : 293510
پیام های زلزله جدید در سرزمین های اشغالی

آفتاب نیوز: “Benigants” وزیر جنگ سابق رژیم اشغالگر قدس و یکی از اعضای کابینه جنگی آن رژیم، اخیراً در بحبوحه جنگ غزه از سمت خود استعفا داده است. وی پیشتر در یک کنفرانس مطبوعاتی تهدید کرده بود که اگر نتانیاهو تا 10 ژوئن سال جاری برنامه و برنامه مشخصی برای مدیریت جنگ غزه ارائه نکند […]

آفتاب نیوز:

“Benigants” وزیر جنگ سابق رژیم اشغالگر قدس و یکی از اعضای کابینه جنگی آن رژیم، اخیراً در بحبوحه جنگ غزه از سمت خود استعفا داده است. وی پیشتر در یک کنفرانس مطبوعاتی تهدید کرده بود که اگر نتانیاهو تا 10 ژوئن سال جاری برنامه و برنامه مشخصی برای مدیریت جنگ غزه ارائه نکند و چشم انداز آینده را ترسیم نکند، باید انتظار خروج (بنی گانتز) و حزبش را داشت. کابینه جنگ اسرائیل

اما استعفای کابینه جنگی اسرائیل به بنی گانتز محدود نشد و گادی آیسنکوت، ژنرال صهیونیست و همچنین هایلی تروبیر از حزب اتحاد صهیونیستی نیز از کابینه جنگی رژیم اشغالگر قدس استعفا کردند. موضوعی که به زعم بسیاری از ناظران و تحلیلگران، بحرانی بزرگ و جدی را برای نتانیاهو و متحدان افراطی اش حکایت می کند. این رویداد حاوی چندین پیام است.

استعفای بنی گانتز و چند تن دیگر از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اختلافات و اختلافات پنهان میان سیاستمداران ارشد صهیونیستی را از پشت پرده به منصه ظهور رساند. معادله ای که اصلا به نفع بنیامین نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیم در قدس اشغالی نیست.

لازم به ذکر است که پیش از این یایر لاپید، رهبر جنبش اپوزیسیون اسرائیل، بر شدت تلاش ها و اقدامات خود برای وادار کردن نتانیاهو به کناره گیری از قدرت افزوده بود و اکنون تاکید می کند که تنها راه حل نجات رژیم قدس اشغالی در میانه جنگ غزه استعفای نتانیاهو و متحدان افراطی او از قدرت است. از این منظر، استعفای اخیر بنی گانتز واقعاً پدیده ای را آشکار کرده است که صهیونیست ها به شدت سعی در سرپوش گذاشتن بر آن داشته اند.

نکته دیگر اینکه پس از استعفای بنی گانتز، همانطور که قبلا اشاره کردیم، شاهد بودیم که دو تن دیگر از کابینه جنگ اسرائیل نیز استعفا دادند. اکنون نتانیاهو و متحدانش بشدت بیم دارند که روند استعفای شخصیت‌های سیاسی و نظامی در سرزمین‌های اشغالی به یک اپیدمی تبدیل شود.

موضوعی که تحقق آن دور از ذهن نیست و البته در روزها و ماه های اخیر رسانه ها، تحلیلگران و منابع آگاه در سرزمین های اشغالی بارها از اختلافات جدی مقامات ارشد نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی خبر داده اند. و دولت نتانیاهو. بنابراین سناریوی دومینوی استعفا در سرزمین های اشغالی می تواند ضربه مهلکی نه تنها برای نتانیاهو و متحدانش بلکه برای کل رژیم صهیونیستی باشد. و بالاخره جریان های سیاسی و رسانه ای غربی و صهیونیستی در چند وقت اخیر سعی در نشان دادن چهره ای کارآمد از نتانیاهو و دولتش دارند که البته به اهدافی که در جبهه های جنگ غزه برای آنها در نظر گرفته شده است می رسند.

اما استعفای چند تن از اعضای کابینه جنگی اسرائیل و همزمان تشدید حملات اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به نتانیاهو و متحدانش نشان می دهد که صهیونیست ها تا چه حد در حباب تبلیغاتی و توهم زندگی می کنند فاصله بین واقعیت و ظاهرش تا بهشت ​​است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=293510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.