افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

پیام نتانیاهو به مردم ایران چه بود؟/تلاش برای ایجاد دومین جشن پوریم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 385692
پیام نتانیاهو به مردم ایران چه بود؟/تلاش برای ایجاد دومین جشن پوریم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب احمدزاده، داستان‌نویس، مستندساز و نویسنده در یادداشتی به پیامی که نتانیاهو برای مردم ایران ارسال کرد، واکنش نشان داد و یادآور شد که هیچ ایرانی اصیلی با وجود اختلاف نظرها جلو نخواهد آمد و باعث شکست کشورش و ایجاد دومین جشن پوریم برای رقصیدن و زیر پا گذاشتن صهیونیست ها. […]

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب احمدزاده، داستان‌نویس، مستندساز و نویسنده در یادداشتی به پیامی که نتانیاهو برای مردم ایران ارسال کرد، واکنش نشان داد و یادآور شد که هیچ ایرانی اصیلی با وجود اختلاف نظرها جلو نخواهد آمد و باعث شکست کشورش و ایجاد دومین جشن پوریم برای رقصیدن و زیر پا گذاشتن صهیونیست ها.

در این یادداشت آمده است:

نتانیاهو و پیامش به مردم ایران برای ایجاد دومین جشن پوریم

این را برای ساده لوحان ناآگاه تاریخ می نویسم که اگر در زمان حمله حزب بعث به ایران حضور داشتند، ممکن بود فریب سخنان فریبکارانه صدام را بخورند تا با او برای آزادی کشور همکاری کنند. سه روز پیش و قبل از این حمله به گنبد آهنین، نتانیاهو با ارسال پیامی به مردم ایران اعلام کرد که خود و دولتش جمهوری اسلامی را از مردم آریایی ایران جدا می‌دانند و در پایان گفت: شما سزاوار هستید. بهتر از این.” مردم ایران باید بدانند که اسرائیل با شماست. باشد که ما با هم آینده ای سرشار از صلح و رفاه داشته باشیم.”

جای تعجب نیست که نتانیاهو با کشتن بیش از شانزده هزار کودک و کابینه ای که تک تک ایرانیان را به بمب اتمی تهدید می کند، وعده آزادی را به همان مردمی که صدام در طول جنگ داشت، می دهد. سوال اصلی در اینجا این است که آیا نتانیاهو واقعاً اهمیت می دهد؟ در مورد مردم ایران را جدا از حکومت خود می دانند، پس چرا او و همفکرانش سالگرد پوریم یا نسل کشی ایران را در تمام مناطق اسرائیل با شکوه و عظمت دهه ها جشن می گیرند؟

سایت معروف ویکی پدیا در مورد این عید چنین می گوید: جشن پوریم از کلمه عبری پور به معنای لات گرفته شده است، جشنی که در ایران به کوشی معروف است و علاوه بر آن در جوامع یهودی آمریکا و اروپا نیز برگزار می شود. به سرزمین های اشغالی، اساس آن داستانی از «تورات» است و ستایش «استر» زنی یهودی است که با خیانت به «خشایارشاه» پادشاه ایران، سه روز خشونت مرگباری را رقم زد که طی آن 70 هزار ایرانی از جمله زنان و کودکان به طرز وحشیانه ای به قتل رسیدند و اموال آنها به سرقت رفت.

آقای نتانیاهو، در این جشن سالانه نسل کشی ایرانیان آریایی تبار که از زمان تأسیس دولت اسرائیل و سال ها قبل از انقلاب ایران در بین مردم شما انجام می شود، دولت و ملت آریایی حساب جداگانه ای دارند. ?

آیا فکر می کنید یک ایرانی واقعی حاضر است کشورش را شکست دهد و دومین جشن پوریم را برای شما به پا کند تا برقصید و پایکوبی کنید؟

پی نوشت: عکس بالا از سایت ویکی پدیا مربوط به جشن پوریم است که یکی از آداب آن خوردن خون به نشانه خون ایرانیان توسط خاخام ها و تندروهای صهیونیست در زمان مستی و پیروزی است. “در این مورد (جشنواره پوریم) خودتان تحقیق کنید.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.