افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
0

پیام محرمانه تل آویو به لبنان/پاسخ بوهبیب به ضرب الاجل آتش بس با اسرائیل

  • کد خبر : 355117
پیام محرمانه تل آویو به لبنان/پاسخ بوهبیب به ضرب الاجل آتش بس با اسرائیل

به گزارش خبرآنلاین، عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه و امور مهاجرین دولت موقت لبنان، شنبه شب تاریخ پایان تجاوزات بی وقفه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به خاک لبنان را اعلام کرد. به گزارش سایت لبنانی النشره، وزیر امور خارجه دولت موقت لبنان در گفت و گو با شبکه قطری الجزیره جزئیات ارسال پیام محرمانه صهیونیست […]

به گزارش خبرآنلاین، عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه و امور مهاجرین دولت موقت لبنان، شنبه شب تاریخ پایان تجاوزات بی وقفه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به خاک لبنان را اعلام کرد.

به گزارش سایت لبنانی النشره، وزیر امور خارجه دولت موقت لبنان در گفت و گو با شبکه قطری الجزیره جزئیات ارسال پیام محرمانه صهیونیست ها از طرف شخص ثالث را تشریح کرد. کشور. .

به گزارش مهر به نقل از النشره، بوحبیب بدون اشاره به هویت سومین کشور مخابره کننده پیام صهیونیست ها به رسانه های قطری فاش کرد که «اسرائیل از طریق یک واسطه پیام داد و گفت که برای پایان دادن به حملات خود به لبنان. تا زمانی که به راه حل معقولی برای دستیابی به آتش بس در غزه نرسیده اند، حاضر نیستند.

از سوی دیگر در ادامه تهاجم افسارگسیخته اشغالگران به مناطق غیرنظامی جنوب لبنان، در حمله پهپادی ارتش تروریستی اسرائیل به خودروی دفاع مدنی لبنان در شهر فارون، سه نفر به شهادت رسیدند. نیروهای پدافند غیرنظامی در حال اطفای حریق در منطقه فارون بودند.

بیانیه نخست وزیر لبنان درباره حمله متجاوزان به نیروهای امدادی در جنوب لبنان

در همین راستا نجیب میقاتی نخست وزیر دولت لبنان با صدور بیانیه ای حمله اشغالگران به نیروهای امدادی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بر اساس این اصل که دشمن صهیونیستی به قوانین و موازین بین‌المللی اهمیتی نمی‌دهد، از سفرای کشورهای غربی و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی درخواست کرده‌ام در نشست اضطراری که روز دوشنبه در دعوت لبنان با آنها برگزار می‌شود، شرکت کنند. مسئولیتی که قول داده اند به تجاوزات مستمر اسرائیل به لبنان پایان دهند و بر دشمن اسرائیلی که به هیچ اصولی پایبند نیست و به جنایات خود علیه لبنان و به ویژه لبنانی ها دامن می زند، فشار بیاورند. در برابر کسانی که سعی می کنند شعله های نفرت خود را برای بستن لبنان خاموش کنند، بیایید با هم مشورت کنیم و فکر کنیم.

لازم به ذکر است که حزب الله لبنان از آغاز جنگ غزه در 7 اکتبر 2023 ضربات دردناکی را به دشمن صهیونیستی وارد کرده و با حمله به مناطق مرزی بیش از 60 هزار شهرک نشین صهیونیست را از این مناطق بیرون رانده است.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.