افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

پیام فوری جدید آمریکا به ایران جزئیات پیام آمریکایی ها.

  • کد خبر : 128567
پیام فوری جدید آمریکا به ایران جزئیات پیام آمریکایی ها.

به گزارش سناپرس، پیام جدید و فوری آمریکا به ایران جزئیات پیام آمریکایی ها. رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه اسرائیل پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه است، گفت: آمریکا تلاش کرد پای ایران را به جنگ باز کند و با عدم موفقیت به ما این پیام را داد که نه شما و […]

به گزارش سناپرس، پیام جدید و فوری آمریکا به ایران جزئیات پیام آمریکایی ها.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه اسرائیل پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه است، گفت: آمریکا تلاش کرد پای ایران را به جنگ باز کند و با عدم موفقیت به ما این پیام را داد که نه شما و نه ما نباید. وارد شوید، اما همه علما می دانند که تیم آمریکایی بر سر مردم غزه می افتد.

تشریح شرایط کنونی کشور. و البته فضای منطقه گفت: از حوادث غزه و عملیات حمله الاقصی استفاده شد، از اصل مهم غافلگیری استفاده شد و پشت آنچه در غزه رخ داد، یک سال و ابزار بود. آموزش و برنامه ریزی و کار اطلاعاتی و اگر اینطور نبود موفقیت ها حاصل نمی شد و عملیات به سرعت کشف می شد.

وی ادامه داد: پیروزی های جبهه مقاومت نباید زیر آوار غزه مدفون شود و نباید اجازه دهیم حادثه بزرگ حماس در روایات بی اهمیت جلوه کند و این همان چیزی است که دشمن به دنبال آن است. بدون شک حماس خسارات انسانی را در نظر گرفته و محاسبه کرده و با رژیم جنایتکاری مواجه است که از کشتار و جنایت علیه غیرنظامیان هراسی ندارد و خود را برای شرایط کنونی آماده کرده است، اما نباید از این واقعیت غافل شد که غزه از سال 2007 به بعد در محاصره بوده است کامل است و این محاصره از نظر اطلاعاتی، نظامی و امنیتی شدیدتر است و این مقیاس عملیات حماس را نشان می دهد.

سرقت 4 میلیون بشکه نفت ایران توسط آمریکا
ماجرای سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط ایران در دریای عمان
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم گفت: در جنگ های گذشته مقاومت با صهیونیست ها بدون تلفات در بین رژیم صهیونیستی جریان داشت، تعداد زیادی از نیروهای مقاومت به شهادت رسیدند اما این عملیات باعث شد اشغالگران تلفات زیادی متحمل شده اند، بنابراین باید توجه شود». کردها، هیچ ملتی به پیروزی نخواهد رسید مگر اینکه تلاش کند و این چیزی است که رهبران حماس به ما گفتند.

چرا دکتر نمیری؟ آیا شما مشغول هستید؟
ویزیت آنلاین پزشکی با دکتر ساینا
اعلام
چرا دکتر نمیری؟ آیا شما مشغول هستید؟ ویزیت آنلاین پزشکی با دکتر ساینا
به پزشکان مراجعه کنید
در تبلیغات
جلال زاده تاکید کرد: حماس و فلسطینی ها چاره ای جز مبارزه و تلاش نداشتند چرا که همسران، فرزندان و ناموس آنها در زندان های وحشتناک صهیونیست ها اسیر بودند و محاصره غزه نفس کشیدن را برای آنها سخت کرده بود و دنیا هیچ هزینه ای نداد. به این قسمت توجه کنید. امروز اذهان جهانیان معطوف فلسطین است و همه جنایات صهیونیست ها را می شناسند و کامیون های کمک های بشردوستانه از سراسر جهان آماده ورود به غزه از مرز رفح هستند.

وی با اشاره به طرح عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی گفت: همه اعراب برای اولین بار پس از سال 1967 با تلاش حماس رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و در اجلاس ریاض اقدامات جنایتکارانه اسرائیل مشاهده شد. پس از عبور از طوفان الاقصی، معادلات منطقه ای به نفع مقاومت و فلسطین تغییر کرد، البته آرمان و آنچه از کشورهای اسلامی انتظار می رود، اقداماتی است که فراتر از بیانیه نوشتن و محکوم کردن است، اما در شرایطی که قرار بود طرح عادی سازی امضا شود، این واکنش ها منجر به انزوای رژیم اسرائیل نیز می شود.

پیام جدید و فوری آمریکا به ایران
اعلام
خداحافظ ضامن و چک و سفته
تسهیلات بگیرید
در تبلیغات

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: اتاق جنگ اسرائیل توسط آمریکا اداره می شود و اسرائیل پادگان نظامی آمریکا در خاورمیانه است و اگر حمایت غرب نبود سرزمین های اشغالی را انجام می دادند. به سرعت خالی از سکنه شود

وی با یادآوری دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان، گفت: این رژیم از درون خالی است و همه تحلیل ها نشان می دهد که ترس و ناامنی در دل همه نفوذ کرده است، شهرک نشینان. و شکی در آن نیست.» واقعه طوفان الاقصی اراده خود را بر تاریخ تحمیل خواهد کرد و امروز دیوارهای رژیم اسرائیل از بین نرفته، بلکه فروریخته است.

وی تاکید کرد: آمریکا به دنبال این بود که پای ایران را به جنگ باز کند و با ناکامی به ما این پیام را داد که نه شما وارد شوید و نه ما، اما همه می دانند که تیم آمریکایی بر سر مردم غزه خواهد افتاد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسات متعدد اخیر با فرماندهان حماس و حزب‌الله گفت: روابط ما با جنبش مقاومت دیکته‌ای نیست و این گروه‌ها مستقل و بر اساس افکار خود عمل می‌کنند، اما روابط تاریخی ما حمایت می‌شود. برای مقاومت در برابر ظلم انکارناپذیر است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در ابتدای جنگ به دنبال مظلوم جلوه دادن بود، اما باید توجه داشت که در شهرک های صهیونیست نشین غیرنظامی وجود ندارد و همه ساکنان سرزمین های اشغالی خود را در برابر ملتی تحت محاصره و ظلم می بینند.

جلال زاده در بخشی دیگر از سخنان خود و در پاسخ به سوال دانشجویان گفت: ابتدا باید بدانیم وام گیرنده کیست و موظف به حفظ چه ارزشی در کشور هستیم. امام (ره) با پشتوانه ملت، نهادهای مدرن را در حکومت دینی پذیرفت که در آن زمان نوعی بدعت بود.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌سازی در ایران وارد مرحله جدیدی شد، ناکامی‌ها و ناکامی‌های این جریان در دودمان قاجار و پهلوی، روشنفکران انقلابی را وادار کرد تا در روند دولت‌سازی ایران تجدیدنظر کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نقش اساسی احزاب اظهار داشت: مجلس یکی از نهادهای مدرنی است که با انقلاب اسلامی در داخل کشور شکل گرفت. از چارچوب حکومت دینی، اما یکی از ارکان اساسی پارلمان حزبی است، اما حزبی قوی و ریشه دار که می تواند نیروی انسانی و برنامه داشته باشد، در مجالس بدون پشتوانه حزب، افراد نقش آفرینی می کنند و مجلس شخصیتی است. جهت گیری کرد و امروز مجلس ما تا حدودی به این سمت حرکت می کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر شفافیت افزود: ما در مجلس بر شفافیت برای همه تاکید داشتیم اما این قانون در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تاخیر افتاد و به همین دلیل شفافیت را داوطلبانه اجرا کردیم و مردم از طریق سایت مجلس رای دادند. نمایندگان دسترسی دارند در حالی که پخش مستقیم جلسات مردمی از طریق رادیو سراسری و خبرگزاری رسمی مجلس انجام می شود.

وی ادامه داد: مجلس هیچ مسئولیت اجرایی ندارد و بسیاری از قوانین آن همچنان پابرجاست و تقریبا 55 سال بود که قانون بانک مرکزی اصلاح نشده بود اما در این مجلس اصلاح شد، قانون اقدامات حقوقی را هم به تصویب رساندیم. که حضرت آقا هم تایید کردند». اشاره کردند و گفتند این قانون نقش کشور را در مذاکرات روشن می کند، البته قبول داریم که در مجلس ضعف هایی وجود دارد.

وی در خصوص لایحه تکلیف عفاف و حجاب نیز گفت: این لایحه توسط قوه قضائیه و سپس دولت به مجلس ارجاع شد و مجلس بر اساس اصل 85 تصمیم به بررسی آن گرفت که این لایحه تصویب و به مجلس ارسال شد. شورای نگهبان. اما بخشی از سوی شورای نگهبان مورد انتقاد قرار گرفت و به مجلس بازگردانده شد که پس از بررسی برنامه هفتم منتظر مشخص شدن تکلیف هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در مسائل فرهنگی مانند حجاب قانون لازم است اما کافی نیست و باید کار آموزشی و فرهنگی را در اولویت قرار دهیم اما مشکل اعتبارات در مدارس و در نظام آموزشی ما بحث اصلی است. حجاب را باید در کنار قانون رعایت کرد.

جلال زاده در خصوص رویکرد سیاست خارجی دولت نیز گفت: دولت توانست مشکلات منطقه را کاهش دهد، منابع بلوکه شده را تعیین تکلیف کند و همچنین منافع کشور را حفظ کند و این موارد از موفقیت های دولت محسوب می شود. دولت.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل تایید یا رد برخی از افراد در هیات های اجرایی گفت: کاندیدایی که امروز رد شد هنوز 4 مرحله برای رسیدگی به احراز صلاحیت دارد و هیچ فردی رد یا تایید نشده است. هنوز.

وی در پایان تاکید کرد: نمایندگانی هستند که شب را در مجلس و دفاتر خود می گذرانند یا در زمان انتخابات هیچ هزینه ای نمی کنند و هزینه های کلان انتخاباتی چیزی نیست که بتوان به همه نسبت داد و نباید درباره آن صحبت کرد. حواشی مردم را نسبت به مجلس که میراث امام است بدبین کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.