افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

پیام سرلشکر سلامی در پی شهادت یکی از فرماندهان سپاه

  • کد خبر : 110449
پیام سرلشکر سلامی در پی شهادت یکی از فرماندهان سپاه

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل ارتش در پیامی درگذشت سردار سرافراز و مجاهد «حاج مهدی معینی» را تسلیت گفت: کارنامه درخشان ایشان برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین خواهد بود. سردار احوالپرسی: لشکر در جایی می جنگد و در جای دیگر نجات دهنده است. متن پیام به شرح زیر است: نام خدای مهربان […]

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل ارتش در پیامی درگذشت سردار سرافراز و مجاهد «حاج مهدی معینی» را تسلیت گفت: کارنامه درخشان ایشان برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین خواهد بود.

سردار احوالپرسی: لشکر در جایی می جنگد و در جای دیگر نجات دهنده است.

متن پیام به شرح زیر است:

نام خدای مهربان

اعتلای سردار سرافراز مجاهد فی سبیل الله «سرتیپ دوم پاسدار حاج مهدی معینی» از فرماندهان مخلص، موفق و مؤثر سپاه در عرصه های مأموریتی، مدیریتی و مأموریتی، تأثیر و الهام بخش بود.

این سردار بزرگ از لحظه پوشیدن لباس سبز گارد و حضور حماسی در سنگرهای 8 سال دفاع مقدس تا میدان های دفاع از حرم و با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اسلامی همراهی کرد. و همچنین صحنه های مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمن، تعبیر ایمان، وجدان، اخلاص، شجاعت، فداکاری، فداکاری و مجاهدت در راه دفاع از اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، و خدمت به مردم میهن عزیزمان و کارنامه درخشان ایشان برای همیشه راه را برای نسل جوان این سرزمین هموار خواهد کرد.

ضایعه درگذشت این سردار عزیز را به خانواده بزرگوار و همرزمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستوفین تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای سرور و سالار شهیدان علو درجات مسئلت دارد. ، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و مصیبت دیدگان. مکرم و همه مصیبت دیدگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲۱۹۲۲۰

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.