افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

پیام سخنگوی قوه قضائیه پس از شهادت یحیی السنوار

  • کد خبر : 402052
پیام سخنگوی قوه قضائیه پس از شهادت یحیی السنوار

به گزارش خبرآنلاین، اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه در پی شهادت یحیی السنوار شهید سرافراز جبهه مقاومت فلسطین به دست دشمن جنایتکار صهیونیستی پیام تسلیتی صادر کرد. متن کامل این پیام تسلیت به شرح زیر است:انشاءالله شهادت مجاهد دلیر و آزاده فلسطین، رئیس دفتر سیاسی حماس، شهید سرافراز و دلاور جناب یحیی السنوار در نبرد […]

به گزارش خبرآنلاین، اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه در پی شهادت یحیی السنوار شهید سرافراز جبهه مقاومت فلسطین به دست دشمن جنایتکار صهیونیستی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل این پیام تسلیت به شرح زیر است:
انشاءالله شهادت مجاهد دلیر و آزاده فلسطین، رئیس دفتر سیاسی حماس، شهید سرافراز و دلاور جناب یحیی السنوار در نبرد مظلومانه با دشمن صهیونیستی، بار دیگر نبرد را آشکار کرد. خون بر شمشیر آغشته به ظلم و ستم و تجاوز به عدالت و آزادی.

شهید یحیی السنوار با شجاعت و رشادت های مثال زدنی خود چه در زندان های رژیم اشغالگر قدس و چه در خط مقدم مبارزه بی وقفه با اشغالگری و تجاوز و در نهایت با رشادت های خود لحظه ای آرام نگرفت. خون پاک، راه روشن حقیقت. مدار را روشن کرد و مشعلی فروزان برای نسل های آینده و نسل جدید حماسه سازان حماس و مبارزان فلسطینی ایجاد کرد.

امروز همه دنیا باید بدانند که شهید یحیی زنده است، چون حق و حقیقت زنده است، شهید یحیی زنده است چون انسان و بشریت زنده است، شهید یحیی زنده است زیرا اسلام و آرمان ها و ارزش هایی مانند جهاد، مبارزه و شهادت است. همیشه زنده و حیات بخش شهادت دلیرانه شهید عزیز و سرافراز یحیی السنوار را به همه مجاهدان راه حق و راه مقدس تبریک و تسلیت عرض می نمایم. خطاب به ملت مظلوم فلسطین، به همه آزادی خواهان جهان و به ویژه جنبش مقاومت اسلامی راجا فلسطین، یقین دارم که با شهادت عزیزانمان این وعده الهی که خون بر شمشیر و حقیقت پیروز خواهد شد. غلبه بر باطل به حقیقت پیوست و به زودی شاهد آزادی شهر مقدس و پیروزی ملت فلسطین خواهیم بود. انشاالله

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه

۲۳۳۲۳۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.