افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت هفته بسیج

  • کد خبر : 135866
پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت هفته بسیج

متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری به شرح زیر است: پنجم آذر ماه هر سال به فرمان معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) گرامیداشت «تشکیل بسیج مصطفین» و یکی از مظاهر فیض انکارناپذیر است. خداوند متعال و برکات انقلاب اسلامی و نقطه عطفی درخشان در تاریخ میهن اسلامی. […]

متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری به شرح زیر است:

پنجم آذر ماه هر سال به فرمان معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) گرامیداشت «تشکیل بسیج مصطفین» و یکی از مظاهر فیض انکارناپذیر است. خداوند متعال و برکات انقلاب اسلامی و نقطه عطفی درخشان در تاریخ میهن اسلامی.

امروز پس از گذشت 44 سال از غرس نهال بسیج، شاهد درخت تنومند و تنومندی هستیم که سایه سایه‌اش از عرصه‌های سازندگی محرومیت‌زدایی و مقابله با حوادث غیرمترقبه و معضلات و معضلات فرهنگی اجتماعی و اقتصادی فراتر رفته است. با نفوذ اندیشه و فلسفه او در خارج از جغرافیای ایران عزیز، پایگاه امن و بی بند و بار ملت های مسلمان منطقه به ویژه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین شده است.

بسیج جوهره حرکت جوانان انقلاب و کسانی است که دوست دارند با تفکر جهادی و انقلابی وطن را برای پاسخگویی به نیازهای انقلاب، نظام و میهن اسلامی اعتلا دهند.

بسیج در حافظه تاریخی این سرزمین منشا کالاها و برکات و خدمات ارزنده برای ملت شریف و نجیب ایران است و برای همیشه در تاریخ میهن اسلامی ماندگار خواهد بود و نیرویی قوی و شایسته برای سربلندی خواهد بود. و رشد نسل های جوان مسئولیت پذیر جامعه در پاسخ به نیازها و نیازهای ایران.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد، نام، یاد و آرمان های والای شهدای بسیجی، چهل و چهارمین سالگرد تأسیس «سازمان بسیج مستضعفین و ارتش 20 میلیونی» را به اقشار مختلف ملت ایران به ویژه ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم. فرمانده دانشمند و بزرگوار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان، مسئولان و بسیجیان صادق، مخلص، شجاع و فعال این سازمان؛ اینجانب تبریک و قدردانی از زحمات قاطع ایشان را از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون عزیز بسیج را در مسیر تحقق ایران قدرتمند مسئلت می نمایم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.