افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

پیام رئیس سازمان انرژی اتمی پس از شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

  • کد خبر : 379068
پیام رئیس سازمان انرژی اتمی پس از شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

آفتاب نیوز: متن پیام محمد اسلامی به شرح زیر است: به نام سرور شهیدان و صدیقین پس از حملات وحشیانه و بی رحمانه ستمگر زمان، رژیم غاصب صهیونیستی، محور بزرگ مقاومت در برابر ضایعه ای عظیم و جبران ناپذیر، مجاهد گرانقدر جناب سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان سرافراز حزب الله و همچنین سرلشکر […]

آفتاب نیوز:

متن پیام محمد اسلامی به شرح زیر است:

به نام سرور شهیدان و صدیقین

پس از حملات وحشیانه و بی رحمانه ستمگر زمان، رژیم غاصب صهیونیستی، محور بزرگ مقاومت در برابر ضایعه ای عظیم و جبران ناپذیر، مجاهد گرانقدر جناب سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان سرافراز حزب الله و همچنین سرلشکر عزیزمان عباس نیل فروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست دراز کردند.

شهید سرافراز سید حسن نصرالله، اسطوره جهاد و قهرمان سرافراز جبهه مقاومت، با جرثومه فساد رژیم صهیونیستی مواجه شد و زندگی با عزت و عزت خود را وقف سعادت مسلمین و دفع هجمه ناجوانمردانه دشمنان کرد. هیئت داوران جهان اسلام این کار را انجام دادند.

امروز جبهه مقاومت مملو از دلاورمردانی است که با کمال میل راه سیدمقاومت و سایر شهدا را در راه اهداف مقدس مسلمین در آزادی اماکن مقدس و اقتدار امت اسلامی تا پیروزی نهایی ادامه می دهند.

یقین دارم که جبهه مقاومت و ملت مسلمان همچون گذشته با درایت و شجاعت ضربات مهلکی را با پاسخی جانکاه بر پیکر رژیم باطل و یارانش وارد خواهد کرد.

شهادت این مجاهد سرافراز جهان اسلام و دلاور مردان جبهه مقاومت را در پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تسلیت عرض می نمایم. برای همه و یکایک اعضای جبهه مقاومت، به ملت شریف لبنان و به ویژه خانواده و بستگانشان علو درجات و ادامه راهشان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.