افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

پیام جالب یک خارجی به پرسپولیس.

  • کد خبر : 290358

پس از جدایی جنجالی برانکو ایوانکویچ از پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی معروف آرژانتینی از 19 تیر 1397 به طور رسمی مدیریت این تیم را برعهده گرفت، هرچند این مربی در ابتدا نتوانست نتایج خوبی کسب کند و مورد هجوم هواداران قرار گرفت، اما در او در پایان نیم فصل توانست پرسپولیس را قهرمان نیم فصل […]

پس از جدایی جنجالی برانکو ایوانکویچ از پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی معروف آرژانتینی از 19 تیر 1397 به طور رسمی مدیریت این تیم را برعهده گرفت، هرچند این مربی در ابتدا نتوانست نتایج خوبی کسب کند و مورد هجوم هواداران قرار گرفت، اما در او در پایان نیم فصل توانست پرسپولیس را قهرمان نیم فصل کند.

او اگرچه در پایان فصل توانست با قرمزها به بالای جدول برسد، اما با مدیریت باشگاه دچار مشکل شد و در نهایت از این تیم جدا شد و جای خود را به یحیی گل محمدی داد. او با نیم فصل حضور در پرسپولیس رکوردی بی نظیر را به نام خود ثبت کرده است. کالدرون با پیروزی در 73 درصد مسابقات، بالاترین درصد برد را در بین مربیان تاریخ پرسپولیس دارد که بیش از 15 بازی این تیم را هدایت کرده اند. همچنین بهترین شروع یک سرمربی خارجی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را رقم زد.

کالدرون در خصوص قهرمانی پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر گفت: باید بگویم از این بابت بسیار خوشحالم. پرسپولیس در این فصل رقابت خوبی با حریفان خود داشت و به شایستگی قهرمان شد. باید این قهرمانی را به هواداران تبریک بگویم و برای آنها و بازیکنان تیم بسیار خوشحالم. امیدوارم این روند برای آنها ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا همچنان مسابقات پرسپولیس را دنبال می کند، گفت: کم و بیش مسابقات این تیم را دنبال می کنم و خوشحالم که این تیم توانسته برای شانزدهمین بار قهرمان رقابت های لیگ شود. من یک بار دیگر این قهرمانی را به هواداران تبریک می گویم.

این مربی با تمجید از هواداران پرسپولیس خاطرنشان کرد: در تیم ها و کشورهای مختلف مربیگری کرده ام، باید بگویم پرسپولیسی ها یکی از بهترین های دنیا هستند و می دانم چقدر برای قهرمانی این تیم خوشحال هستند. این به من احساس خوبی می دهد. من در نیمه راه ماموریت با آنها هستم و برای آنها و تیم محبوبشان آرزوی موفقیت دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.