افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

پیام تسلیت مدیرعامل نفت بهران در پی شهادت سید حسن نصرالله

  • کد خبر : 378886
پیام تسلیت مدیرعامل نفت بهران در پی شهادت سید حسن نصرالله

بسته به بازار؛ متن پیام به شرح زیر است: به نام شهدا و صالحان و کشته شدگان در راه خدا را به حساب نیاورید، بلکه با پروردگارشان و جمعه سرداران مقاومت زندگی خواهند کرد. اسلام به واقعیت تبدیل شد و آزادگان زیادی آمدند. به دنیا از طریق چاپ و آموزش. اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی برای […]

بسته به بازار؛ متن پیام به شرح زیر است:

به نام شهدا و صالحان و کشته شدگان در راه خدا را به حساب نیاورید، بلکه با پروردگارشان و جمعه سرداران مقاومت زندگی خواهند کرد. اسلام به واقعیت تبدیل شد و آزادگان زیادی آمدند. به دنیا از طریق چاپ و آموزش.

اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی برای جبران انزوا دست به ترورهای گزینشی و مذبوحانه زده است، موضع جدیدی نیست و باید گفت نادیده گرفته می شود که رسوایی این رژیم جنایتکار و غاصب روز به روز بیشتر می شود.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند جنایتکاران صهیونیست باید بدانند که آنها کوچکتر از آن هستند که به ساختار مستحکم حزب الله لبنان آسیب جدی وارد کنند. همه نیروهای مقاومت در منطقه در کنار حزب الله بوده و از آن حمایت خواهند کرد.

سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آن حزب الله قرار می دهند.

باید تکرار کرد: «حزب الله زنده است» یک شعار نیست، بلکه یک فکر، یک باور و اعتقادی است که تا پایان نابودی اسرائیل در قلب همه آزاده اندیشان و نیروهای مقاومت باقی خواهد ماند. و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله جان تازه ای به رگ های مقاومت و انسجام و اتحاد گروه های مقاومت تزریق خواهد کرد و حزب الله همیشه زنده تاریخ خواهد بود.

در پایان شهادت اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی ناپذیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به میدان مقدس امام زمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) . (مد ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و لبنان، این مصیبت را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان غفران و غفران الهی مسئلت دارم.

حمیدرضا خلیلی

مدیرعامل شرکت نفت بهران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.