افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

پیام تسلیت سرلشکر سلامی به سید حسن نصرالله

  • کد خبر : 311875
پیام تسلیت سرلشکر سلامی به سید حسن نصرالله

به گزارش خبرنگار دفاعی. آیرینسردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به سید حسن نصرالله رهبر سرافراز مقاومت اسلامی لبنان شهادت ابومحسن فواد شکر را تسلیت گفت. در متن پیام فرمانده سپاه آمده است: شهادت بالاترین مرتبه «حضور در پیشگاه پروردگار» است که اولیای الهی آن را «بهترین خویشاوندان» و عاشقان آن را «اهلی من […]

به گزارش خبرنگار دفاعی. آیرینسردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به سید حسن نصرالله رهبر سرافراز مقاومت اسلامی لبنان شهادت ابومحسن فواد شکر را تسلیت گفت.

در متن پیام فرمانده سپاه آمده است: شهادت بالاترین مرتبه «حضور در پیشگاه پروردگار» است که اولیای الهی آن را «بهترین خویشاوندان» و عاشقان آن را «اهلی من العسل» دانسته اند. چه نادانند دشمنانی که در تاریکی می خزند! بندگان مؤمن خدای متعال به ظن انتقام آن را تهدید می کنند! در واقع پل می سازند تا ما به عزیزمان برسیم! و شهدای ما با چه شکوهی این عاشقان را خطاب کردند و با شادی گفتند: سینه های ما را باز کن تا ببینی جز آرزوی رعیت نیست.

سردار سلامی در این پیام افزود: خطاب به جناب عالی که پیشوای مجاهدان و شهدای سرافراز مقاومت هستند و بسیاری در پرتو عشق و معنویت ایشان سرود الهی «من آل» را سر دادند. – مؤمنین رجل سقوا ما احدالله علی فمنهم من قاضی نهبه و منهم من یانتزار» و همچنین ملت مقاوم و بالغ لبنان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی شهادت پر فیض رهبر دلیر آل مقاومت قدس صمیمانه به نائل اماند تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: بی شک شهید عزیز حاج محسن مجموع شهدای جنبش پربرکت حزب الله لبنان و نوید پیروزی بزرگ جبهه حق و دشمنان امت اسلامی به ویژه باند جنایتکاران صهیونیست است. . جنایتکاران و تروریست ها و قاتلان زنان، کودکان و مردان مظلوم غزه و حامیان آنها باید منتظر بمانند. خشم مقدس و انتقام سخت و مطمئن مجاهدان مؤمن، مصمم و با اراده، اضلاع مقاومت اسلامی است. و تشنگی او برای خون

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.