افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات به مناسبت 73 سالگی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 353677
پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات به مناسبت 73 سالگی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک به مناسبت آغاز ۷۳ سال فعالیت این بانک پیام تبریکی صادر کرد. در پیام محسن سیفی آمده است: همکاران گرامی و مشتریان گرامی در 24 شهریور 1331 سفری آغاز شد که امروز به یک داستان موفقیت تبدیل شده است. 73 […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک به مناسبت آغاز ۷۳ سال فعالیت این بانک پیام تبریکی صادر کرد. در پیام محسن سیفی آمده است:

همکاران گرامی و مشتریان گرامی

در 24 شهریور 1331 سفری آغاز شد که امروز به یک داستان موفقیت تبدیل شده است.

73 سال از عمر بانک صادرات ایران می گذرد، اما روحیه جوانی و پویایی که در رگ های این موسسه مالی جاری است همچنان ما را به آینده امیدوار می کند.

بانک صادرات ایران در این 73 سال با روحیه نوآورانه و دلسوزانه در خدمت هموطنان عزیز و تسهیل فرآیندهای اقتصادی بوده است. در این سال ها توانسته ایم با ارائه خدمات متنوع بر اساس نیازهای روزمره جامعه جایگاه خود را در قلب مشتریان خود مستحکم کنیم و این موفقیت ها تنها با کار گروهی، همدلی و تلاش مستمر حاصل شده است.

ما به تاریخ درخشان خود افتخار می کنیم و در عین حال به دنبال ایجاد آینده ای بهتر برای بانک صادرات ایران و جامعه ای هستیم که در آن فعالیت می کنیم. ما متعهد به بهره برداری از توانمندی های انسانی و فناوری های جدید برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیزمان و ایجاد رابطه ای مبتنی بر اعتماد و همکاری خواهیم بود.

از بدو تاسیس اولین شعبه تا به امروز تلاش کرده ایم خدمات بانکی را به دورافتاده ترین نقاط کشور برسانیم و در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور نقش داشته باشیم و در این سال ها با وجود مشکلات و چالش های اقتصادی ، توانسته ایم با استفاده از فرصت های موجود و ایجاد راهکارهایی نوآورانه، جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین بانک های کشور حفظ کنیم.

از تمامی همکاران، مشتریان و ذینفعان از اینکه در این سفر همراه ما بودید سپاسگزاریم. با هم می توانیم به پیشرفت و شکوفایی اقتصادی کشور ادامه دهیم و اعتماد مردم را بیشتر جلب کنیم.

امروز وقت آن است که بار دیگر با عزمی راسخ تر از گذشته به خدمت به مردم و پیشرفت کشور بپردازیم. هفتاد و سومین سالگرد تاسیس بانک صادرات ایران آغازی تازه است و با هم فصل های جدیدی از تاریخ این بانک را ثبت خواهیم کرد.

جا دارد برای اعضای محترم هیات مدیره، همه همکاران در اقصی نقاط کشور، بازنشستگان محترم و تمامی مدیران محترمی که در گذشته در افتخارات این بانک بزرگ سهیم بوده اند. هستند خداوند را به خاطر این همکاری و موفقیت ها شاکرم و آرزوی روزهای بهتری را در بانک سپهر صادرات ایران دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=353677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.