افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
6

پیام تبریک رئیسی به فتاح و دهقان

  • کد خبر : 117265
پیام تبریک رئیسی به فتاح و دهقان

طبق اعلام اداره دولتی خبرگزاری تسنیمآیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی انتصاب رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به سمت «رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)» را به سید پرویز فتاح تبریک گفت. اظهار داشت: با عنایت به سوابق موفق و ارزنده جنابعالی در عرصه های مختلف خدمت رسانی، امیدوارم […]

طبق اعلام اداره دولتی خبرگزاری تسنیمآیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی انتصاب رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به سمت «رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)» را به سید پرویز فتاح تبریک گفت. اظهار داشت: با عنایت به سوابق موفق و ارزنده جنابعالی در عرصه های مختلف خدمت رسانی، امیدوارم در سایه درایت و تلاش جنابعالی شاهد استفاده بهینه از توانمندی های مهم اقتصادی و اجتماعی این ستاد و ارائه خدمات ارزنده باشیم. به مردم به خصوص افراد محروم

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

نام خدای مهربان

برادر محترم جناب مهندس فتاح

انتصاب شایسته جناب عالی از سوی مقام معظم رهبری به سمت «رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)» را که نشان از تعهد و توانمندی ایشان است صمیمانه تبریک می گویم. با عنایت به سوابق موفق و ارزنده جنابعالی در عرصه های مختلف خدمت رسانی، امیدوارم در سایه درایت و تلاش جنابعالی شاهد استفاده بهینه از توانمندی های مهم اقتصادی و اجتماعی این ستاد و ارائه خدمات ارزنده به مردم باشیم. به خصوص افراد محروم سلامتی و موفقیت روزافزون جنابعالی را در تحقق منویات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران


رئیسی در پیامی انتصاب حسین دهقان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به سمت «رییس بنیاد مصطفان» را به حسین دهقان تبریک گفت، در سایه توجهات الهی، اظهار امیدواری کرد: و با درایت و تلاش مؤثر، این بنیاد برای مردم شریف ایران اسلامی به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه و مناطق محروم نیز منشاء خیر و برکت خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

نام خدای مهربان

آقای دکتر حسین دهقان

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به سمت «رییس بنیاد مستضعفان» را صمیمانه تبریک می گویم که این امر نشان دهنده تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه های مختلف خدماتی است. امیدوارم در پرتو عنایت الهی و با درایت و تلاش مؤثر، منشأ خیر و برکت برای مردم شریف ایران اسلامی به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه و مناطق محروم باشید. برای جنابعالی سعادت و سلامتی و توفیق روزافزون در انجام وظایف محوله و خدمت بیشتر به کشور اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.